تسلا اطلاعات بیشتری در مورد سیستم هشدار راننده خود در میان کاوشگر Autopilot ارائه می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تسلا اطلاعات بیشتری در مورد سیستم هشدار راننده خود در میان کاوشگر Autopilot ارائه می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده اطلاعات بیشتری از تسلا درخواست کرده‌اند تا به تحقیقات در حال انجام خود در مورد 830000 خودروی تسلا که شامل Autopilot، سیستم پیشرفته کمک راننده این خودروساز است، کمک کند.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) نامه ای در تاریخ 3 ژوئیه برای تسلا ارسال کرد و به دنبال پاسخ های به روز به سوالاتی بود که در آگوست 2022 پرسیده بود. این موارد به طور خاص به کابین تسلا و سیستم نظارت بر راننده مربوط می شد، که خودروساز می گوید می تواند تعیین کند که آیا یک راننده وجود دارد یا خیر. توجهی نمی کند و هشدارهای نویز را به عنوان یادآوری برای آنها ارسال می کند تا در زمانی که Autopilot درگیر است چشم خود را به جاده نگاه دارند. NHTSA همچنین در مورد نحوه تولید گزارش های ایمنی سه ماهه تسلا اطلاعاتی را درخواست کرد.

این آژانس به تسلا مهلت داده است تا 19 جولای به سوالات خود با داده های فعلی پاسخ دهد. تسلا برای اظهار نظر در دسترس نیست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 روش برتر برای رفع عدم کارکرد Face ID در iPad

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده تا دسامبر ۲۰۲۲، NHTSA ۴۱ بررسی تصادف ویژه تسلا را آغاز کرده است که در آن‌ها مشکوک به استفاده از Autopilot بوده است. در این تصادف‌ها، ۱۹ مورد مرگ گزارش شده است.

خلبان خودکار دارای ویژگی های رانندگی خودکار خاصی است، مانند توانایی هدایت، شتاب گیری و ترمز خودکار در یک خط در بزرگراه. اتوپایلوت پیشرفته می تواند در تغییر مسیر نیز کمک کند. آخرین نسخه نرم‌افزار بتای «خودرانی کامل» تسلا (FSD) این قابلیت‌ها را با ویژگی‌های رانندگی شهری مانند پاسخ به علائم راهنمایی و رانندگی و علائم توقف و چرخش ترکیب می‌کند. با این حال، نه Autopilot و نه FSD به طور کامل خودران نیستند و تسلا به رانندگان هشدار می دهد که در صورت نیاز به کنترل خودرو، هوشیاری خود را حفظ کنند.

علی‌رغم این هشدارها، تسلا بارها به دلیل بازاریابی گمراه‌کننده‌اش مورد شکایت و انتقاد قرار گرفته است که به گفته منتقدان به رانندگان احساس امنیت کاذب در قابلیت‌های خودرو می‌دهد و باعث بی‌توجهی می‌شود.

NHTSA در سال 2022 اعلام کرد، 9 وسیله نقلیه از 11 وسیله نقلیه درگیر تصادف، تا آخرین دقیقه قبل از برخورد، راننده را از طریق هشدارهای دیداری یا صوتی درگیر نکردند و چهار خودرو اصلاً هشدار تصویری یا صوتی نشان ندادند. این نامه از تسلا به‌روزرسانی‌هایی را در مورد تغییرات ایجاد شده در سیستم‌های درگیر شدن با راننده یا توجه آن می‌خواهد. همچنین اطلاعاتی در مورد تعداد وسایل نقلیه با “Tesla Vision” – وسایل نقلیه مجهز به دوربین و بدون سنسور دیگر – و اینکه آیا آن وسایل نقلیه همچنین دارای سیستم دوربین کابین هستند می‌خواهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تسلا با عدم استفاده از سیستم خرید درون برنامه ای از مالیات 30 درصدی اپ استور اپل فرار می کند

تسلا سیستم نظارت بر راننده مبتنی بر دوربین خود را در می 2021 معرفی کرد. پیش از این، این خودروساز به سیستمی متکی بود که می‌توانست تشخیص دهد که چه زمانی دست راننده روی فرمان است تا هوشیاری راننده را تعیین کند. این سیستم به یک سیستم آسان برای دور زدن تبدیل شد، به خصوص که رانندگان شروع به خرید به اصطلاح “وزن تسلا” از سایت های تجارت الکترونیکی مانند علی بابا کردند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IcMzxj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *