استارتاپ بازنشستگی بریتانیا بانک های هوشمند 95 میلیون دلار

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارتاپ بازنشستگی بریتانیا بانک های 95 میلیون دلار
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اسمارت، یک استارت‌آپ مستقر در لندن که به کارفرمایان و کارمندانشان در مدیریت و نظارت بر حقوق بازنشستگی‌شان کمک می‌کند، گفت که ۹۵ میلیون دلار بودجه سری E را بسته است. به گفته این شرکت، این کشور قصد دارد از سرمایه برای گسترش ردپای بین المللی خود و خریدها استفاده کند.

Aquiline Capital Partners، یک حامی جدید، سرمایه گذاری را رهبری کرد و سرمایه گذاران قبلی Barclays، Chrysalis Investments، Fidelity International Strategic Ventures، DWS و Natixis Investment Managers نیز در این سرمایه گذاری شرکت داشتند. ارزش گذاری فاش نمی شود، اما اسکای نیوز، که این خبر را دیروز عصر فاش کرد، خاطرنشان کرد که “تنها با تخفیف اندکی” نسبت به جمع آوری کمک های قبلی خود – به معنای یک دور اندک نزولی بود.

برای برخی زمینه‌ها در مورد این رقم، PitchBook تخمین می‌زند که اسمارت 564 میلیون دلار (یا 451 میلیون پوند با نرخ فعلی) ارزش داشت. علاوه بر این، در ژانویه 2023 گزارش شد که اسمارت در تلاش است 100 میلیون پوند (123 میلیون دلار) جمع آوری کند، که به طور قابل توجهی بیشتر از 95 میلیون دلاری است که امروز، پنج ماه بعد اعلام کرده است. ما برای نظر دادن با شرکت تماس گرفته‌ایم و با کسب اطلاعات بیشتر به‌روزرسانی خواهیم کرد.

ارزش گذاری های فناوری در سال گذشته تحت فشار نزولی زیادی بوده است، حتی در مواردی که شرکت ها رشد نشان داده اند. اسمارت گفت که درآمد گروه در سال 2022 67 میلیون پوند بود که 65 درصد افزایش نسبت به سال 2021 داشت. همچنین ادعا می کند که 5.5 میلیارد پوند در دارایی های تحت مدیریت (AUM) در پلتفرم خود دارد و در مسیر افزایش آن به 10 میلیون پوند است. پایان ژوئن 2023.

«این سرمایه‌گذاری به منزله تشخیص قوی موفقیت و سفر اسمارت تا به امروز است، و فرصت عظیمی را که در پیش رو داریم برجسته می‌کند. اندرو ایوانز و ویل وین، بنیان‌گذاران آن در بیانیه‌ای مشترک گفتند، این یک رای اعتماد قاطع به بخش فین‌تک بریتانیا و رهبری آن در ارائه خدمات مالی است. ما در ماموریتی هستیم که بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه مالی را متحول کنیم… این یک بخش جهانی 62 تریلیون دلاری است که در مراحل اولیه مختل شدن است، و ما موقعیت منحصر به فردی برای استفاده از آن داریم. ما قبلاً در بریتانیا به مقیاس و سودآوری رسیده‌ایم و Smart Pension اکنون بیش از یک میلیون پس‌انداز دارد و این حمایت به ما امکان می‌دهد در بازارهای جهانی خود در سراسر گروه به آن مقیاس و سودآوری دست یابیم. ما به آکویلین در هیئت مدیره خود خوش آمد می‌گوییم و برای سال‌های آینده بسیار هیجان‌زده هستیم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Insta360 X3 سرگرم کننده ترین گجتی است که در سال 2022 استفاده کردم: دلیل آن

اسمارت که در سال 2014 در لندن تأسیس شد، در پی اصلاحات مستمری ثبت نام خودکار دولت بریتانیا در سال 2012 پدیدار شد و کارفرمایان را موظف می‌کرد که به‌جای اینکه کارگران را وادار به انتخاب کردن کنند، یک طرح بازنشستگی محل کار را به طور پیش‌فرض ارائه کنند. هدف از این کار این بود که اطمینان حاصل شود افراد بیشتری از طریق بازنشستگی خصوصی پس‌انداز می‌کنند، اما با توجه به اینکه افراد ممکن است هر چند سال یک‌بار شغل خود را تغییر دهند، این امر باعث می‌شود که ردیابی تعداد بی‌شمار صندوق‌های بازنشستگی مختلف که ممکن است در سراسر کشور پراکنده باشند تا حدودی دشوار باشد. ارائه دهندگان مختلف – می تواند یک میدان مین اداری باشد.

و اساساً این همان چیزی است که اسمارت به آن کمک می کند.

از یک طرف، اسمارت به کارفرمایان کمک می‌کند تا با راه‌اندازی طرح‌های بازنشستگی، تعهدات ثبت‌نام خودکار خود را انجام دهند، و شرکت در واقع «مستر تراست» خود را اجرا می‌کند که می‌گوید در حال حاضر به 70000 کارفرما و بیش از یک میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهد. از طرف دیگر، اسمارت همچنین به پس انداز کنندگان این امکان را می دهد تا حقوق بازنشستگی متفاوت خود را تجمیع کرده و از آن استفاده کنند، بنابراین آنها همیشه از وضعیت فعلی دیگ بازنشستگی خود مطلع هستند. اسمارت این کار را از طریق یک پلتفرم فناوری پس انداز بازنشستگی که ساخته است به نام کی استون انجام می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از حالت همراه در Google Meet

همچنین در حال بررسی این موضوع است که چگونه دولت به دنبال وضع دستورالعمل ها و قوانین جدید برای بهبود شفافیت و وضوح برای دارندگان سیاست های طرح بازنشستگی بوده است.

برنامه Smart Pension اعتبار تصویر: هوشمند

در حالی که بازار حقوق بازنشستگی تریلیون دلاری بریتانیا به خودی خود به اندازه کافی بزرگ است، این شرکت به اروپا، ایالات متحده، خاورمیانه و آسیا گسترش یافته است که توسط حدود 280 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در طول هفت سال گذشته تامین شده است.

اسمارت می‌گوید که با 95 میلیون دلار دیگر در بانک، قصد دارد به بازارهای بین‌المللی بیشتری گسترش یابد و همچنین برخی خریدهای استراتژیک را در روند بزرگ‌تر ادغام در بازار فین‌تک انجام دهد، و حتی با وجود آشفتگی در بازار امروز، سرمایه‌گذاران روی آن شرط بندی می‌کنند. آن را سوار طوفان.

جف گرینبرگ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Aquiline در بیانیه ای گفت: «رهبری متمایز فناوری بازنشستگی اسمارت همراه با تجربه عمیق Aquiline در صنعت فناوری بازنشستگی، این سرمایه گذاری را به سرمایه گذاری قانع کننده تبدیل می کند، همانطور که نیاز جهانی رو به رشد برای فناوری پس انداز بازنشستگی بهتر است. اسمارت به طور مداوم رشد تجاری چشمگیری داشته است و توسط مجموعه ای از سرمایه گذاران سطح بالا پشتیبانی می شود که ما از پیوستن به آنها خرسندیم. تحت رهبری اندرو و ویل، ما کاملاً اطمینان داریم که اسمارت یک شرکت چند میلیارد پوندی در حال ساخت است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aVdboV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *