داشبورد تست صرفه جویی در پول برای راه اندازی در نمایشگاه نوآوری Med-Tech

زمان مطالعه: 3 دقیقه

AND Technology Research داشبورد تست Tento+ خود را در Med-Tech Innovation Expo به نمایش گذاشته و رونمایی خواهد کرد که می‌تواند 30000 پوند برای شرکت‌ها برای ارسال کلاس IIb صرفه‌جویی کند.

با توجه به این صرفه جویی در هزینه و زمان، Tento+ می تواند بازار medtech را به طور قابل توجهی تقویت کند زیرا قرار است دستگاه های پزشکی بیشتری در سراسر جهان وارد خدمات شوند.

این رویداد در بعد از ظهر روز اول (7هفتم ژوئن) همچنین سخنرانی از سخنران مهمان سو اسپنسر، رئیس IVD در Qserve Group، که اهمیت چالش‌هایی که صنعت medtech با آن مواجه است و نقشی که Tento+ می‌تواند داشته باشد را ارائه خواهد کرد.

بازار تجهیزات پزشکی در دهه گذشته سطوح ثابتی از رشد را تجربه کرده است و پیش‌بینی می‌شود در دوره پیش‌بینی 2021 تا 2028 با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 5.4 درصد رشد کند. در حال حاضر، سازمان بهداشت جهانی گزارش می‌دهد که تخمین زده می‌شود. 1.5 میلیون دستگاه پزشکی در سراسر جهان، در بیش از 10000 نوع خاص.

برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای تأیید نظارتی برای دستگاه‌های پزشکی جدید، AND Technology Research Tento+ را برای ساده‌سازی فرآیند با استفاده از توسعه داد. Tento+ یک ابزار مبتنی بر الگوریتم برای کمک به راهنمایی و تسهیل شرکت‌ها در طول مسیر نظارتی است. یک فروشگاه یک مرحله ای برای شرکت هایی که به دنبال توسعه دستگاه های پزشکی هستند.

در این رویداد راه اندازی، مدیر عامل AND Technology Research، دکتر نیکولا تورن، از افراد/سازمان هایی که به دنبال ساخت و مدیریت دستگاه های medtech هستند دعوت می کند تا به Tento+ بپیوندند و از آن به عنوان ابزاری موثر برای سرعت بخشیدن به روند تنظیم و ایمن استفاده کنند. به آسانی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Daily Crunch: Citizen Lab ادعا می کند که "حالت قفل" اپل به جلوگیری از حمله نرم افزارهای جاسوسی توسط گروه هکر NSO کمک کرده است.

یک پایگاه دانش در Tento+ نگهداری می‌شود، که سپس توسط یک الگوریتم هوش مصنوعی برای برجسته کردن اطلاعات خاص کاربران در مورد الزامات قانونی منحصر به فرد آنها استفاده می‌شود. هنگام وارد کردن یک دستگاه پزشکی، کاربران می توانند وارد بازار هدف و نوع دستگاه شوند. پس از این، هر نامگذاری تغییر می کند و الزامات نظارتی به روز می شود.

Tento+ در حال حاضر دو مزیت اصلی را ارائه می دهد:

  • توانایی یافتن استانداردهای هماهنگی که در مورد محصول/دستگاه شما اعمال می شود
  • سپس به راحتی شواهدی را برای نشان دادن انطباق، از طریق مستندسازی کنترل‌های طراحی و سوابق آزمایش، ایجاد کنید.

Tento+ از یک شرکت (AND Technology Research) ساخته شده است که مجبور بوده چندین بار و چندین بار فرآیند تنظیم را برای مشتریان انجام دهد. استفاده از این تجربه و تخصص منجر به توسعه Tento+ شده است.

به شرکت‌کنندگان اجازه دسترسی زودهنگام به Tento+ داده می‌شود و می‌توانند با خود سازنده، دکتر تورن، ملاقات کنند و هرگونه سوالی را بپرسند. علاوه بر راه اندازی و نمایش محصول، از مهمانان برای صرف نوشیدنی و شرکت در های قدیمی دعوت می شود.

در نهایت، ماموریت Tento+ شکستن موانع بازدارنده برای استارت‌آپ‌ها و نوآوران از نظر عدم راهنمایی، هزینه‌های اخاذی بالا، و گاهی اوقات ندانستن از کجا شروع شود.

ماموریت Tento+ نیز شخصی است. پس از دیدن مادربزرگ کم بینا او از فناوری پزشکی و فناوری زندگی کمکی برای کمک به زندگی روزمره خود استفاده می کند، شکستن این موانع نوآوری و مقررات دلیلی نزدیک به قلب دکتر تورن است. هر چه زودتر افراد بتوانند از فناوری پزشکی که زندگی را تغییر می دهد بهره مند شوند، بهتر است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع مشکل یافتن دستگاه‌های بلوتوث اطراف توسط اندروید

دکتر نیکولا تورن، مدیر عامل ANDtr، در مورد جدیدترین یافته‌های آزمایشی Tento+ گفت: «پتانسیل Tento+ حتی بیشتر از آن چیزی است که ما در ابتدا در هنگام توسعه داشبورد درک می‌کردیم. صرفه جویی در زمان و هزینه حتی بهتر از آن چیزی است که ابتدا انتظار داشتیم.

بسیاری از مهندسان در هنگام توسعه یک محصول جدید در بخش فناوری پزشکی، در مسیریابی فرآیندهای تنظیمی با مشکل مواجه هستند. موانع زیادی وجود دارد، ملاحظات پیچیده زیادی وجود دارد که باعث می شود وقت و هزینه کسب و کار کاهش یابد. Tento+ برای تغییر کامل این موضوع، صرف نظر از اندازه کسب و کار یا کاربرد نوآوری، هدفمند ساخته شده است. Tento+ مدیریت کارآمد و سریع تست چابک را برای تنظیم با استفاده از تجزیه و تحلیل های مجهز به هوش مصنوعی فراهم می کند تا سفر را برای مهندسان آسان کند. من دوست دارم Tento+ را بهترین دوست جدید یک مهندس بدانم. برای هر دستگاه پزشکی، کاربر می تواند به راحتی به اطلاعات نظارتی مورد نیاز، ورودی و تجزیه و تحلیل اطلاعات فنی دسترسی داشته باشد و به توصیه ها و راهنمایی های کمک هوش مصنوعی در مورد فرآیند نظارتی، طبقه بندی و موارد دیگر دسترسی داشته باشد.

معرفی محصول Tento+ از ساعت 14 روز 7 ژوئن در نمایشگاه نوآوری Med-Tech در سالن Med-Tech Innovation Connect برگزار خواهد شد. AND Technology Research در نمایشگاه نوآوری Med-Tech در غرفه C19 به نمایش گذاشته خواهد شد. برای ثبت نام رایگان به www.med-techexpo.com مراجعه کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SUhqRj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *