از سوفی بپرسید: آیا راهنمایی برای تغییر شغل در حین استفاده از H-1B وجود دارد؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم از سوفی بپرسید: آیا راهنمایی برای تغییر شغل در حین استفاده از H-1B وجود دارد؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در اینجا یک نسخه دیگر است از «از سوفی بپرس»، ستون مشاوره که به سؤالات مربوط به مهاجرت در مورد کار در شرکت های فناوری پاسخ می دهد.

سوفی آلکورن، وکیل مهاجرت در دره سیلیکون، می‌گوید: «سؤالات شما برای گسترش دانشی حیاتی است که به مردم در سراسر جهان اجازه می‌دهد تا فراتر از مرزها بروند و رویاهای خود را دنبال کنند. “چه در فعالیت های مردمی باشید، چه یک بنیانگذار یا به دنبال کار در سیلیکون ولی، من دوست دارم به سوالات شما در ستون بعدی پاسخ دهم.”

اعضای TechCrunch+ به ستون‌های هفتگی «از سوفی بپرس» دسترسی دارند. از کد تبلیغاتی ALCORN برای خرید اشتراک یک یا دو ساله با 50٪ تخفیف استفاده کنید.


سوفی عزیز

من حدود دو سال است که با کارفرمای فعلی خود ویزای H-1B دریافت کرده‌ام و می‌خواهم موقعیت چالش برانگیزتری در شرکت دیگری پیدا کنم.

در زمانی که شرکت‌های بیشتری در حال اخراج هستند، احساس می‌کنم در مقایسه با چند سال پیش در بازار کار در وضعیت نامساعدی قرار دارم.

آیا می توانید در مورد تغییر شغل، انتقال H-1B و دریافت پشتیبانی برای گرین کارت من را راهنمایی کنید؟

– دارنده H-1B امیدوار

امید عزیز

به شما تبریک می گویم که اولین قدم را برای رسیدن به اهداف خود برداشته اید. از شما متشکریم که برای راهنمایی با من تماس گرفتید – من شما را دارم!

خبر خوب این است که بسیاری از شرکت ها استعدادهای فنی را استخدام می کنند. اخراج‌ها در بخش فناوری – عمدتاً توسط شرکت‌های بزرگ فناوری – از سال گذشته سرفصل اخبار را به خود اختصاص داده است. اما دریافته‌ام که بسیاری از استارت‌آپ‌های اولیه با موفقیت پول نقد را ذخیره کرده‌اند و اکنون در حال استخدام هستند.

از آنجایی که قبلاً مراحل قرعه کشی را انجام داده اید، برای انتقال H-1B نیازی به انجام مجدد آن نخواهید داشت. اوه!

علاوه بر این، بخش‌های دیگری مانند مراقبت‌های بهداشتی، خدمات حرفه‌ای و تجاری، دولت و مهمان‌نوازی رشد شغلی بالایی را نشان داده‌اند و استعدادهای فناوری را استخدام می‌کنند. علاوه بر این، قوانین فدرال، مانند قانون چیپس و علم 2022 و قانون سرمایه گذاری زیرساختی و مشاغل سال 2021، منجر به افزایش اشتغال زایی در چند سال آینده خواهد شد.

با مسیر ایده آل ویزای و گرین کارت خود آشنا شوید، به ویژه زمانی که به دنبال موقعیتی در یک استارتاپ در مراحل اولیه هستید. اغلب بنیانگذاران و رهبران عملیاتی در مراحل اولیه تجربه مهاجرت محدودی دارند، بنابراین دانستن چگونگی توضیح این فرآیند برای معرفی خود بسیار ارزشمند است.

نکاتی برای مدیریت انتقال H-1B

شما در حال حاضر یکی از بزرگترین چالش هایی که اکثر مردم با آن روبرو هستند را پشت سر گذاشته اید – انتخاب شدن برای ویزای H-1B از طریق قرعه کشی سالانه H-1B. در چند سال گذشته شانس انتخاب شدن در قرعه کشی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. از آنجایی که قبلاً مراحل قرعه کشی را انجام داده اید، برای انتقال H-1B نیازی به انجام مجدد آن نخواهید داشت. اوه!

اکنون وظیفه شما این است که بفهمید چه کاری می خواهید انجام دهید. شغل رویایی شما چیست؟ آیا می تواند به عنوان یک شغل تخصصی برای اهداف H-1B واجد شرایط باشد؟ اگر این گام طبیعی بعدی در یک نردبان پیشرفت شغلی معمولی نیست، آیا می‌توانید نقش بعدی را که یک پله عالی خواهد بود شناسایی کنید؟

هد شات سوفی الکورن

اعتبار تصویر: سوفی الکورن

هنگامی که مرحله بعدی خود را شناسایی کردید، باید کارفرمایی را پیدا کنید که مایل به انتقال H-1B شما باشد. شبکه خود را گسترش دهید و برای سرنخ های شغلی به شبکه موجود خود ضربه بزنید. در مراحل اولیه مصاحبه شغلی از کارفرمایان احتمالی بپرسید که آیا مایل به ارائه پشتیبانی مهاجرت هستند یا خیر.

اگر آنها نیستند – یا اگر تردید دارند – ادامه دهید. استعدادهای بین المللی همچنان مورد توجه کارفرمایان هستند. بر اساس گزارش روند مهاجرت 2023 که توسط Envoy Global منتشر شده است، 87 درصد از کارفرمایان در حال جذب و استخدام کارمندان خارجی در ایالات متحده هستند.

برای یک H-1B، کارفرما مسئول پرداخت هزینه ها است. شما می توانید به کارفرمایان احتمالی اطلاع دهید که انتقال ویزای شغلی تخصصی H-1B برای یک استارتاپ معمولاً می تواند در یک ماه یا بیشتر انجام شود و معمولاً با کمتر از 10000 دلار، شامل هزینه های قانونی و پرونده، که بسیار کمتر از هزینه یک استارتاپ است. استخدام کننده این فرآیند از زمان پیشنهاد تا تاریخ شروع می‌تواند چهار تا شش هفته طول بکشد.

قطعاً توصیه می شود که همه شرکت ها با یک وکیل مهاجرت با تجربه همکاری کنند تا درخواست ویزای کاری شما را جمع آوری کنند. استارت‌آپ‌ها یا شرکت‌هایی که قبلاً هرگز از کارفرما یا کارمند احتمالی برای H-1B حمایت مالی نکرده‌اند، ابتدا باید شماره شناسایی کارفرمای فدرال (FEIN) خود را توسط اداره گواهی‌نامه کار خارجی وزارت کار ایالات متحده تأیید کنند، که معمولاً حدود یک هفته طول می‌کشد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oIT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *