با بودجه 18 میلیون دلاری، System Initiative می‌خواهد DevOps را مدرن‌سازی کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم با بودجه 18 میلیون دلاری، System Initiative می‌خواهد DevOps را مدرن‌سازی کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

وعده DevOps اغلب به دلیل این واقعیت که باید دسته ای از محصولات را به هم بچسبانید ناامید می شود. بنیانگذاران System Initiative بر این باورند که برای اینکه DevOps به وعده‌های خود عمل کند، نیاز به بازنگری کلی از ظاهر این زنجیره ابزار است. در هسته System Initiative ابزاری است که به تیم‌های DevOps اجازه می‌دهد شبیه‌سازی‌هایی از زیرساخت‌های خود بسازند و سپس به آن‌ها اجازه می‌دهد به سرعت محیط‌های تولید خود را به‌روزرسانی کنند. این پلتفرم جدید اکنون به صورت بتا خصوصی در دسترس است و این شرکت قصد دارد بسیاری از ابزارهای اصلی خود را منبع باز کند.

این شرکت امروز اعلام کرد که در مجموع 18 میلیون دلار جمع آوری کرده است، از جمله یک دور اولیه 3 میلیون دلاری به رهبری Amplify Partners، با مشارکت Storm Ventures و Battery Ventures، و یک دور سری A 15 میلیون دلاری به رهبری Scale Venture Partners، با مشارکت از سرمایه گذاران موجود

«پیشگامان DevOps آرزو داشتند تا چابکی، قابلیت اطمینان و امنیت در سطح جهانی را برای همه در صنعت به ارمغان بیاورند. متأسفانه، پیاده‌سازی‌های فعلی باعث می‌شود که بیشتر سازمان‌ها در میانه‌های متوسط، فاصله‌ای به ظاهر غیرقابل عبور از آرزوهای مشترک ما گیر کنند.» «ابتکار سیستم از این شناخت زاده شد که اگر می‌خواهیم زندگی پزشکان را بهبود بخشیم و نتایج را برای صنعت بهتر کنیم، باید به جای پیوند دادن ابزارهای مختلف در خطوط لوله پیچیده و طولانی، مایل به بازسازی DevOps از ابتدا باشیم.»

همانطور که جاکوب در اوایل سال جاری در اولین صحبتم با او تاکید کرد، بسیاری از شرکت‌ها امیدوار بودند با استفاده از DevOps، چرخه‌های انتشار سریع شرکت‌های ابری را تقلید کنند. با این حال، در واقعیت، بسیاری برای استقرار بیش از یک بار در هفته تلاش می کنند. و در حالی که هر ابزار در خط لوله بارها و بارها بهینه سازی شده است، سیستم کلی پیچیده تر شده است و تجربه کلی کاربر پیشرفت کمی داشته است.

جاکوب در پست راه اندازی System Initiative توضیح داد: «اگر می‌خواهیم پیشرفت‌های فرهنگی را که به دست آورده‌ایم حفظ کنیم و پتانسیل کامل آنچه را که می‌توانیم با هم انجام دهیم، درک کنیم، به موج دوم ابزارهای DevOps نیاز داریم. “جنبش نیرومندی از سازندگان، که مایل به کشف آنچه که ممکن است زمانی که ما دیگر با روشی که سیستم در سال 2009 کار می کرد نیستیم را کشف کنند. ما می توانیم تجربه کاربر از انجام کار DevOps را اصلاح کنیم. می‌توانیم دوباره تصور کنیم که همکاری در استقرار برنامه‌ها، اتوماسیون زیرساخت و قابلیت مشاهده چگونه است. یا می‌توانیم به تحرک در اطراف وضعیت موجود ادامه دهیم.»

اعتبار تصویر: ابتکار سیستم

مهندسان زیرساخت با استفاده از رابط بصری چند کاربره Figma مانند System Initiative، دوقلوهای دیجیتالی را برای مدل‌سازی سیستم‌های تولید خود و آزمایش تنظیمات آن‌ها ایجاد می‌کنند. این ابزار به طور خودکار کد را تولید می کند تا این تنظیمات را در مرحله تولید قرار دهد.

Vlad Ionescu، AWS Container Hero و گفت: «من عاشق پیکربندی استنباط خودکار هستم.
مشاور مستقل. وقتی به این فکر می‌کنم که در سناریوهای مختلف چگونه کار می‌کند، بسیار خوشحال و سرگردان می‌شوم. تصور می‌کنم این برای زنجیره‌های پیچیده منابع مرتبط چقدر قدرتمند خواهد بود – مقدار مضحک پیکربندی و کپی/پیست کردن بی‌معنی را می‌توان به طور کامل حذف کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zEXLIF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *