آرترکس برای خرید تجهیزات پزشکی NextPhase به توافق رسید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آرترکس، سازنده قراردادهای تجهیزات پزشکی، قراردادی را برای خرید تجهیزات پزشکی NextPhase به مبلغ نامشخصی امضا کرده است.

NextPhase یک تولید کننده قرارداد تجهیزات پزشکی کلاس II و III از دستگاه های پیچیده الکترومکانیکی، دستگاه های قابل کاشت فعال و وسایل یکبار مصرف در آمریکای شمالی است. این شرکت خدمات طراحی و مهندسی، ساخت و مونتاژ، کیفیت و نظارت، و زنجیره تامین و خدمات مدیریت لجستیک را ارائه می دهد که به مشتریان خود امکان می دهد دستگاه های پیچیده پزشکی با حجم کم تا متوسط ​​را به بازار عرضه کنند.

این معامله به دنبال سرمایه گذاری اولیه Investindustrial در Arterex – ایجاد شده از طریق ترکیب چهار شرکت مکمل در سراسر ایالات متحده و اروپا (اکتبر 2022) – برای ایجاد یک سازنده قرارداد جهانی تجهیزات پزشکی با قابلیت های چندگانه با یک تیم مدیریت پیشرو در صنعت.

خرید NextPhase توسط آرترکس، اندازه گروه را دو برابر می‌کند و یک سازنده قراردادی جهانی تجهیزات پزشکی با 70 درصد درآمد آن در ایالات متحده ایجاد می‌کند. گروه ترکیبی شامل هفت مرکز تولید سرتاسری با سرمایه خوب در سراسر آمریکای شمالی، اروپا و آفریقای شمالی، طیف وسیعی از قابلیت‌های تولیدی و قرار گرفتن در معرض بازار نهایی قوی در سراسر بازارهای بین‌المللی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  طرح نیروی کار NHS: شکست در نوآوری نیز یک مشکل نیروی کار است

آرترکس می‌تواند از قابلیت‌های محلی اختصاصی قوی خود در سراسر کشورها برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، که عمدتاً شامل سازندگان تجهیزات اصلی تجهیزات پزشکی جهانی (OEMs) هستند، استفاده کند.

چارلز استروپ، رئیس اجرایی Arterex، گفت: “NextPhase افزوده برجسته ای به مجموعه کسب و کار Arterex است. NextPhase برای رشد و از نظر استراتژیک موقعیت خوبی دارد و به طور قابل اندازه گیری به استراتژی تجاری چند قابلیت آرترکس اضافه می کند تا بهتر خدمت کند و رشد کند. پایگاه مشتری. این خرید تحول آفرین است و قابلیت های تولید و مونتاژ بسیار مکمل را برای پلتفرم آرترکس فراهم می کند. با تنوع توانایی های حاصل، این تراکنش به ما امکان می دهد تا هم افزایی قابل توجهی ایجاد کنیم و ما را قادر می سازد تا به مشتری OEM پزشکی هسته ترکیبی تراشه آبی خود خدمات بهتری ارائه دهیم. مشتریان ویژه پایه و منطقه‌ای پلتفرم ترکیبی ما همچنین دارای قابلیت‌های تولید قابل توجهی با پایگاه مشتری بسیار متنوع در سراسر آمریکای شمالی و اروپا خواهد بود که موقعیت خوبی برای ادامه استراتژی رشد جهانی ما دارد.

این معامله بر اساس سابقه قوی مراقبت‌های بهداشتی و خدمات Investindustrial در تولید قراردادی، دستگاه‌های پزشکی و پلاستیک‌های تخصصی از جمله Procemsa، MTD و Benvic است. همچنین تخصص قابل توجه Investindustrial را در شناسایی و تکمیل تراکنش‌های خرید و ساخت موفق و با ارزش افزایش می‌دهد، با تکمیل 178 خرید الحاقی تا به امروز.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هدف مشارکت Clinithink و AstraZeneca شناسایی مراحل اولیه سرطان ریه است

آرترکس اولین سرمایه‌گذاری از صندوق Investindustrial Growth III است که بر خرید اکثریت شرکت‌های متوسط ​​پایین‌تر متمرکز شده است، که در ماه می 2023 بسته شدن نهایی خود را با 1.1 میلیارد یورو بالاتر از هدف خود اعلام کرد.

معامله منوط به تایید عرفی است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VQSRME
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *