آیا بازی می تواند بازار NFT را احیا کند؟ OpenSea چنین فکر می کند •

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز در رویداد با محوریت رمزنگاری در میامی، مدیر عامل OpenSea دوین فینزر در مورد تجارت خود و بازار آینده توکن‌های غیرقابل تعویض صحبت کرد.

دارایی های دیجیتال که بیشتر با نام اختصاری “NFTs” شناخته می شوند، شاهد افزایش سهام خود در دوره رونق ارزهای دیجیتال در سال 2021 بودند. NFTها مترادف با حباب‌های نئوثروت از اقتصاد بلاک چین شدند، زیرا تعدادی از مجموعه‌های تصویری که از قالب دارایی دیجیتال استفاده می‌کردند به وضعیت فرهنگ عمومی و قیمت‌های چشمگیر رسیدند.

با این حال، همانطور که گزارش کرده است، بازار در حال تحول برای فعالیت‌ها و محصولات مرتبط با رمزارز در حال حاضر در رکود است. حجم معاملات NFT در مقایسه با سطوح سال قبل کاهش یافته است و در جاهای دیگر در اقتصاد غیرمتمرکز هرج و مرج وجود دارد زیرا انفجار FTX صرافی همچنان به طنین انداز ادامه می دهد.

این امر باعث شد که ظاهر فینزر در این رویداد به طور بالقوه روشن شود – در بحبوحه رکود، OpenSea آینده رده محصولات اصلی خود را کجا می بیند؟

طبیعتاً با توجه به اینکه او یک شرکت را در فضا اداره می کند، انتظار خوش بینی را از مدیر فنی داشتیم. او تحویل داد. با این حال، در درون دیدگاه او، چند موضوع کلیدی ظاهر شد که توجه ما را به خود جلب کرد. ( شایان ذکر است این ایده را مطرح کرده است که چگونه می توان علاقه مصرف کننده را دوباره به NFT ها برانگیخت).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه تصاویر (یا پس زمینه) را در فتوشاپ گسترش دهیم

اول، . فینزر در اوایل مکالمه خود با ما بحث کرد آنیتا راماسوامی که دنیای NFT ها «کاملاً متنوع» است، در ادامه بیان کرد که NFT ها در بازی ها مکانی هستند که بازار او شاهد «انفجار در نوآوری» است. مدیرعامل همچنین از بازی به عنوان فرصتی در بازار برای NFT ها برای برانگیختن اشتیاق بیشتر در مصرف کنندگان نام برد (OpenSea در حال کار بر روی کمک به بازی ها و شرکت های بازی در تولید NFT ها است).

اتحادیه بازی‌ها و دارایی‌های دیجیتال موضوعی محبوب برای پوشش مطبوعاتی و فعالیت‌های بنیانگذار است. با این حال، بیشترین تمرکز در طول آخرین رونق ارزهای دیجیتال بر روی بازی‌های بازی برای کسب درآمد (P2E) مانند Axie Infinity بود. اما در حالی که Axie شاهد افزایش و کاهش ثروت خود بوده است، به نظر می رسد OpenSea هنوز نسبت به NFT های مرتبط با بازی صعودی است. به‌عنوان فردی که زمان معقولی را در بازی‌هایی مانند فرنچایز Diablo صرف کرده‌ام، می‌توانم موارد استفاده خاصی را برای جفت شدن تصور کنم، حتی اگر در آوردن اقتصاد واقعی به اکثر بازی‌های ویدیویی کمی شک داشته باشم.

مقیاس هیجان Finzer در رابطه با NFT ها و بازی ها نشان می دهد که شاید در جایی است که ما باید بیشترین تمرکز را هنگام پوشش دادن آنچه که نوع دارایی می تواند در مرحله بعدی انجام دهد، داشته باشیم.

با نگاهی گسترده تر به فضای بازار NFT، فینزر روی صحنه استدلال کرد که پلتفرم هایی مانند که به این صنعت ملحق می شوند، خالص مثبت خواهند بود. به نظر او، گنجاندن NFT از شرکت‌های اجتماعی ممکن است برای افراد عادی یک رمپ در بازار کریپتو ایجاد کند. با توجه به اینکه، از نظر تاریخی، چنین نقاط ورودی به عنوان بیش از حد شیب دار مورد انتقاد قرار گرفته اند، روش های جدید جذب مصرف کنندگان به NFT ها احتمالاً در پلتفرم او مورد استقبال قرار می گیرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین راه حل برای اینکه متن پیشگوی درون خطی در مک کار نمی کند

آینده NFTها ممکن است کمتر از گذشته بر روی رمزنگاری متمرکز باشد. فینزر به تلاش اخیر Reddit NFT در بحث اعتماد، مصرف کنندگان و رمزارزها به طور کلی اشاره کرد. او توضیح داد که بسیاری از کاربران Reddit NFT نمی‌دانند که این یک محصول دارای رمزارز است. اگر مشتریان مایل به تعامل با محصولات رمزنگاری خارج از یک تجربه بومی رمزنگاری باشند، آسان‌تر می‌توان دید که چگونه بازی و رمزارز در نهایت می‌توانند زمینه مشترکی پیدا کنند.

چه چیزی در انتظار شرکت است؟ طبق امروز ما با OpenSea، حداقل هنوز یک توکن بومی نیست. این شرکت همچنین نمی‌خواست در مورد جذب سرمایه بالقوه صحبت کند، اگرچه ما انتظار داریم که در سال 2023 سرمایه بیشتری جذب کند.

پس از گوش دادن به چت، احساس می‌کردم دوران عکس‌های پروفایل گران قیمت در پس‌زمینه محو شده است. اکنون باید ببینیم که آیا موارد استفاده بالقوه برای NFTها در سایر حوزه‌های اقتصاد دیجیتال – و شاید حتی IRL – می‌تواند از امکان به واقعیت جهش کند یا خیر.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HVPiUY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *