فرآیندهای لینکدین خود را خودکار کنید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آیا برای ورود و خروج از پروفایل لینکدین خود وقت خود را برای ورود به صفحه شرکت و انتشار پست های خود تلف می کنید؟

اتوماسیون لینکدین بدون شک راه حلی برای مدیریت کارآمد زمان کار شماست. اما چگونه کار می کند؟ به خواندن ادامه دهید تا بفهمید اتوماسیون پیوندی چیست و چگونه می توانید از آن برای بازگرداندن زمان در فرآیندهای خود استفاده کنید.

اتوماسیون لینکدین چیست؟

فعال ماندن در لینکدین برای متصل نگه داشتن حساب شخصی یا شرکتی شما در دنیای حرفه ای بسیار مهم است. همانطور که احتمالا قبلاً می دانید، اقدامات مهم از جمله:

1 مشاهده اعلان ها

به نظرات پاسخ دهید، ببینید چه کسی شما را بازدید کرده یا توصیه کرده است.

2 پاسخ به پیام ها:

فعال و ثابت بودن همچنین به این معنی است که ارتباطات خود را فراموش نکنید و به انواع پیام ها پاسخ دهید.

3 پست پیشنهادی:

می‌توانید با اشتراک‌گذاری یا توصیه به‌روزرسانی‌های پروفایل‌های دیگر، با آنها تعامل داشته باشید.

شما می‌توانید تمام این وظایف را در پایان روز انجام دهید، اما اگر می‌خواهید دائماً وارد سیستم نشوید و کار خود را کنترل و خودکار کنید، می‌توانید در حالی که به رشد در لینکدین ادامه می‌دهید، روی کارهای مهم دیگر تمرکز کنید.

4. پیدا کردن ارتباطات جدید:

البته شبکه نام روی این یکیشن است که شامل یافتن اتصالات جدید می شود. این فرصت ها، همکاری ها و ایجاد روابط با مشتری را بیشتر می کند.

با اتوماسیون لینکدین، می‌توانید از ابزارهایی برای دور زدن این ابزارها برای ارسال خودکار محتوا، پاسخ دادن به پیام‌ها و ارسال درخواست‌ها استفاده کنید، بنابراین می‌توانید روابط خود را با اتصالات حفظ کنید و موارد جدیدی ایجاد کنید.

لینکدین را خودکار کنید

با Metricool، می توانید این کار و موارد دیگر را انجام دهید. بیایید نگاهی بیندازیم!

چگونه فعالیت خود را در لینکدین خودکار کنیم؟

وقت آن است که دست به کار شوید و از نمایه، صفحه شخصی یا شرکتی خود در لینکدین نهایت استفاده را ببرید، بدون اینکه از بقیه کار خود غافل شوید.

چگونه؟ برنامه ریزی استراتژی خود

خودکار با Metricool به شما امکان می دهد:

?? به صورت ارگانیک در لینکدین رشد کنید

برای انتشار نیازی به رفتن به نمایه لینکدین خود نخواهید داشت. فقط باید به اعلان ها و پیام های خود توجه کنید. در حالی که نمایه شما رشد می کند و دیده می شود، Metricool از بقیه مراقبت خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برای رفع محدودیت سرعت اترنت در 100 مگابیت در ثانیه در ویندوز 11

?? زمان خود را بهینه کنید تا آن را به سایر کارهای ضروری روزانه خود اختصاص دهید

از برنامه ریزی استراتژی خود، زمان بندی محتوا و تصمیم گیری بهتر بر اساس داده های واقعی سپاسگزاریم.

??فعالیت خود را در لینکدین تحت کنترل نگه دارید

شما معیارها، رشد خود را تجزیه و تحلیل می کنید و پست ها را با عملکرد بهتر شناسایی می کنید.

در لینکدین برنامه ریزی و زمان بندی کنید

داشتن یک استراتژی محتوا به شما کمک می کند زمان را به طور موثرتری برای پست های خود مدیریت کنید. با این حال، چه اتفاقی می افتد زمانی که شما حتی زمان برای انتشار ندارید؟

با Metricool، می توانید هر روز پشت کامپیوتر بنشینید و با تمام پست هایی که از قبل آماده کرده اید، هفته یا کل ماه را برنامه ریزی کنید. به عبارت دیگر متن را آماده می کنید، ساعت و روز تقویم را انتخاب می کنید و روی ذخیره کلیک می کنید. متریکول بقیه کارها را انجام خواهد داد.

چرا باید محتوای خود را با Metricool زمان بندی کنید؟

به جای اینکه هر روز وارد شبکه اجتماعی شوید، تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی خواهید کرد، ابزار این کار را برای شما انجام می دهد و می توانید روی بقیه فعالیت ها تمرکز کنید.

✅ می توانید قبل از انتشار پست های خود را آزمایش کنید که چگونه به نظر می رسند.

برای اطمینان از اینکه همه چیز را تحت کنترل دارید، با Metricool، می توانید ببینید که پست های شما با دیدن نور چگونه به نظر می رسند.

شما زمان خواهید داشت تا پست ها را ویرایش کنید و مطمئن شوید که همه چیز عالی است.

✅ تمام محتوای خود را کنترل کنید.

از Metricool، می توانید از یک الگو استفاده کنید و با وارد کردن یک فایل CSV، انتشارات خود را به صورت انبوه آپلود کنید.

پر کردن قالب با تمام پست‌هایی که می‌خواهید برنامه‌ریزی کنید، آسان است، و Metricool مسئول بقیه خواهد بود.

لیست های خودکار ایجاد کنید

با استفاده از این ویژگی، می‌توانید فهرست‌های خودکار را با محتوایی که می‌خواهید ایجاد کنید و از فید RSS برای ارسال خودکار در لینکدین هر بار که یک ورودی جدید در وب‌سایت‌های خودتان یا سایر وب‌سایت‌ها وجود دارد، استفاده کنید.

این بسیار ساده است: یک پست را انتخاب کنید، تناوب انتشار را انتخاب کنید، چه روزهایی را می خواهید نمایش داده شود، و LinkedIn را انتخاب کنید. سپس، Metricool از بقیه مراقبت می کند و شما می توانید کارهای ضروری دیگر را ادامه دهید.

لینکدین را خودکار کنید

فراتر از برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل محتوای لینکدین با Metricool، ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید برای ارسال پاسخ‌های خودکار، ارسال پیام‌های انبوه، کسب اطلاعات در مورد اتصالات خود و ایجاد سرنخ‌های جدید از آنها استفاده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بدانید چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده است (با/بدون برنامه) - راهنمای فناوری

کریستال

کریستال یک ابزار اتوماسیون برای لینکدین است که می‌تواند به شما کمک کند پیام‌هایی را به بهترین شکل برای مخاطبان خود بسازید و بینش شخصیتی در مورد ارتباطات خود به دست آورید. با هدایت داده ها، کاربران می توانند مشتریان خود را بیشتر درک کنند و چگونه می توانند به بهترین شکل با آنها ارتباط برقرار کنند.

دوکس-سوپ

ابزار خودکار بعدی لینکدین Dux-Soup است تولید سرب ابزار اتوماسیون با این کار، می توانید مخاطبان خاص خود را پیدا کنید و کمپین های شخصی ایجاد کنید. سپس، پس از آن می توانید موفقیت های خود را تجزیه و تحلیل کنید و به بهبود استراتژی های خود ادامه دهید.

سیروس بینش

سیروس بینش ابزار قدرتمندی است که به شما امکان می دهد اقدامات هر کسی را که نمایه شما را مشاهده کرده یا با محتوایی که در لینکدین به اشتراک گذاشته اید درگیر شده است، ردیابی کنید. برای ایجاد و اشتراک گذاری پیوندهای قابل ردیابی می توانید یک افزونه Chrome اضافه کنید. این به تعیین اینکه چه کسی به محتوای شما علاقه مند است کمک می کند تا بتوانید با آن کاربران ارتباط برقرار کنید.

LiProspect

یکی دیگر از ابزارهای تولید سرنخ، LiProspect به کاربران کمک می‌کند تا صفحات مشتریان احتمالی جدید را پیدا و تجزیه و تحلیل کنند، ‌های پیگیری خودکار ارسال کنند و بینش کمپین‌های شما را مشاهده کنند. می‌توانید فهرست‌های مخاطبین را وارد کنید تا پروفایل‌هایی را که می‌خواهید هدف بگیرید، جستجو کنید تا سرنخ‌های مناسب را بیابید و با خودکار کردن این فرآیندها از مراحل دستی رد شوید.

لینکدین در متریکول برای یک مدیر رسانه اجتماعی

آیا شما یک مدیر مدیر شبکه های اجتماعی هستید؟ کار لینکدین شما با Metricool ایمن است.

اگر در رسانه های اجتماعی کار می کنید، متوجه خواهید شد که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم: آن نشریه ای که فراموش می کنید یا پست می کنید که هرگز در نمایه شما ظاهر نشده است.

مزایای Metricool به عنوان یک ابزار زمان بندی چیست؟

➡️ چندین پروفایل را از یک حساب مدیریت کنید

آیا با چندین شرکت و پروفایل های اجتماعی آنها کار می کنید؟ با Metricool، بسته به طرحی که در آن مشترک شده اید، می توانید چندین پروفایل LinkedIn اضافه کنید.

به این ترتیب، Metricool تمام نمایه‌هایی را که اضافه می‌کنید به‌درستی سازمان‌دهی شده نگه می‌دارد تا از فراموش کردن یک نشریه یا نمایه، همه چیز را تحت کنترل نگه دارد.

➡️ عملکرد فعالیت خود را تجزیه و تحلیل کنید

آیا می خواهید نتیجه زحمات خود را بدانید؟ در Metricool، می‌توانید نحوه عملکرد استراتژی خود را در سه بخش ببینید و تجزیه و تحلیل کنید.

  • رشد: دنبال کنندگان جدید، برداشت ها و پست های منتشر شده شما.
  • فعل و انفعالات: لایک ها، نظرات و کلیک های شما
  • نوشته ها: می توانید آنها را بر اساس معیاری که بیشتر مورد علاقه شماست مرتب کنید.

اکنون می‌دانید که چگونه فعالیت خود را در لینکدین خودکار کنید و مزایای آن را از Metricool انجام دهید.

وقت آن است که استراتژی خود را شروع کنید.

آیا هیچ سوالی دارید؟ نظرات شما را خواهیم خواند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wMvKVs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *