استریمد شرکت سازنده کیسه های Granton Medical را خریداری می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گروه د، از طریق شرکت تابعه بریتانیایی وستفیلد مدیکال، خرید Granton Medical، تولید کننده کیسه های استریلیزاسیون و ارائه دهنده خدمات بسته بندی برای صنعت تجهیزات پزشکی در بریتانیا را تکمیل کرده است.

صاحبان خانواده Granton در دهه 1960 پیشگام بسته های استریل برای تیغه های جراحی یکبار مصرف بودند و Granton Medical به بزرگترین تولید کننده کیسه های خود مهر و موم شده برای مراکز استریلیزاسیون و بیمارستان ها در بریتانیا تبدیل شد. این شرکت یک پیشنهاد بسته بندی قراردادی را با نام تجاری Cleanline ایجاد کرده است که شامل راه حل های تمیز کردن، مونتاژ و بسته بندی دستگاه های پزشکی است که در اتاق تمیز ISO کلاس 7 انجام می شود. Granton همچنین رول چاپی مواد بسته بندی قابل استریل را به سازندگان دستگاه های پزشکی ارائه می دهد.

Thibaut Hyvernat، رئیس و مدیر عامل Sterimed، گفت: “من خوشحالم که از Granton Medical، یک علامت تجاری قوی و شناخته شده در بریتانیا، و همه کارکنان آن در ماجراجویی Sterimed استقبال می کنم. DNA کارآفرینی این شرکت در سال های گذشته به نتایج خارق العاده ای منجر شده است. ما مطمئن هستیم که با اتحاد نقاط قوت مربوطه، این ترکیب موقعیت جهانی ما را به نفع دو شرکت ما و کارکنان و مشتریان آنها افزایش خواهد داد. خرید Granton Medical به ویژه به Sterimed اجازه می دهد تا اولین گام را در بسته بندی قرارداد و خدمات مرتبط با شرکت های تجهیزات پزشکی، که یک محور استراتژیک اصلی برای سال های آینده است، بردارد و در ادامه گسترش سبد محصولات و خدمات ما باشد. به این صنعت.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ۷ روش برتر برای رفع عدم نمایش نشان‌های اعلان در اندروید

جیمز ورو، مدیرعامل Westfield Medical افزود: «پیوستن به نیروهای Westfield Medical و Granton Medical، دو شرکت مکمل، حضور Sterimed را در بریتانیا تقویت می‌کند. این باعث افزایش دامنه محصولات ما و همچنین ایجاد فرصت های توسعه جدید می شود. من به گرمی به همکاران جدیدمان خوش آمد می گویم!»

پیتر کرکبی، رئیس سابق Granton Medical، اظهار داشت: «پس از همکاری نزدیک با Westfield Medical برای سال‌ها، از دیدن این دو شرکت در حال حاضر خوشحالم. من معتقدم که این شروع یک فصل جدید هیجان انگیز برای Granton Medical است و به عنوان بخشی از گروه Sterimed، فرصت های زیادی برای رشد و موفقیت مستمر کسب و کار وجود خواهد داشت.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nEWWua
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *