کاتالوگ پشتی Apple TV+ در حال حاضر شامل 20 فیلم رایگان است

زمان مطالعه: 4 دقیقه

برای رقابت بهتر با Netflix، Disney+ و دیگران، TV+ در حال ساخت کاتالوگ پشتیبان فیلم‌های غیراصلی است که برای تماشای رایگان در دسترس هستند.

لوگوی درخشان Apple TV+ در پس زمینه ای کاملا تاریک تنظیم شده است

  • چه اتفاقی می افتد؟ Apple TV+ در حال حاضر چندین فیلم قدیمی را برای پخش رایگان به مشترکین خود در ایالات متحده ارائه می دهد.
  • چرا مراقبت؟ Apple TV+ اکنون برای اولین بار یک کاتالوگ پشتیبان دارد.
  • چه باید کرد؟ فیلم‌های رایگان را قبل از ناپدید شدن از پلتفرم تماشا کنید.

کاتالوگ پشتی Apple TV+ 20 فیلم رایگان ارائه می کند

تا کنون، Apple TV+ فاقد کاتالوگ پشتی گسترده بوده است، اما به نظر می رسد که در حال تغییر است. TechRadar گزارش می‌دهد که اپل برای نمایش‌ها و فیلم‌های قدیمی‌تر مجوز ایجاد یک کاتالوگ پشتیبان را صادر کرده است که می‌تواند بهتر با سرویس‌هایی مانند Netflix، Disney+ و سایر سرویس‌های پخش ویدئو رقابت کند. این فیلم ها برای پخش در Apple TV+ برای مشترکین در ایالات متحده بدون هزینه اضافی در دسترس هستند.

این پیشنهاد در خارج از ایالات متحده در دسترس نیست، که می تواند نشان دهد که ما در مراحل اولیه این آزمایش هستیم. این تلنگرها که توسط Apple Original Films ساخته نشده‌اند، لزوماً آثار کلاسیک قدیمی هالیوود از دهه 1960 نیستند. این گزارش مشخص نمی کند که اپل ممکن است با چه استودیوهایی در این ابتکار همکاری کند.

مقداری از میان فیلم‌هایی که می‌توانید با اشتراک Apple TV+ ایالات متحده به صورت رایگان تماشا کنید:

  • “آرگو”
  • “لنگر”
  • سریال بازی های گرسنگی
  • “مردی در آتش”
  • “مدرسه قدیمی”
  • “نیمه حرفه ای”
  • “سوری”
  • “ون وایلدر”

این لیست قطعی نیست زیرا سایر نسخه های غیر اصلی در حال حاضر در دسترس هستند.

در مجموع 20 فیلم در این سرویس قرار گرفته اند که فیلم موفق جنیفر لارنس “Silver Linings Playbook”، “Clerks” کوین اسمیت و “The Hudsucker Proxy” کلاسیک برادران کوئن نیز از جمله فیلم های موجود برای تماشای رایگان برای Apple TV هستند. مشترکین پلاس تا 30 نوامبر.

انتظار می‌رود فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بیشتری که توسط اپل فیلم‌برداری نشده‌اند، در آینده به پلتفرم پخش ویدیوی آن وارد شوند، زیرا این شرکت در حال مذاکره با استودیوها برای چنین قراردادهایی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع عدم پخش ویدیوهای سافاری در مک

برای پخش رایگان هر یک از این فیلم ها، از عملکرد جستجو در برنامه تلویزیون استفاده کنید. اپل همچنین هنگام مرور فیلم‌های اصلی مانند «Spirited»، «Mythic Quest»، «Causeway» و چند فیلم دیگر، فیلم‌های شخص ثالث را پیشنهاد می‌کند.

بنابراین به همین دلیل است که Apple TV+ قیمت اشتراک را افزایش داد

بلومبرگ در سال 2020 گزارش داد که اپل می‌خواهد نمایش‌ها و فیلم‌های قدیمی‌تری بخرد تا ارزش پیشنهادی سرویس Apple TV+ را افزایش دهد.

لوکاس شاو و مارک گورمن، خبرنگاران بلومبرگ، بیش از دو سال پیش دریافتند: «مدیران برنامه‌ریزی ویدیویی این شرکت از استودیوهای هالیوود درباره صدور مجوز برای محتوای قدیمی‌تر برای TV+ صحبت کرده‌اند و برخی از برنامه‌ها و فیلم‌ها را خریداری کرده‌اند.

Apple TV+ به عنوان مکانی برای نسخه‌های اصلی انحصاری شروع شد، بنابراین این کمی تغییر در استراتژی است. البته، اپل با توجه به کتابخانه‌های محتوای عظیمی که در Netflix، Hulu، Disney+ و دیگران در دسترس هستند، واقعاً باید این تلاش‌ها را افزایش دهد.

بنابراین اگر اپل در مورد ساخت یک کاتالوگ پشتیبان جدی است، باید صدها و نه هزاران نمایش قدیمی را به پلتفرم ارائه دهد، به خصوص فرنچایزهای بزرگ و بلاک باسترها. خواندن: نحوه تنظیم پخش و کیفیت دانلود در برنامه تلویزیون

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه برای افزایش سرعت دانلود Origin در ویندوز 11

Apple TV+ چقدر است؟

Apple TV پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه 7 دلار در ماه هزینه دارد. در اولین نمایش، این سرویس 5 دلار در ماه هزینه داشت زیرا فقط چند نمایش و فیلم داشت. اپل اخیراً قیمت درخواستی Apple Music، Apple TV+ و برخی از خدمات دیگر خود را افزایش داده است.

در مقایسه، از 8 دلار در ماه شروع کرد، اما اکنون مشتریان باید 10 دلار در ماه برای طرح اولیه خود هزینه کنند. نتفلیکس همچنین یک برنامه تبلیغاتی با قیمت 7 دلار در ماه ارائه می دهد که کیفیت تصویر را به وضوح زیر 720p محدود می کند.

Disney+ قیمت اشتراک ماهانه را از 8 دلار به 11 دلار در 8 دسامبر افزایش خواهد داد. این سرویس با قیمت 7 دلار در ماه عرضه شد. قیمت ماهانه Hulu نیز افزایش یافت، به طوری که سرویس بدون آگهی از 13 دلار به 15 دلار و ردیف پشتیبانی از تبلیغات از 7 دلار به 8 دلار افزایش یافت.

Apple TV+ نیز در برنامه های باندل Apple One گنجانده شده است که از 16.95 دلار در ماه شروع می شود. و اگر یک دستگاه اپل جدید مانند ، آی پد، مک یا اپل تی وی بخرید، این شرکت سه ماه اپل تی وی پلاس را به شما هدیه می دهد. یک اشتراک را می توان با حداکثر پنج نفر دیگر در حلقه اشتراک خانواده شما به اشتراک گذاشت.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MSoHRU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *