ایلان ماسک می گوید توییتر در حال پاکسازی حساب های قدیمی است و نام های کاربری مورد نظر را آزاد می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ایلان ماسک می گوید در حال پاکسازی حساب های قدیمی است و نام های کاربری مورد نظر را آزاد می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بر اساس توییت های اخیر مالک Elon Musk، توییتر در حال پاکسازی حساب های غیرفعال در پلتفرم خود است که ممکن است تعدادی از نام های کاربری مورد علاقه را آزاد کند. اگرچه توییتر برای سال‌ها قول داده است که نام‌های کاربری بیشتری را به چرخش بازگرداند، اما علیرغم داشتن یک خط مشی حساب غیرفعال در جایی که به کاربران توییتر پیشنهاد می کند باید حداقل هر 30 روز یکبار وارد حساب کاربری خود شوند تا از حذف دائمی حساب ها جلوگیری کنند.

به گفته ماسک، پاکسازی توییتر محافظه کارانه تر از آن سیاست است. در عوض، او می‌گوید که این شرکت در حال پاکسازی حساب‌هایی است که «چند سال است که اصلاً فعالیتی نداشته‌اند»، در حالی که به کاربران هشدار می‌دهد که نتیجه پاکسازی ممکن است به معنای کاهش حساب‌های فالوور کاربران باشد. این چیزی است که ممکن است در حساب‌های قدیمی توییتر که صاحبان آن‌ها در روزهای اولیه توئیتر به عنوان یک شبکه اجتماعی دنبال‌کنندگان زیادی جمع‌آوری می‌کردند، بیشتر قابل توجه باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فیسکر با برنامه های تولید محلی وارد بازار پر رقابت خودروهای برقی چین می شود

ماسک در یک توییت بعدی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد در دسترس بودن نام کاربری تصریح کرد که «بله»، نام‌های کاربری زیادی در نتیجه این حرکت در دسترس قرار می‌گرفتند. با این حال، او توضیح نداد که چگونه کاربران می توانند این نام های کاربری را فراتر از روش معمول ایجاد یک حساب کاربری جدید با یک نام خاص به دست آورند.

در ماه‌های اخیر، توییتر فروش نام‌های کاربری مورد نظر خود را از طریق حراج‌های آنلاین برای کسب درآمد بیشتر در نظر گرفته بود. مشخص نیست که آیا این طرح هنوز در باقی مانده است یا چگونه کار خواهد کرد، اگر چنین است. در دسامبر 2022، ماسک همچنین توئیت کرد که توییتر “به زودی” شروع به آزادسازی فضای نام 1.5 میلیارد حساب می کند و خاطرنشان کرد که حساب های غیرفعال به عنوان بخشی از این فرآیند حذف خواهند شد.

ماسک مدتی است که علاقه مند به آزاد کردن نام های کاربری بوده است توییت کرد در اکتبر این چیزی بود که او به عنوان مالک جدید توییتر مشتاق انجام آن بود.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VVhfYl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *