اینترترونیکس راهنمای پرداختن به افسانه های اتوماسیون توزیع را منتشر می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

متخصص چسب اینترترونیکس، راهنمای رد 10 افسانه در مورد اتوماسیون را منتشر کرده است.

این شرکت مزایای رباتیک از جمله بهبود بهره وری، کارایی، خروجی، کیفیت و انعطاف پذیری را بیان می کند و می تواند سلامت و ایمنی و رضایت شغلی کارکنان را بهبود بخشد. هدف این راهنما کمک به افزایش پذیرش اتوماسیون توزیع است.

گزارش ربات جهانی فدراسیون بین المللی رباتیک (IFR) در سال 2021 نشان داد که تراکم ربات در بریتانیا 101 ربات در هر 10000 کارمند است که کمتر از میانگین جهانی 126 است. استفاده از چسب‌ها، درزگیرها، ترکیبات گلدانی، کپسول‌کننده‌ها، ایجاد واشر در محل، پوشش موقت، روان‌کننده‌ها و سایر مایعات، مایعات و خمیرها.

برخی از افسانه‌هایی که در این راهنما از بین رفته‌اند شامل این است که روبات‌ها مشاغل را می‌دزدند، بسیار گران هستند، دوره بازپرداخت سرمایه‌گذاری بسیار طولانی خواهد بود، و اینکه آنها باید 24/7 کار کنند. این راهنما همچنین نصب، ایمنی، انعطاف پذیری و زمان سرمایه گذاری را پوشش می دهد.

بن سوانسون، مدیر ارشد بازرگانی اینترترونیکس، می‌گوید: «تولیدکنندگان بریتانیایی از سرمایه‌گذاری روی روبات‌ها سود زیادی دارند. به عنوان مثال، خودکار کردن وظایف تکراری و بالقوه خطرناک به این معنی است که کارگران می‌توانند به موقعیت‌هایی منتقل شوند که خلاق، انجام‌دهنده، و ارزش بیشتری هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 راه برای جلوگیری از باز کردن پیوندها در سافاری توسط مک

ما امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا این مزایا را سریع، آسان و مقرون به صرفه به دست آورید. در واقع، یک سیستم ربات توزیع کننده جدید می تواند هزینه کمتری نسبت به خودروی جدید مدیر عامل داشته باشد! در بسیاری از کاربردها، دوره بازپرداخت یک ربات توزیع کننده کوتاه است و باعث می شود که بازگشت سرمایه سریع به دست آید. همراه با بهره‌وری عمومی و مزایای کیفی ربات‌ها، شرایط بازار و محیط سودمند مالیاتی کنونی، اکنون زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری در توزیع اتوماسیون است.

می توانید 10 افسانه در مورد توزیع ربات ها را در اینجا بخوانید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GXAArz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *