کابوی برای نجات صاحبان VanMoof با اپلیکیشنی برای باز کردن قفل دوچرخه های در معرض خطر سوار می شود.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کابوی برای نجات صاحبان VanMoof با یکیشنی برای باز کردن قفل دوچرخه های در معرض خطر سوار می شود.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

از زمانی که استارت‌آپ دوچرخه‌های الکترونیکی VanMoof تایید کرد که وارد نسخه هلندی مدیریت شده است، یک سوال در مورد دوچرخه‌های VanMoof در طبیعت وجود دارد. اینها به شدت برای عملکرد خود بر روی یک برنامه تلفن هوشمند متصل ساخته شده توسط شرکت متکی بودند. این برنامه تعدادی تنظیمات و عملکردهای مهم را کنترل می کرد، که کمترین آنها در واقع اجازه راه اندازی دوچرخه را می داد (اگرچه دو گزینه غیر برنامه وجود دارد).

اگر سرورهای VanMoof در طول مدیریت خود آفلاین شوند، دوچرخه‌سواران VanMoof با دوچرخه‌ای کمتر از رضایت‌بخش باقی می‌مانند که بدون «کلید» نرم‌افزاری به سختی کار می‌کند.

با این حال، تا حدودی بعید است که کابوی، رقیب دوچرخه‌ای آنها در مرز بلژیک، برای نجات کمک کند.

“Bikey” یک برنامه ساده است که به VM سواران این امکان را می دهد تا کلید دیجیتال منحصر به فرد خود را تولید کنند و به سواری ادامه دهند.

این شرکت می‌گوید که اکنون در فروشگاه برنامه اپل به صورت زنده در دسترس است و به زودی برای نیز در دسترس خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  عکس واقعی آیفون به دلیل "بیش از حد هوش مصنوعی" توسط مسابقه عکاسی رد شد

یکی از سخنگویان گفت: «تیم نرم‌افزار ما در طول شب روی این موضوع کار کردند و باید تاکید کنیم که این یک نسخه بتا است، بنابراین ممکن است باگ‌هایی تجربه شود… اما ما می‌خواستیم این را در اسرع وقت ارسال کنیم زیرا تا زمانی که سرورهای VanMoof فعال هستند کار می‌کند.»

آنها می گویند که سواران VanMoof باید بلافاصله کلید خود را بگیرند، زیرا در صورت از کار افتادن سرورها، ابی این کلید غیرممکن خواهد بود و سواران کم و بیش دسترسی کامل به دوچرخه خود را از دست می دهند.

آنها افزودند: “این در مورد نگه داشتن دوچرخه در جاده است، که ماموریت شماره 1 ما به عنوان یک شرکت است، صرف نظر از اینکه یک رقیب است یا نه.”

مسلماً، کابوی از اپتیک بد دوچرخه‌های الکترونیکی متصل به یک رقیب بزرگ رنج می‌برد که به توده‌های فلزی گران‌قیمت تبدیل می‌شود، که در تئوری سابقه‌ای برای کل بخش استارت‌آپ ایجاد می‌کند. با این حال، با انتشار یک برنامه، به طور بالقوه برنده روابط عمومی خوبی برای Cowboy برای کمک به مشتریان VanMoof است.

با این حال، ظاهر یک اپلیکیشن ساخته شده توسط یک شرکت رقیب، سؤالاتی را برای VanMoof ایجاد می کند، که تا حد زیادی دیگر در طول دوره مدیریت خود به معنای عادی پاسخ نمی دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای آیکون صدا خاکستری شده در مک

به عنوان مثال، آیا یک خریدار یا سرمایه‌دار جدید در صورت از دست دادن آنها به یک برنامه شخص ثالث، برای حفظ پایگاه مشتریان VanMoof تلاش می‌کند؟

کافی است بگوییم، Bikey تنها گزینه نیست، زیرا برنامه Moofer همچنین یک جایگزین برنامه شخص ثالث دیگر را برای دارندگان VanMoof ارائه می دهد تا دوچرخه های خود را حفظ کنند. حداقل برای آینده قابل پیش بینی.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/giGHOJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *