نرم افزار تصویربرداری Qure.ai CE دارای علامت EU MDR است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Qure.ai، ارائه‌دهنده نرم‌افزار (AI) برای تصویربرداری پزشکی، گواهینامه CE کلاس IIb را برای دستگاه‌های پزشکی تحت مقررات اتحادیه اروپا برای تجهیزات پزشکی (مقررات (EU) 2017/745) (EU-MDR) دریافت کرده است.

Qure.ai اکنون مجموعه ای از دستگاه های تشخیص مبتنی بر هوش مصنوعی را برای رادیولوژی در اتحادیه اروپا ارائه می دهد که بیش از 31 کشور را در بر می گیرد. هوش مصنوعی Qure به تشخیص ناهنجاری‌های چند روش رادیولوژی از جمله اشعه ایکس قفسه سینه، سی‌تی سی‌تی قفسه سینه، سی‌تی سر و اشعه ایکس اسکلتی عضلانی کمک می‌کند. این دستگاه‌های پزشکی نرم‌افزار هوش مصنوعی هستند که به رادیولوژیست‌ها در تفسیر اسکن‌های رادیولوژیک در محیط‌های مختلف مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کنند.

Prashant Warier، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Qure.ai، گفت: “گواهینامه MDR اتحادیه اروپا تعهد ما را به رعایت بالاترین استانداردهای ایمنی و اثربخشی محصولاتمان نشان می دهد. محصولات Qure تحت اعتبارسنجی گسترده قرار گرفته اند و به طور فعال در سطح جهانی در موارد بیشتری به کار گرفته شده اند. بیش از 1000 سایت در 75+. دریافت گواهینامه MDR اتحادیه اروپا گواهی بر کیفیت مداوم راه حل های ما است و موقعیت ما را به عنوان یک ارائه دهنده قابل اعتماد نرم افزار هوش مصنوعی بیشتر تقویت می کند. گواهینامه MDR اتحادیه اروپا به ما این امکان را می دهد که دسترسی خود را در اتحادیه اروپا گسترش دهیم. بازاریابی کنید و با راه حل های تصویربرداری هوش مصنوعی خود نتایج بهتری را برای بیماران ایجاد کنید. ما به همکاری نزدیک با نهادهای نظارتی برای اطمینان از انطباق با MDR اتحادیه اروپا و سایر مقررات مربوطه ادامه خواهیم داد.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای عدم نمایش مخاطبین تلفن توسط اینستاگرام

گواهینامه MDR اتحادیه اروپا تضمین می کند که دستگاه های پزشکی با استانداردهای ایمنی، عملکرد و کیفیت بالا مطابقت دارند. محصولات Qure در 71 کشور معتبر هستند.

دکتر Jacob J. Visser، رادیولوژیست، مدیر ارشد اطلاعات پزشکی و استادیار تصویربرداری مبتنی بر ارزش هوش مصنوعی در Erasmus MC، گفت: “سال گذشته، Erasmus MC و Qure.ai یک مرکز نوآوری هوش مصنوعی برای تصویربرداری پزشکی راه اندازی کردند. این نوآوری مرکز راه‌حل‌های Qure را برای استحکام و توانایی آن‌ها در بهبود نتایج بیمار ارزیابی می‌کند. سنجش عملکرد راه‌حل‌های هوش مصنوعی در گروه‌های مختلف جمعیتی به ایجاد شواهدی برای پذیرش آن‌ها در گردش‌های کاری مراقبت به‌عنوان ابزارهای پشتیبانی تصمیم‌گیری بالینی کمک می‌کند. این بینش‌های دقیقی را در مورد موارد استفاده از آن‌ها ارائه می‌کند. در جریان های کاری خاص بیماری مانند سرطان ریه، ER، سکته مغزی و غیره، و ارزش افزوده برای مراقبت از بیمار را ارزیابی کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TCV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *