بهترین مدیر رمز عبور iCloud برای کروم دیگر تنها در ویندوز نیست

زمان مطالعه: 2 دقیقه

این شرکت فاش کرده است که سیستم عامل جدید macOS Sonoma برای اولین بار از iCloud Keychain برای Chrome در دستگاه های اپل پشتیبانی می کند.

پیش از این انحصاری بود، کاربران مک که مایل به ذخیره اطلاعات کاربری خود در مدیر رمز عبور اختصاصی اپل بودند، اما از آنها با مرورگر وب محبوب گوگل استفاده می کردند، اکنون مورد توجه قرار می گیرند.

افزونه iCloud Passwords برای کروم نسخه 2.0.5 را منتشر کرده است و روی سیستم‌های macOS 14 کار می‌کند. علاوه بر این، افزونه بر روی سایر مرورگرهای مبتنی بر کروم نیز کار می کند، از جمله اج.

macOS Sonoma

فقط مرورگر Safari اپل امکان تکمیل خودکار iCloud Keychain را در رایانه‌های macOS می‌داد، اما اکنون اپل پلتفرم خود را باز کرده است.

اعتبارنامه‌ها، از جمله گذرواژه‌ها و احراز هویت، اکنون می‌توانند به راحتی در Chrome در حال اجرا در دستگاه‌های macOS Sonoma وارد شوند. روزهای کپی و چسباندن رمزهای عبور خود از برنامه تنظیمات سیستم گذشته است.

macOS Sonoma در حال حاضر در نسخه بتا عمومی است، بنابراین هر کسی می‌تواند آن را امتحان کند، اگرچه کاربران باید بدانند که به این معنی است که تقریباً مطمئناً اشکالات اجتناب‌ناپذیر خواهند بود. با این حال، اپل سابقه ستودنی در انتشار نسخه‌های بتا عمومی سیستم‌عامل‌های خود را زمانی دارد که نسبتاً پایدار باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ایلان ماسک می گوید تسلا ممکن است «کد منبع بیشتری را برای خودروسازان دیگر باز کند».

اپل در بخش پرسش‌های متداول خود در مورد برنامه‌های بتا هشدار می‌دهد که چنین نرم‌افزاری، “ممکن است حاوی خطا یا نادرستی باشد و ممکن است مانند نرم‌افزارهای منتشر شده تجاری عمل نکند. مطمئن شوید که از iPhone، ، یا iPod touch و Mac خود با استفاده از Time Machine نسخه پشتیبان تهیه کنید. قبل از نصب نرم افزار بتا.”

همچنین انتظار می‌رود که برنامه‌های شخص ثالث مختلف با سیستم‌عامل جدید کار نکنند، زیرا ممکن است توسعه‌دهندگان مجبور باشند آن‌ها را به‌روزرسانی کنند تا سازگار شوند.

برخی از ویژگی‌های جدید دیگر در macOS Sonoma شامل محافظ‌های صفحه نمایش جدیدی است که به تصویر زمینه شما منتقل می‌شوند، گالری ویجت جدید روی دسکتاپ شما، و Continuity به شما امکان می‌دهد ویجت‌های آیفون را برای برنامه‌ها به دسکتاپ خود بدون نیاز به نصب آن‌ها در مک خود اضافه کنید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HBt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *