چگونه دستگاه های Vygon به یک استراتژی بخش مجازی کمک کرده اند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

تخت‌های بیمارستانی آزاد می‌شوند و پول‌ها در Medway NHS Foundation Trust در استراتژی «بخش‌های مجازی» که توسط فناوری پزشکی Vygon امکان‌پذیر شده است، پس‌انداز می‌شود.

تراست که بیمارستان دریایی مدوی در گیلینگهام را اداره می‌کند و بیمارانش از مزایای برنامه بخش‌های مجازی بهره می‌برند که به افراد اجازه می‌دهد در خانه‌های خود بمانند در حالی که هنوز تحت مراقبت مستقیم بیمارستان هستند.

به لطف استفاده از پمپ انفوزیون الاستومری Accufuser از شرکت تجهیزات پزشکی Vygon، همراه با فناوری نظارت از راه دور، کارکنان بیمارستان می توانند داروها را تجویز کنند و علائم حیاتی بیماران را در حالی که در خانه هستند پیگیری کنند. پزشکان از طریق تماس تلفنی یا ویدیویی با بیماران در تماس هستند و تنها یک ویزیت حضوری در روز لازم است زیرا پمپ آکوفیوزر باید هر 24 ساعت یکبار تعویض شود.

در حالی که یک روز در بخش مجازی 187.51 پوند هزینه دارد، اقامت در بخش معمولی می تواند بسیار بیشتر از آن هزینه داشته باشد – به عنوان مثال، 658 پوند در روز برای یک بیمار تنفسی و 460 پوند برای یک بیمار هماتولوژی.

رهبر این استراتژی در Medway، مدیر ارشد پرستار بالینی و مدیر بهبود خدمات، جکی هاموند است، که تیم ابی حاد پزشکی جراحی (SMART) را که بخش مجازی را اداره می‌کند و از پرستاران، مشاوران و درمانگران متعهد تشکیل شده است، پیاده‌سازی کرد.

از زمانی که تیم در سال 2016 راه اندازی شد، این رویکرد در طول و پس از همه گیری کووید توسعه یافته و به خودی خود ظاهر شد.

او گفت: «روزهایی که بیماران در طول دوره درمان حاد خود در بیمارستان بستری می‌شوند، گذشته است. همه‌گیری اخیر نشان داد که دریافت مراقبت در محیط آشنا با استفاده از نوآوری و فناوری چقدر ایمن و مهم است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بسته بندی پزشکی ریورساید ظرفیت انبار را افزایش می دهد

برای این رویکرد، استفاده از پمپ انفوزیون الاستومری Vygon Accufuser است که دارو را با دوز و سرعت صحیح تحویل می‌دهد.

تیم SMART استفاده از Accufuser را در اکتبر 2021 آغاز کرد و آخرین آمار نشان می دهد که 64 بیمار در بخش مجازی Medway با استفاده از Accufuser از آن زمان تا ژانویه امسال درمان شده اند.

اگر Accufuser در دسترس نبود، همه آن بیماران باید در یک بخش بیمارستان معمولی بمانند.

این دستگاه می تواند تزریق مداوم آنتی بیوتیک یا سایر داروها را ارائه دهد. داروهایی با مصرف وابسته به زمان و نیمه عمر کوتاه (زمان لازم برای نصف شدن غلظت آن در بدن) در غیر این صورت باید چندین بار در روز تجویز شوند. پمپ آکوفیوزر فقط یک بار در روز و هر 24 ساعت یکبار تعویض می شود.

قبل از قرار دادن Vygon Accufuser در برنامه های درمانی در Medway، تیم SMART قادر به پذیرش ارجاع برای بیمارانی که به طور مکرر در طول روز به آنتی بیوتیک IV نیاز داشتند، نبود. به دلیل ساعت کاری 8 صبح تا 6 بعدازظهر تیم و کاهش نیروی کار برای تجویز داروها در صورت نیاز، امکان مراقبت از آنها از طریق بخش مجازی وجود نداشت.

هاموند گفت: «تقاضا برای تخت و همچنین دلهره بیماران من که در محیط بیمارستانی در طول همه‌گیری بهبود می‌یابند، نیاز به معرفی دستگاه‌های الاستومری Accufuser را برای مسیرهای OPAT (درمان ضد میکروبی تزریقی سرپایی) ما تقویت کرد.

این به من اجازه داد تا بیماران بیشتری را در بخش مجازی خود جای دهم. مفهوم 24 ساعته تازه پر شده برای من مهم بود زیرا تیم من می‌توانست زمان با کیفیتی را با بیمار در طول آماده‌سازی بگذراند، به علاوه این فرصت را برای ارزیابی و ارزیابی اثر درمان دارویی می‌دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ما اختلال TechCrunch را مختل می کنیم: 8 مرحله، 3 روز، 1 شهر

در طول 10 ماه اول استفاده از Vygon Accufuser، 35 بیمار در بخش مجازی Medway با استفاده از این دستگاه تحت درمان قرار گرفتند، از 496 روز بستری در بیمارستان اجتناب کردند و تقریباً 160,000 پوند صرفه جویی در NHS داشتند.

صرفه جویی در هزینه های ایجاد شده با استفاده از بخش مجازی بسته به بیمار، مدت اقامت وی ​​و هزینه درمان در یک بخش معمولی متفاوت است.

ارقام Medway در مورد منتخبی از بیماران بخش مجازی طیف وسیعی از هزینه ها را نشان می دهد. به عنوان مثال، هزینه درمان برای یک بیمار ارتوپدی که 37 روز در بخش مجازی می‌ماند، 6938 پوند (51/187 پوند در روز) در مقایسه با 20350 پوند در بخش بیمارستان هزینه دارد که یک صرفه‌جویی قابل توجه 13412 پوندی است.

هزینه درمان یک بیمار تنفسی که به مدت سه روز در بخش مجازی بستری بود، 563 پوند (187.51 پوند در روز) به جای هزینه 1974 پوندی بخش بیمارستان بود که 1411 پوند پس انداز کرد.

جیمز کانینگهام، مدیر توسعه کسب و کار Vygon، گفت: «سرویس SMART در Medway اعتباری برای علاقه و کاری است که جکی و تیم انجام می‌دهند.

«از آنجایی که حرکت در سراسر NHS برای بخش‌های مجازی سرعت می‌گیرد، جکی جلوتر از منحنی بوده و نشان می‌دهد که نه تنها هزینه‌های خود را پرداخت می‌کند، بلکه پس‌اندازی نیز برای Trust ایجاد می‌کند.

استفاده از تجهیزات پزشکی نوآورانه برای توانمند ساختن بیماران برای دریافت مراقبت در خانه برای تجربه آنها مهم است، اما مهمتر از همه، این یک اولویت ملی کلیدی است که همه Trusts وظیفه ارائه آن را دارند. بسیار عالی است که می بینیم پیاده سازی Accufuser به این سرویس کمک کرده است و تأثیر مثبتی در سراسر جهان داشته است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XcK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *