تایگر گلوبال از استارتاپ صنعتی اینترنت اشیاء هند Infinite Uptime در دور سرمایه گذاری 18.8 میلیون دلاری حمایت می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تایگر گلوبال از استارتاپ صنعتی اینترنت اشیاء هند Infinite Uptime در دور سرمایه گذاری 18.8 میلیون دلاری حمایت می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Infinite Uptime، یک استارت‌آپ صنعتی هندی اینترنت اشیا که راه‌حل‌های تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌کننده ماشین‌آلات را ارائه می‌دهد، ۱۸.۸۵ میلیون دلار اضافی را به عنوان بخشی از دور سرمایه‌گذاری مستمر به رهبری Tiger Global با ارزش‌گذاری ۶۰ میلیون دلار پس‌پول دریافت کرده است.

دور سری B3 همچنین شاهد مشارکت سایر سرمایه گذاران موجود از جمله Mayfield، GSR Ventures، VentureEast و THK بود. این سرمایه‌گذاری به استارت‌آپ کمک می‌کند تا سهم بازار جهانی را تقویت کند و عرضه ارزش را گسترش دهد.

مشکلات مکانیکی، مانند سایش و پارگی، زوال و ارتعاشات شدید، اغلب به خرابی تجهیزات در تاسیسات تولیدی کمک می کند. Infinite Uptime با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های صنعتی که طیف وسیعی از ویژگی های ضروری را ارائه می دهد، از جمله نظارت بر وضعیت بلادرنگ همراه با پشتیبانی از پشتیبان گیری داده های ابری، به کاهش این موارد کمک می کند. همچنین دارای یک داشبورد است که قابلیت‌های نظارت زنده و توانایی پیش‌بینی عمر مفید باقیمانده (RUL) و زمان خرابی را فراهم می‌کند و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا استراتژی‌ها و اقدامات تعمیر و نگهداری به موقع را اجرا کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای عدم همگام سازی صدا با ویدیو در Amazon Fire TV Stick 4K

این استارت‌آپ مستقر در پونا که در دسامبر 2015 تأسیس شد، راه‌حل‌های سفارشی را با نظارت بر وضعیت از راه دور، تشخیص ماشین مبتنی بر داده و خدمات قابلیت اطمینان دیجیتال با استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌های هوشمند برای کمک به بهبود قابلیت اطمینان کارخانه و ارائه قابلیت پیش‌بینی خرابی برای تأسیسات تولیدی ارائه می‌دهد.

Raunak Bhinge، بنیانگذار و مدیر عامل Infinite Uptime، در بیانیه ای آماده شده گفت: “این سرمایه گذاری اعتبار قوی برای استراتژی کسب و کار و پتانسیل رشد ما است.” این ما را قادر می‌سازد تا سرمایه‌گذاری هنگفتی در تحقیقات اساسی و توسعه محصول داشته باشیم، قابلیت‌ها و تخصص کلی خود را گسترش دهیم، به ما کمک می‌کند ارزش بیشتری ارائه دهیم و از نیازهای مشتریان خود در بازاری در حال توسعه فراتر برویم.»

این استارت آپ بیش از 300 مشتری جمع آوری کرده است و شرکت هایی از جمله Vedanta، JSW Steel، Hyundai، Borosil، Ceat و Adani را در میان مشتریان خود در نقاط مختلف جهان به حساب می آورد.

“Infinite Uptime به شرکای تولیدی آنها کمک کرده است تا قابلیت اطمینان کارخانه، حجم تولید و کارایی کلی را بهبود بخشند. گریفین شرودر، شریک تایگر گلوبال، در بیانیه ای گفت: ما از سرمایه گذاری پشت سر آنها و رشد مداوم آنها هیجان زده هستیم.

Infinite Uptime با استفاده از تجزیه و تحلیل پیشرفته، و قابلیت های نظارت از راه دور به مشتریان خود کمک کرده است تا بیش از 11000 ساعت از زمان توقف برنامه ریزی نشده صرفه جویی کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Gorilla Glass Victus 2 می تواند گوشی بزرگ شما را از سقوط فاجعه بار روی بتن نجات دهد

می‌فیلد، به‌عنوان سرمایه‌گذار اولیه در Infinite Uptime، شاهد رشد خیره‌کننده آن نه‌تنها به یک رهبر بازار، بلکه مبشر در فضای اینترنت اشیا بوده است. ویکرام گودس، شریک مدیریتی می‌فیلد، گفت: ما هیجان‌زده هستیم و به سرمایه‌گذاری در کنار سایر سرمایه‌گذاران در سفر هیجان‌انگیز Infinite Uptime ادامه می‌دهیم.

این استارتاپ دفاتر خود را در برکلی، کالیفرنیا و دبی دارد – به غیر از دفتر هند در شهر پونا در غرب هند.

Sanjeev Yamsani، شریک VentureEast گفت: “ما معتقدیم که Infinite Uptime نقش کلیدی در افزایش کارایی طبقات کارخانه ایفا می کند و در نتیجه جنوب جهانی را قادر به رقابت می کند.” توانایی آن‌ها در مقیاس‌بندی محصول به جنوب جهانی از هند، نمونه قانع‌کننده‌ای از نوآوری است که هند می‌تواند برای جهان بسازد.»

سرمایه‌گذاری جدید در Infinite Uptime در زمانی انجام می‌شود که استارت‌آپ‌های هندی در تلاش هستند تا سرمایه خود را افزایش دهند، زیرا VCهای جهانی کاملاً هوشیارانه پول خود را به دلیل کمبود بودجه در سطح کلان و همچنین مشکلات بی‌نظمی مالی که برخی از استارت‌آپ‌های برتر را درگیر می‌کند، دارند. کشور.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qwVDfc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *