فن آوری حسگر هواکش تجربه تهدید کننده زندگی را کاهش می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Superior Sensor Technology یک فناوری اختصاصی حسگر فشار را اعلام کرده است که زمان پاسخگویی را بهبود می‌بخشد و تاثیر نویز سیستم را در ونتیلاتورها و تجهیزات اکسیژن با جریان بالا حذف می‌کند و امکان کاهش ناهماهنگی بیمار و تهویه را فراهم می‌کند.

بر اساس مطالعات پزشکی متعدد، تخمین زده می شود که حداقل یک سوم بیماران از ناهماهنگی مکرر در طول تهویه مکانیکی رنج می برند. ناهمزمانی زمانی رخ می دهد که ونتیلاتور مکانیکی با نیازهای تنفسی بیمار هماهنگ نباشد. در تهویه مکانیکی تهاجمی و غیرتهاجمی رایج است، همزمانی ضعیف یک مسئله جدی است که می‌تواند منجر به افزایش ناراحتی بیمار، گسترش کار عضلات تنفسی، آسیب طولانی‌مدت ریه، تهویه مکانیکی طولانی‌مدت و سردرگمی در طول فرآیند از شیر گرفتن شود. برای بهبود سنکرون، ونتیلاتورهای مکانیکی باید تاثیر نویز سیستم را از بین ببرند و سریعتر به نیازهای تنفسی بیمار پاسخ دهند.

سنسورهای فشار اجزای حیاتی در ونتیلاتورها هستند زیرا جریان و فشار هوا و اکسیژن به بیمار را نظارت و کنترل می کنند. دمنده های داخلی، همراه با ضربه های خارجی مانند ارتعاشات، نویز سطح سیستم را ایجاد می کنند که می تواند با سیگنال مخلوط شود و بر همگامی بیمار و ونتیلاتور تأثیر منفی می گذارد. سیستم سنتی داده‌های حسگر را بیش از حد نمونه‌گیری می‌کند، که زمان پاسخ‌دهی سیستم را تا 10 برابر کند می‌کند. فن‌آوری پیشرفته سنسور فشار تهویه سنسور Superior Sensor از یک تکنیک اختصاصی بیش‌نمونه‌گیری با فیلتر دیجیتال استفاده می‌کند تا به طور موثر تمام نویزهای خارج از باند مورد نظر را بدون تأثیر بر زمان پاسخ سنسور رد کند. این راه حل به سیستم اجازه می دهد تا مستقیماً از خروجی های حسگر با سرعت کامل استفاده کند و نیاز به نمونه برداری بیش از حد دست و پا گیر را از بین ببرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  NeuroOne حق اختراع برای فناوری الکترود اعطا کرد

Anthony Gioeli، معاون بازاریابی، Superior Sensor Technology، گفت: “عملکرد بهتر سنسور فشار تاثیر مستقیمی بر عملکرد هواکش دارد. فن‌آوری ونتیلاتور اختصاصی ما پیشرفتی نوآورانه برای ونتیلاتورها ارائه می‌کند که معتقدیم به طور چشمگیری همگامی بیمار را بهبود می‌بخشد و در نتیجه نتایج صبر بهتری به همراه خواهد داشت.»

به عنوان بخشی از سری سنسورهای فشار VN آینده خود برای بازار ونتیلاتور، این شرکت در حال معرفی دو سنسور جدید با وضوح فوق العاده است که دامنه دینامیکی سنسورها را گسترش می دهد و آنها را برای استفاده از نوزادان تا بزرگسالان مناسب می کند. VN026CM و VN131CM کمترین سطح نویز صنعت را با 20 دسی بل بیشتر بهبود می بخشند و وضوح موثر بیش از 18 بیت را ارائه می دهند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که حتی کوچکترین نویز بر هماهنگی بیمار و تهویه تأثیر نمی گذارد.

VN026CM و VN131CM که برای اندازه‌گیری جریان، و همچنین فشارهای دمی و بازدمی طراحی شده‌اند، دارای فناوری Multi-Range Sensor Superior و فیلترهای پهنای باند قابل انتخاب هستند. Multi-Range به VN026CM و VN031CM اجازه می دهد تا به ترتیب از هفت یا هشت محدوده فشار کالیبره شده کارخانه پشتیبانی کنند و به تولیدکنندگان این امکان را می دهد تا محدوده فشار را بدون نیاز به راه حل های کالیبره شده سفارشی بهینه کنند. فیلترهای پهنای باند قابل انتخاب امکان بهینه سازی سیستم را بر اساس پیاده سازی های مکانیکی خاص می دهند. این ویژگی های پیشرفته و انعطاف پذیر زمان توسعه محصول را سرعت می بخشد و پیچیدگی تولید هواکش را کاهش می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فاستر قرارداد توزیع نایلون درجه MED Ascend را اعلام کرد

فناوری حسگر برتر با توسعه راه حل های یکپارچه و بسیار برای کاربردهای صنعتی، تهویه مطبوع و پزشکی، بازار سنسور فشار با کارایی بالا و هزینه را متحول می کند. فناوری این شرکت مبتنی بر معماری اختصاصی سیستم در یک حسگر به نام NimbleSense است که عملکرد کلی سنسور را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد و در عین حال ویژگی های سیستم خاص برنامه کاربردی را اضافه می کند. Superior Sensor Technology در سال 2016 تاسیس شد و در Los Gatos، CA مستقر است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ssztLQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *