بالاخره می توانید تلویزیون OLED 83 اینچی سامسونگ را که مدت ها انتظارش را می کشید بخرید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ اولین تلویزیون OLED 83 اینچی خود را رسماً معرفی کرد و این بسیار زودتر از آنچه ما انتظار داشتیم انجام شد. ماه گذشته، ما گزارش دادیم که تلویزیون OLED بعدی سامسونگ ممکن است امسال عرضه شود، که قبلاً زودتر از آن چیزی بود که ما در ابتدا فکر می کردیم، اما در حال حاضر اینجاست.

مدل جدید 83 اینچی یک تلویزیون OLED سامسونگ S90C است و اکنون با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 5399.99 دلار برای خرده فروشان عرضه می شود. همچنین در وب سایت سامسونگ به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود، اگرچه در زمان نوشتن، بزرگترین مدل لیست شده هنوز مدل 77 اینچی است که با قیمت 3599 دلار به فروش می رسد – در حال حاضر با تخفیف 400 دلاری قیمت آن به 3199 دلار کاهش می یابد. هنوز هیچ نشانه ای از راه اندازی در بریتانیا وجود ندارد.

سامسونگ نمی گوید که چه نوع پنل در تلویزیون وجود دارد، به این معنی که احتمالاً می تواند WOLED باشد تا QD-OLED. سامسونگ در مورد نقاط کوانتومی خود خجالتی نیست و اگر در این تلویزیون بودند از پشت بام ها درباره آنها فریاد می زد. WOLED دارای پیکسل های سفید است که برای تولید رنگ های مورد نیاز و روشنایی چشمگیر فیلتر می شوند. نکته منفی این است که WOLED می تواند بیشتر مستعد سوختن صفحه نمایش باشد – هرچند که می تواند توسط نرم افزار کاهش یابد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  داخل طرح هیوندای برای تبدیل نرم افزار به ماشین سود

تلویزیون OLED S90C 4K سامسونگ: ویژگی ها و مشخصات کلیدی

طراحی S90C تقریباً بدون حاشیه است – همچنین مانند برخی از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ، دارای پایه دیواری کاملاً هموار است. مانند همیشه، سیستم عامل اینجا تایزن خود سامسونگ است که دارای برنامه های پخش معمولی و همچنین هاب تلویزیون پلاس سامسونگ خود است.

همچنین دارای هاب گیمینگ سامسونگ با HDMI 2.1 است. S90C می‌تواند 4K را تا 120 هرتز انجام دهد و Game Motion Plus برای ‌های ی تقریباً بدون تاخیر تا 144 هرتز وجود دارد. و همان کنترل خورشیدی تلویزیون سامسونگ من را دارد که هرگز نیازی به شارژ دستی آن نداشتم.

قلب این تلویزیون سامسونگ پردازنده کوانتومی عصبی سامسونگ است که 8.3 میلیون پیکسل خود روشن را برای سیاهی عمیق، کنتراست واضح و دقت رنگ تایید شده توسط پنتون کنترل می کند. همچنین به 4K ارتقا می یابد و OLED 4K HDR را برای کمی جادوی فیلم ارائه می دهد.

S90C همچنین دارای تنظیمات صوتی قابل توجهی با Dolby Atmos و صدای ردیابی اشیاء خود سامسونگ است. اگر آن را با یکی از بهترین نوارهای صوتی سامسونگ از سری Q یا S جفت کنید، به عنوان بخشی از سیستم صدای فراگیر گسترده تر شما عمل می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین راه برای رفع عدم کارکرد صفحه نمایش همیشه در آیفون 14 پرو

همانطور که قبلاً گزارش دادیم، لیست هر تلویزیون OLED 83 اینچی که می توانید بخرید بسیار کوتاه است زیرا تنها یک شرکت وجود دارد که این پنل ها را به صورت انبوه تولید می کند: LG. و این بدان معناست که این مجموعه سامسونگ یک رقیب قوی برای بهترین تاج تلویزیون 2023 برای OLED های بزرگتر است.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ShC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *