تحقیقات نشان می‌دهد که تولیدکنندگان پزشکی بیش از حد موجودی دارند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بر اساس تحقیقات جدید، تولیدکنندگان تجهیزات بهداشتی و پزشکی بریتانیا بیش از حد موجودی هستند و می توانند از درآمد نقدی متوسط ​​116934 پوندی برخوردار شوند، زیرا آنها از بحران مازاد موجودی در سال گذشته بهبود می یابند.

گزارش جریان نقدی و Overstock، توسط ارائه‌دهنده نرم‌افزار مدیریت موجودی Unleashed، 381000 محصول، مواد تشکیل دهنده و اجزای موجود در بیش از 1800 شرکت در سراسر بریتانیا، آمریکای شمالی، استرالیا و نیوزلند را تجزیه و تحلیل کرد.

جارود آدام، رئیس محصولات Unleashed، گفت: «شرکت‌ها در سال گذشته مجبور به ذخیره‌سازی در واکنش به شوک‌های زنجیره تأمین شدند. اما این تاثیرات جدی بر جریان نقدی داشته است. اکنون چالش برای بسیاری آزاد کردن جریان نقدی با تنگ‌تر شدن شرایط اقتصادی است – و خبر خوب این است که وقتی به اعداد و ارقام دقت کنید، پول وجود دارد.

رقم 116934 پوندی از این گزارش نشان‌دهنده میانگین «موقعیت بیش از حد موجودی» برای تمام تولیدکنندگان تجهیزات بهداشتی و پزشکی بریتانیا است – تفاوت در ارزش بین سطوح بهینه موجودی برای هر محصول، در مقابل ارزش واقعی سهام نگهداری شده. میانگین بریتانیا در تمام مشاغل تولیدی 102000 پوند بود.

تفکیک ارقام برای هر صنعت به شرح زیر است:

بخش – میانگین سرمایه نگهداری شده در مازاد موجودی (GBP)

  • ورزش، سرگرمی، تفریح ​​152870 پوند
  • قطعات الکتریکی و الکترونیکی 136,041 پوند
  • مبلمان، وسایل، مبلمان منزل 122,786 پوند
  • بهداشت، لوازم پزشکی و تجهیزات £ 116,934
  • محصولات و خدمات فناوری اطلاعات 107,434 پوند
  • ماشین آلات صنعتی، مواد اولیه و تجهیزات 102415 پوند
  • انرژی، مواد شیمیایی 92015 پوند
  • الکترونیک، مخابرات 89238 پوند
  • لباس، کفش، 86223 پوند
  • مراقبت شخصی 79987 پوند
  • غذا 76772 پوند
  • نوشیدنی ها (الکلی و غیر الکلی) 47515 پوند
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گروه‌های WhatsApp در مقابل جوامع: تفاوت‌ها را درک کنید

آدام می‌گوید: «این یک عدد واقعاً چشم‌نواز است. آنچه ما در اینجا می‌بینیم، واقعاً هزینه احتیاط است: ارزشی به پوند که نشان می‌دهد شرکت‌ها کجا هستند، در مقابل جایی که می‌توانند باشند – در حالی که هنوز در حال انجام تجارت هستند. همان سطوح.»

این ارقام خبر خوبی برای بسیاری از مشاغل بریتانیایی خواهد بود، به ویژه آنهایی که به دنبال بهبود سلامت ترازنامه ها در آستانه سال مالی جدید هستند. با این حال، کارشناسان صنعت هشدار می دهند که این پس انداز برای همه اعمال نمی شود.

فیل اوکلی، دکتر متخصص یکپارچه‌سازی سیستم‌های Outserve، می‌گوید: «من فکر می‌کنم از یک کسب‌وکار به کسب‌وکار دیگر متفاوت است، و کسانی که گردش سهام سریع‌تر دارند، سریع‌تر به پول نقد پی خواهند برد. بنابراین، آنها می توانند تغییرات کوچکی در چرخه خرید خود ایجاد کنند، جایی که فقط یک یا دو ماه از خود جلوتر هستند، و به خود کمی فرصت می دهند تا سهام خود را در حد مناسب به جای ذخیره بیش از حد، به دست آورند. داشتن این حد مناسب فقط به آنها اجازه می دهد تا سرعت خرید خود را کاهش دهند. بنابراین، ظرف یک یا دو ماه آنها می‌توانستند ببینند که پول نقد در حساب بانکی‌شان باقی می‌ماند تا اینکه بیرون بروند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای خطای «رویه مشخص شده یافت نشد Specified Procedure Could Not Be Found» در ویندوز

«اگر چرخه طولانی‌تری دارید و موجودی بیشتری دارید، مدتی طول می‌کشد تا سود ببرید. اما ممکن است مزایای دیگری نیز وجود داشته باشد که می‌توانید به آن‌ها نگاه کنید، مانند فروش برخی از اقلامی که بیش از حد موجودی آن‌ها را دارید، حتی اگر سودی که می‌خواهید نباشد، بازگرداندن پول نقد به کسب‌وکار است. فضای انبار را آزاد می کند.

کسب‌وکارهای مختلف باید ببینند که کجا می‌توانند وفق دهند و مزایای آن کجاست. اما من واقعاً فکر می‌کنم برای بسیاری از کسب‌وکارها «پول نقدی روی میز» وجود دارد که می‌توانند آن را در بانک نگه دارند یا از آن استفاده کنند.»

برای اطلاعات بیشتر و برای تحقیق کامل، لطفاً به آدرس زیر مراجعه کنید: https://www.unleashedsoftware.com/blog/cash-flow-overstock-report

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tMj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *