با توجه به Equifax، TransUnion 24 میلیون دلار در پلت فرم تأیید درآمد Truework سرمایه گذاری می کند.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم با توجه به Equifax، TransUnion 24 میلیون دلار در پلت فرم تأیید درآمد Truework سرمایه گذاری می کند.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Truework، یک پلت فرم تأیید درآمد و اشتغال که توسط بانک ها، وام دهندگان، مدیران املاک و کارفرمایان مورد استفاده قرار می گیرد، امروز یک مشارکت استراتژیک و 24 میلیون دلار سرمایه سهام از غول گزارش اعتبار مصرف کننده TransUnion را اعلام کرد.

Truework مستقر در سانفرانسیسکو در سال 2017 تأسیس شد و با خدمات شخص ثالث مانند ارائه دهندگان حقوق و دستمزد ادغام می شود تا به ارائه دهندگان وام مسکن و وام دهندگان مشابه کمک کند تا کاربران را تأیید کنند و وام ها را مستقیماً از داخل برنامه های خود تأیید کنند. همچنین می تواند توسط صاحبخانه ها یا کارفرمایان احتمالی برای انجام بررسی پیشینه استفاده شود.

TransUnion با آخرین شراکت خود که چند هفته پیش بی سر و صدا راه اندازی شد، عملاً محصول تأیید درآمد Truework را در کنار محصول اعتباری اصلی خود می فروشد، به این معنی که یک مشتری TransUnion مانند یک بانک می تواند به داده های اعتبار و درآمد از طریق یک بانک دسترسی داشته باشد. API واحد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بهینه سازی عملکرد Steam Deck در بازی ها

رایان سندلر، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Truework به TechCrunch توضیح داد: «دسترسی به هر دو مجموعه داده از طریق API و فروشنده یکسان برای وام دهنده و مشتری قدرتمند است. “به خصوص برای هزاران مشتری که قبلاً از TransUnion برای داده های اعتباری استفاده می کنند.”

فاکتور Equifax

با این حال، در کوتاه‌مدت، این مشارکت TransUnion را در موقعیت قوی‌تری برای رقابت با شرکت‌هایی مانند Equifax سنگین‌وزن در صنعت قرار می‌دهد، که قبلاً تأیید درآمد را در کنار مجموعه ابزار گزارش اعتباری خود ارائه می‌دهد.

«تا همین اواخر، Equifax تنها بود [credit reporting] سندلر گفت: دفتری که محصول تأیید درآمد داشت و آنها توانستند توزیع این محصول را از طریق کانال های اعتباری ایجاد شده به حداکثر برسانند. «این مزیت به ویژه در وام مسکن آشکار بود، جایی که تأیید درآمد و اشتغال برای وام‌های منطبق از زمان اجرایی شدن قانون داد-فرانک مورد نیاز است. این همکاری اکنون به TransUnion اجازه می‌دهد تا داده‌های درآمدی را از طریق Truework ارائه دهد و مستقیماً در تجارت تأیید درآمد چند میلیارد دلاری رقابت کند.

در همین حال، از نقطه نظر Truework، این مشارکت به آن کمک می کند تا در بین برخی از بزرگترین شرکت های جهان به طور قابل توجهی در معرض دید بیشتری قرار گیرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فرآیندهای لینکدین خود را خودکار کنید

سندلر ادامه داد: “ما در حال حاضر در بسیاری از وام دهندگان وام مسکن هستیم و این محصول ارزش زیادی را برای این مشتریان ایجاد می کند.” اکنون، TransUnion محصول را در بخش‌های عمودی و موارد استفاده جدید، از مدیریت دارایی گرفته تا برنامه‌های کارت اعتباری، توزیع خواهد کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IWK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *