تاریخ انتشار Prince of Persia The Lost Crown، گیم پلی، داستان و هر آنچه می دانیم

زمان مطالعه: 7 دقیقه

شاهزاده ایرانی: تاج گمشده نمایش را در Summer Game Fest افتتاح کرد و اولین نگاه را به جدیدترین قسمت از فرنچایز محترم ارائه داد، و اگرچه به‌روزرسانی مورد انتظار ما نبود، اما مطمئناً مورد استقبال قرار گرفت و با تاریخ انتشار، یک آینده است که ارزش حفظ کردن را دارد. اگر منتظر مطالب بیشتری از Prince of Persia بوده اید، نگاه کنید.

اگرچه این یک دنباله یا دنباله از آخرین بازی این سری نیست، شاهزاده ایرانی: شن های فراموش شدهو نه به عنوان شاهزاده بازی می کنید که اکثر فرنچایز را در کنارش گذرانده ایم، چیزهای زیادی برای تحسین کردن وجود دارد. تاج گمشده پیشنهاد می کند که این فرنچایز را به همان اندازه که در زمان انتشار نسخه قبلی آن بیش از ده سال پیش بود، امروزی مرتبط نگه دارد. در اینجا همه چیزهایی است که ما در مورد آن می دانیم شاهزاده ایرانی: تاج گمشده تا حالا.

Prince of Persia: The Lost Crown: cut to the chase

هنر کلید سارگون برای شاهزاده ایرانی The Lost Crown در پس زمینه آبی

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

چیست؟ جدیدترین قسط به شاهزاده ایرانی حق امتیاز
چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ 18 ژانویه 2024
روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ رایانه شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X|S، ایکس باکس وان، لونا
چه کسی آن را می سازد؟ یوبی سافت

تاریخ انتشار و پلتفرم های Prince of Persia The Lost Crown

سارگون در حال تحویل زانو به دشمن در شاهزاده ایرانی The Lost Crown

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

شاهزاده ایرانی: تاج گمشده قرار است در 18 ژانویه 2024 اکران شود، درست کمتر از 14 سال از آخرین شاهزاده ایرانی بازی منتشر شد اگر چه شاهزاده ایرانی شن های زمان بازسازی در اکثریت قریب به اتفاق لیست گیمرها از اعلامیه های مورد انتظار بود، The Lost Crown با استقبال خوبی مواجه شد و برداشتی منحصر به فرد و در عین حال آشنا از این فرنچایز ارائه می دهد.

این بازی برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X|S، ایکس باکس وان و آمازون لونا عرضه خواهد شد، بنابراین فرصت کافی برای کنترل بازی و ورود به پلتفرم های اکشن ماجراجویی پس از آن وجود دارد. منتشر شده.

Nintendo Switch به پلتفرمی محبوب برای بازی های اکشن ماجراجویی با مکانیک های Metroidvania تبدیل شده است، مانند شوالیه توخالی و سلول های مرده، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد تاج گمشده می تواند تبدیل به یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ هنگامی که راه اندازی شد، و با توجه به احیای یک فرنچایز محبوب، می تواند به یکی از آن ها تبدیل شود بهترین بازی های ی نیز.

اما، برای هر کسی که اشتراک Ubisoft+ دارد، سه روز دسترسی زودهنگام در Xbox، PC و Amazon Luna در دسترس است. بنابراین، اگر می‌خواهید وارد دنیای اساطیری ایران شوید، می‌توانید تاریخ انتشار را به 15 ژانویه پیش ببرید. با کمال تعجب، چیزی برای گفتن وجود ندارد تاج گمشده روی Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت، اما این بدان معنا نیست که بعداً تغییر نخواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آمازون Prime Day Ring Doorbell 2023: همه چیزهایی که می دانیم

گیم پلی بازی Prince of Persia: The Lost Crown

مبارزه بر روی سکوی رنگارنگ

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

تاج گمشده عناصر پلتفرم دوبعدی را از ابتدا معرفی می کند شاهزاده ایرانی بازی‌ها، در عین حال سبکی مدرن‌تر با گرافیک و انیمیشن تمیز در کنار محیط‌های سه‌بعدی دارند، شما با ناوبری در طول بازی به چالش خواهید کشید. با توجه به اینکه بیش از ده سال از گذشته گذشته است شاهزاده ایرانی بازی، زمان از دست رفته زیادی برای جبران وجود دارد.

البته، با وجود یک قهرمان جدید و توانایی‌های جدید برای تسلط، در حال حاضر محتوای زیادی برای دستیابی به آن وجود دارد، و حتی اگر تریلرهایی که دیده‌ایم حجم زیادی از جزئیات را نشان نمی‌دهند، چیزهای زیادی برای باز کردن وجود دارد.

همانطور که در تریلر افشاگری نشان داده شده در جشنواره بازی تابستانی نشان داده شد، مکانیک های خم شدن زمان مشابه آنچه در آن دیده شدیم شاهزاده ایرانی: شن های زمان بخش قابل توجهی از ماجراجویی را تشکیل می دهد و باید در طول بازی از آن برای پیشرفت استفاده شود، چه از طریق کمک به شما در حرکت در یک پلت فرم چالش برانگیز یا رویارویی با یکی از دشمنان زیادی که در طول راه با آنها روبرو خواهید شد.

سارگون این قدرت را دارد که با توانایی راش سیمرغ در طول زمان به جلو حرکت کند، در کنار توانایی سایه سیمرغ که نشانگری را برای استفاده به عنوان یک ایست بازرسی می‌اندازد که می‌توانید در هر زمان به آن بازگردید. این توانایی‌ها را می‌توان با استفاده از آیتم‌های مختلفی که در اطراف کوه قاف قرار گرفته‌اند، افزایش داد، اما هنوز تا چه حد باید یاد بگیریم.

تاکید ویژه ای بر استفاده از این توانایی ها در طول مبارزه برای آسان کردن کارها و همچنین تشویق خلاقیت بازیکنان برای یافتن راه های جدید برای نزدیک شدن به چیزها وجود دارد. مانند در پیش نمایش ما ذکر شده استبا ترکیب مهارت‌هایی که در طول بازی به دست می‌آورید، می‌توانید در طول نبرد چند کمبوی ویرانگر را به زمین بفرستید، در کنار این که معماهای چالش برانگیز را در سراسر نقشه برای هضم و حل کردن بسیار آسان‌تر کنید، پس از اینکه ایده بیشتری در مورد چگونگی مهار این توانایی‌ها به دست آوردید. .

علیرغم طرح دوبعدی آن، کاوش همه چیز است تاج گمشده. دنیایی نیمه باز در بازی وجود دارد که اسرار و رمز و رازهای جدایی ناپذیر را برای یافتن موقعیت‌ها پنهان می‌کند تا به شما کمک کند قدرت‌ها و مسیرهای جدیدی را پیدا کنید که در غیر این صورت ممکن است از دست بدهید. همراه با توانایی های شما، تاج گمشده هدفش تشویق خلاقیت از طریق نحوه بازی است، و هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری خارج از تریلرهایی که قبلا دریافت کرده ایم وجود دارد.

داستان و موقعیت شاهزاده ایرانی The Lost Crown

مبارزه با رئیس در منظره شنی

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

تاج گمشده قهرمان جدیدی را به شاهزاده ایرانی فرنچایز، سارگون، یک جنگجوی جوان با استعداد که به سرعت، چابکی و حرکات آکروباتیک چشمگیر در میدان جنگ افتخار می کند. اگرچه او قهرمان معمولی نیست که ما در آن دیده ایم شاهزاده ایرانی در سفر برای نجات شاهزاده غسان که در شهر کوه قاف در اسارت است، باید بر این مجموعه جدید از مهارت ها در کنار تعداد انگشت شماری از توانایی های جدید مسلط شوید.

کوه قاف به عنوان یک زندان پر از ساکنان متخاصم توصیف می شود، بنابراین همانطور که انتظار دارید، سفر دقیقاً آسان نخواهد بود. در حین حرکت در ارگ بزرگ، باید دشمنان مختلفی را برای پاک کردن مسیر خود بفرستید، اما هرچه بیشتر پیشرفت کنید، مقابله با این نیروها سخت‌تر می‌شود و باس‌فایت‌های قدرتمندی وجود دارد که باید با آن‌ها روبرو شوید. شما همچنین با شخصیت‌های دیگری که در کوه قاف به دام افتاده‌اند در تماس خواهید بود. برخی بیش از حد مایل به کمک به شما خواهند بود، در حالی که تعداد کمی وجود دارند که بیشتر دعوا می کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مراقب باشید - این به روز رسانی ویندوز در واقع می تواند فقط باج افزار باشد

علاوه بر این، زمان در این محیط کمی متفاوت عمل می‌کند و گذشته با آینده همزیستی می‌کند، که سارگون این توانایی را دارد که به نفع ماجراجویی دستکاری کند. با این حال، این زمان در اطراف سارگون تنها کسی نیست که این توانایی را دارد و در طول بازی ممکن است با موجودات یا جانوران دیگری روبرو شوید که می توانند زمان را برای جلوگیری از پیشرفت شما دستکاری کنند، و این مهم تر می شود که یک قدم جلوتر باشید. در صورت امکان، قدرت خود را افزایش دهید.

تاج گمشدهالهامات و تنظیمات از اساطیر ایرانی گرفته شده است که توسط دشمنان و تنظیماتی که شما کشف خواهید کرد نشان داده شده است. در فضای شلوغ کوه قاف چیزهای زیادی برای تحسین وجود دارد، به همین دلیل است که کاوش نقش مهمی در بازی ایفا می کند، همانطور که در تریلر بازی Reveal Commented.

تریلرهای شاهزاده ایرانی The Lost Crown

مبارزه بر روی سکوهای بالا

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

شاهزاده ایرانی: تاج گمشده برای اولین بار از طریق یک تریلر گیم پلی که در ابتدای Summer Game Fest نمایش داده شد، اولین نگاهی را به سبک جدید بازی ارائه داد. این تریلر قهرمان جدید ما را در یک مکان کاملاً جدید نشان می دهد که می توانیم انتظار داشته باشیم زمان خود را در بازی بگذرانیم.

علاوه بر این، ما می‌توانیم قهرمان را در عمل ببینیم، با دشمنان مختلفی با مکانیک‌های خم‌کننده زمان و کات سین‌های سینمایی پیش از پایان تاریخ انتشار ۱۸ ژانویه.

در ادامه اولین تریلر رونمایی، یک تریلر متحرک نیز در Ubisoft Forward دریافت کردیم که بینش سرگرم کننده دیگری از جو بازی ارائه می دهد. تریلر خود سبک کارتونی بازی جدید را در بر می گیرد، و در حالی که بینشی نسبت به محتوای درون بازی ارائه نمی دهد، از نحوه اجرای بازی خیلی دور نمی شود.

علاوه بر این، ما همچنین نگاهی مختصر به نحوه مبارزات و ابزارهایی که قهرمان جدید ما استفاده می‌کند، خواهیم داشت. در این حالت از دو تیغه و کمان برای رویارویی با دشمنان سر به فلک کشیده در انیمیشن های مبارزه ای سریع و سخت استفاده می شود که انتظار داریم در طول بازی ادامه پیدا کند. تریلر کامل انیمیشن را می توانید در زیر مشاهده کنید:

اخبار شاهزاده ایرانی The Lost Crown

سارگون در حال ترک ساختمانی در شاهزاده ایرانی The Lost Crown

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

تریلر انیمیشن Prince of Persia: The Lost Crown در Ubisoft Forward نمایش داده شد

پس از نمایش تریلر اولیه آن در جشنواره بازی تابستانی، شاهزاده ایرانی: تاج گمشده یک تریلر متحرک در Ubisoft Forward دریافت کرد تا ظاهر جدید فرنچایز را برجسته کند و یک بار دیگر به بررسی محیط بازی بپردازد. علاوه بر این، می‌بینیم که قهرمان با چند دشمنی که می‌توانیم انتظار ملاقات با آنها را داشته باشیم، یک بار دیگر در کنار تاریخ انتشار خواهیم دید.

تاریخ انتشار Prince of Persia: The Lost Crown در Summer Game Fest اعلام شد

شاهزاده ایرانی: تاج گمشده بازی Summer Game Fest را افتتاح کرد و اولین نگاهی به آنچه جدیدترین قسمت این فرنچایز ارائه می دهد را ارائه کرد. این تریلر ما را با جدیدترین قهرمان داستانمان، سارگون، همراه با ثبت همه چیز از اکتشاف گرفته تا نبرد در یک دقیقه و نیم، قبل از ارائه تاریخ اکران 18 ژانویه 2024، آشنا کرد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XvePBy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *