گرنا برنده جایزه طراحی نقطه قرمز برای کلیپ جراحی شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

متخصص بین‌المللی دستگاه‌های پزشکی گرنا جایزه طراحی Red Dot را برای گیره بستن پلیمری Click'aV Plus دریافت کرده است که داوران طراحی ارگونومیک محصول، ماهیت کاربر پسند و ویژگی‌های ایمنی را از دلایل این جایزه ذکر کرده‌اند.

داوران همچنین این محصول را به دلیل سهم قابل توجه آن در کاهش ضایعات و صرفه جویی در هزینه برای بیمارستان ها در طول اقدامات پزشکی تحسین کردند.

Grena متعلق به خانواده، که دفتر مرکزی آن در ناتینگهام، قرار دارد، بیش از 35 سال تجربه در بازار، توسعه و تولید ابزار پزشکی دارد که از راحتی جراح پشتیبانی می کند و ایمنی بیمار را بهبود می بخشد.

گیره جراحی Click'aV Plus که اکنون برنده جایزه شده است، دارای میکرو دندان‌های نوآورانه است که پایداری گیره را در حین جراحی حتی تحت فشار خون بالا تضمین می‌کند و بزرگترین اندازه موجود در بازار است که اجازه می‌دهد حتی ساختارهای بافت بزرگ را در حین جراحی بسته کنند. طراحی ثبت اختراع همچنین تضمین می کند که گیره می تواند برای جراحی باز و آندوسکوپی استفاده شود.

Konrad Brodaczewski، نایب رئیس گرنا گفت: «برنده شدن جایزه طراحی Red Dot تأییدی است بر این که کاری که ما انجام می دهیم کار می کند و نه تنها توسط پزشکان، بلکه توسط متخصصان طراحی نیز به رسمیت شناخته شده است. ما Click'aV Plus خود را با ‘ABS' در خودروی شما مقایسه می‌کنیم – مثل همیشه در محیط‌های روزمره کار می‌کند اما در موارد دشوار جان انسان‌ها را نجات می‌دهد، و همه ما بسیار مفتخریم که این محصول نوآورانه جایزه Red Dot را دریافت کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه برای رفع کار نکردن دوربین در گوگل کروم در ویندوز 11

“هنگام توسعه دستگاه های پزشکی خود، ما نه تنها به محصول بلکه در درجه اول به انسان – هم پزشک و هم بیمار – نگاه می کنیم. ما به طرز ماهرانه ای ارگونومی را با طراحی ترکیب می کنیم که راحتی جراح و ایمنی بیمار را تضمین می کند و دائماً به دنبال سازگارترین راه حل ها با محیط زیست هستیم.

با تمرکز بر تکامل، نه انقلاب، می‌توانیم نیازهای متخصصان را برآورده کنیم و تجهیزاتی را که به نجات جان انسان‌ها کمک می‌کند، به‌طور مداوم بهبود دهیم.»

دکتر Andrzej Decewicz، یکی از بنیانگذاران محصولات شاخص گرنا، افزود: «در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که طراحی نقشی در تجهیزات پزشکی ندارد. با این حال، اهمیت زیادی دارد زیرا مردم وقتی با محصولات زیبا احاطه می شوند، احساس بهتری دارند. این در مورد پرسنل پزشکی و بیماران نیز صدق می کند. قرار دادن آنها در محیطی پر از اشیاء با طراحی خوب به بهبود رفاه آنها کمک می کند.

طراحی خوب یعنی ارگونومی عالی. ابزار مورد استفاده کارکنان پزشکی باید از درمان بیماران حمایت کرده و حداکثر راحتی و آسایش را برای پزشکان تضمین کند. هرچه ارگونومی دستگاه‌های پزشکی بهتر باشد، روش‌های پزشکی روان‌تر و ایمن‌تر خواهند بود.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WrHMnZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *