با مدوزا، چندوظیفه ای به سبک iPad را در آیفون های جیلبریک شده دریافت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر دوست دارید این چندوظیفگی چقدر روان و توانا در احساس می شود، احتمالاً آرزو می کنید که ای کاش قابلیت های چندوظیفه ای شما به اندازه باشد. متأسفانه، آنها نیستند. اما با یک توییک جدید و رایگان جیلبریک به نام مدوزا توسط uz.ra، می توانید تجربه چندوظیفه ای را که انتظارش را داشتید در آیفون خود دریافت کنید.

چندوظیفه ای به سبک مدوزا آی پد برای آیفون.

همانطور که احتمالاً قبلاً در نمونه های اسکرین شات بالا متوجه شده اید، مدوزا کار با چندین برنامه را در هر زمان معین آسان تر می کند. نه تنها به کاربران آیفون برنامه تعویض‌کننده برنامه به سبک iPad را ارائه می‌کند، بلکه می‌توانید رابط‌های برنامه را بر روی سایر برنامه‌ها همپوشانی کنید:

medosa به سبک iPad در حالت افقی آیفون.

در حالی که این توییک هنوز در شکل فعلی خود کمی باگ است، اما مطمئناً برای کسانی که احساس می‌کنند تجربه کاربری چندوظیفه‌ای آیفون برای افزایش عملکرد گردش کار کافی نیست، قدمی در مسیر درست است.

همچنین باید توجه داشته باشیم که در حالی که مدوزا بر روی دستگاه‌های بدون ریشه و روت‌دار iOS 15 و 16 کار می‌کند، برخی از کاربران گزارش داده‌اند که /r/jailbreak موضوع را منتشر کنید که در جیلبریک دوپامین کار نمی کند و تنها گزینه سازگار با جیلبریک palera1n برای دستگاه های قدیمی تر است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه به تایید متا تبدیل شویم

مشخص نیست که توسعه دهنده قصد دارد در آینده از Dopamine پشتیبانی کند یا خیر، اما مطمئناً انگشتان دست در هم می روند.

متأسفانه، مدوزا از هیچ مخزن اصلی در دسترس نیست، بنابراین پیگیری به‌روزرسانی‌های توییک بیشتر از آنچه برخی از کاربران می‌خواهند دردسرساز خواهد بود. همانطور که در /r/jailbreak موضوع انتشار، توییک در حال حاضر از طریق میزبانی می شود، و لینک های دانلود به آن .deb فایل مستقیماً در آنجا میزبانی می شود تا بتوانید آن را از طریق یک مدیر فایل یا یک برنامه مدیریت بسته نصب کنید. لینک های بدون ریشه و روت را می توانید در زیر مشاهده کنید:

ما پیشنهاد می کنیم توسعه دهنده را در توییتر دنبال کنید برای هر به‌روزرسانی که ممکن است در آینده به این توییک بیاید.

آیا قصد دارید قابلیت های چندوظیفه ای دستگاه جیلبریک خود را با توییک مدوزا ارتقا دهید؟ در بخش نظرات پایین به ما بگویید چرا یا چرا نه.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zyf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *