اطلاعات محرمانه ای که به سرور دیسکورد درز کرد، منجر به دستگیری جوان 21 ساله شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اطلاعات محرمانه ای که به سرور درز کرد، منجر به دستگیری جوان 21 ساله شد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ماموران اجرای قانون روز پنجشنبه یک جوان 21 ساله را پس از ردیابی مجموعه ای از اسرار طبقه بندی شده که از طریق برنامه چت به مردم راه پیدا کرد، دستگیر کردند.

مظنون، عضو گارد ملی نیروی هوایی ایالات متحده، جک تکسیرا، قبل از دستگیری توسط نیویورک تایمز شناسایی شد. طبق گزارش‌ها، Teixeira یک گروه خصوصی Discord را رهبری می‌کرد که در آن گروه کوچکی از مردان میم‌هایی را پست می‌کردند و در مورد علایق مشترک، از جمله و اسلحه بحث می‌کردند.

مریک گارلند، دادستان کل، بعدازظهر پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد: «امروز وزارت دادگستری جک داگلاس تیکسیرا را در ارتباط با تحقیقاتی درباره حذف، نگهداری و انتقال غیرمجاز اطلاعات محرمانه دفاع ملی دستگیر کرد».

Teixeira اولین حضور خود را در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه ماساچوست خواهد داشت.

به گزارش واشنگتن پست، اسناد طبقه بندی شده از یک سرور کوچک Discord معروف به “Thug Shaker Central” منشاء گرفته اند – اشاره ای به زیر و بم های نژادپرستانه اتاق. در فوریه، یکی از اعضای آن گروه Discord شروع به اشتراک گذاری مطالب در یک سرور Discord گسترده تر به نام “wow_mao” کرد. یک ماه بعد آنها در یک کانال Minecraft با هزاران عضو ظاهر شدند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جستجوی گوگل یافتن اطلاعات مرتبط در مورد ورزش زنان را آسان تر می کند

دستگیری روز پنجشنبه نسبتاً سریع انجام شد. اما مخفیگاه اسناد اطلاعاتی، که شامل بسیاری از جزئیات محرمانه و حساس در مورد جنگ در اوکراین بود، از ماه‌ها قبل از دستگیری ایالات متحده در فضای مجازی منتشر شده بود. این واقعیت زنگ خطر را در دولت فدرال ایجاد کرده است، که می تواند دامنه خدمات رسانه های اجتماعی را که در پاسخ به آن نظارت می کند، گسترش دهد.

این داستان در حال توسعه است…

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YtRmhK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *