اکنون Capchase شروع به خرید می کند، بعداً با Capchase Pay برای تامین مالی SaaS پرداخت کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اکنون Capchase شروع به خرید می کند، بعداً با Capchase Pay برای تامین مالی SaaS پرداخت کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Capchase، ارائه‌دهنده سرمایه رشد غیر کاهش‌دهنده، اکنون در حال خرید است، پس از راه‌اندازی Capchase Pay، برای کمک به شرکت‌های نرم‌افزار به‌عنوان سرویس، معاملات را سریع‌تر بپردازید.

Capchase Pay شرکت‌های SaaS را قادر می‌سازد تا ارزش کامل قرارداد را برای نرم‌افزار خود جمع‌آوری کنند و در عین حال شرایط پرداخت انعطاف‌پذیری را برای مشتریان خود فراهم کنند.

اگرچه رشد SaaS آنطور که قبلاً تصور می شد ضربه بزرگی را وارد نکرد، میگل فرناندز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Capchase، به TechCrunch گفت که شرکت های SaaS با تاخیر چرخه های فروش به دلیل درخواست خریدار برای بیشتر، شاهد تغییر در بازگشت سرمایه خود بودند. شرایط تامین مالی انعطاف پذیر

او پیشنهادهای خرید اکنون، پرداخت بعدی را «یکی از آخرین مرزهای پرداخت B2B که در نرم افزار انجام می شود» نامید. شرکت‌های سازمانی مانند ، SAP، Salesforce و Oracle می‌توانند راه‌حل‌های تامین مالی خود را برای کمک به تبدیل به میز بیاورند، اما هنوز یک حوزه نوپا برای شرکت‌های بازار متوسط ​​است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 راه آسان برای باز کردن اتصالات شبکه در ویندوز 11

فرناندز گفت، آن شرکت‌های SaaS در نهایت تخفیف‌های بزرگی را برای پرداخت‌های اولیه ارائه می‌کنند، که به نظر می‌رسد پس از سال اول که تخفیف‌ها افزایش نمی‌یابد، به درآمد آسیب می‌زند و بر حفظ آن تأثیر می‌گذارد. Capchase با مشتریان SaaS صحبت کرد و دریافت که بیش از 50٪ از آنها افزایش طول چرخه فروش و تاخیر در پرداخت مشتری را تجربه کردند و تقریباً 40٪ از شرکت ها زمان جمع آوری خود را افزایش دادند.

او گفت: «ما فکر می‌کردیم که زمان مناسبی برای ارائه یک محصول به بازار و تسریع در تبدیل است. “فروشندگان تمام پول نقد را از قبل دریافت می کنند تا بتوانند به اداره تجارت خود ادامه دهند و خریداران بتوانند در پرداخت ها انعطاف پذیری داشته باشند.”

Capchase Pay به صورت خودکار مظنه ها را آماده می کند و گزینه های پرداخت انعطاف پذیری را در حساب های بانکی و کارت های اعتباری ارائه می دهد. بیش از 20 شرکت SaaS برای استفاده از محصول در نسخه بتا امضا کردند و Capchase گزارش داد که این مشتریان اولیه 300٪ افزایش در سرعت فروش، 80٪ افزایش در ارزش طول عمر و 20٪ افزایش ارزش قرارداد سالانه را تجربه کردند.

یکی از آنها، CIENCE، یک شرکت تولید سرب، گفت که ظرف یک ماه پس از استفاده از Capchase Pay، معاملات را در نیمی از زمان بسته می‌کند و «خط لوله خود را از چشم‌اندازهای پایین و تک رقمی برای قراردادهای 12 ماهه SaaS به 50 افزایش داده است. آگوست کیتینگ، مدیر اجرایی CIENCE در بیانیه ای کتبی گفت: با میانگین اندازه معامله 100000 دلار.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هفته هوش مصنوعی: اپل حرکات یادگیری ماشینی را انجام می دهد

فرناندز گفت که ارائه محصول خرید در حال حاضر، پرداخت بعداً پایگاه کاربران Capchase را نیز گسترش داده است. یک محدودیت معمولی برای مشتریان تامین مالی مبتنی بر درآمد وجود داشت که کمتر از 30 میلیون دلار درآمد مکرر سالانه داشتند. او گفت، با این حال، برخی از مشتریان اولیه BNPL صدها میلیون ARR دارند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CuTpBH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *