تضمین 40 اختراع در چهار سال: پیمایش در چشم انداز IP

زمان مطالعه: 4 دقیقه

رابرت دونالد، افسر نوآوری و صدور مجوز در Medovate توضیح می دهد که چگونه این شرکت با داشتن 40 حق ثبت اختراع در چهار سال، از چشم انداز IP عبور می کند.

درباره روند ثبت اختراع Medovate با ما صحبت کنید؟

ما نکات کلیدی اختراع را شناسایی می کنیم که آن را نسبت به وضعیت فعلی بازی و هنر قبلی جدید و مبتکر می کند. در طول این بررسی اولیه، ما به هنر قبلی و چشم انداز عمومی IP با استفاده از پایگاه داده های مختلف ثبت اختراع نگاه می کنیم. این اسناد به صورت داخلی بررسی می‌شوند و برخلاف فناوری‌هایی که ما به دنبال محافظت از آن هستیم، در نظر گرفته می‌شوند. این کمک می کند تا نحوه در نظر گرفتن پیش نویس درخواست را برای در نظر گرفتن هر هنر قبلی در نظر بگیریم، زیرا برای مشاهده موفقیت آمیز یک حق اختراع برای اعطا، نیاز به جدید بودن آن وجود دارد و نمای کلی از چشم انداز تجاری و آزادی ما برای فعالیت در بازار را ارائه می دهد. .

ما از نزدیک با شرکت ثبت اختراع خارجی خود کار می کنیم که از طرف ما فرآیند تهیه پیش نویس و پرونده را مدیریت می کند. در طول فرآیند تهیه پیش‌نویس، مواد پیش‌نویس را بررسی می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ایده و تکرارهای بالقوه دیگر را به طور کامل برای گسترش دامنه، با همکاری نزدیک با مخترعان و تیم مهندسی، جذب کرده‌ایم. هنگامی که ما یک مشخصات ثبت اختراع قوی داشته باشیم، معمولاً به عنوان یک برنامه اولویت دار در اداره مالکیت معنوی ثبت می شود.

استراتژی IP Medovate چیست؟

پرونده ها و ادعاهای ما به فناوری به عنوان یک کل، عناصر بالقوه یکبار مصرف و جزئی هدایت می شوند و کاربردهای درمانی و در ایالات متحده، روش های درمانی را در نظر می گیرند. از آن پرونده اصلی، و همانطور که فناوری از طریق توسعه تکامل می‌یابد، ما معمولاً به بهبودهایی که انجام می‌شود نگاه می‌کنیم و پرونده‌های ثبت اختراع بیشتری را در نظر می‌گیریم و در نتیجه دامنه حفاظت خود را از حق اختراع اصلی گسترش می‌دهیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بازیابی موارد دلخواه حذف شده در مایکروسافت اج

ما به دنبال این هستیم که هرچه زودتر پرونده را برای آن IP اصلی برای پوشش ریسک در طول توسعه تشکیل دهیم. هر گونه ثبت اختراع بیشتر زمانی است که ما احساس راحتی می کنیم که مواد قابل توجهی برای پشتیبانی از آنها داریم.

چگونه انتخاب می کنید که در کدام مناطق درخواست حفاظت کنید؟

ما هنگام تصمیم گیری در مورد سرزمین ها چندین عامل را در نظر می گیریم. اول بازارهای کلیدی ما در طول عمر پتنت، جایی که اولین موقعیت های ما در بازار خواهد بود و ارزش مناطق پایین دستی را می سنجد.

ما رقابت را در نظر می گیریم و مشخص می کنیم بازیگران کلیدی کجا هستند، بازارهای اصلی و پایه های تولیدی آنها. ما این را به عنوان یک استراتژی دفاعی در نظر می گیریم، اما پتانسیل را برای همسویی با شریک پایین دستی و افزایش ارزش فرصت فراهم می کند.

با تمام اختراعات خود، از مسیر عادی پیگرد قانونی از درخواست اولویتی تا معاهده همکاری ثبت اختراع در ماه 12 عبور می کنیم که به ما امکان می دهد به طور همزمان در مناطق مختلف به دنبال حفاظت باشیم.

آب و هوای IP فعلی چگونه است؟

این بیماری همه گیر اندکی بر زمان بندی پیگرد قانونی تا اعطای اعطا تأثیر گذاشته است. در بسیاری از دفاتر ثبت اختراع در سراسر جهان یک عقب ماندگی وجود دارد به این معنی که اگرچه روند تشریفات اولیه اولویت از PCT به مرحله ملی تنظیم شده است، مرحله آزمون در طول اتباع می تواند کمی طولانی شود، اگرچه من می دانم که IPO انگلستان اخیراً آنها را پاک کرده است. .

به طور کلی هزینه ها بسیار ثابت است، تنها مورد اضافه شده، در نظر گرفتن پتنت های دفاعی بیشتر در خارج از کشور است تا رقابت در خاور دور را در نظر بگیرد که می تواند هزینه ها را با هزینه های عمومی قانونی، رسمی و ترجمه به طور قابل توجهی افزایش دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع همگام نشدن گوگل درایو در ویندوز 11

انگیزه هایی وجود دارد که این فرآیند را از نظر تجاری برای هر سازمانی برای پیگیری حمایت از پتنت ارزشمند می کند. در بریتانیا جعبه ثبت اختراع را داریم که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد از هر گونه سود ناشی از اختراعات ثبت شده، برای نرخ پایین‌تری از مالیات شرکتی درخواست کنند.

داشتن تجربه IP در داخل چه سودی برای شرکت داشته است؟

MD Stuart Thomson و من پیشینه گسترده ای در مدیریت و تجاری سازی IP داریم. IP هسته اصلی کسب و کار ما است. به ما کنترل و درک پورتفولیو، فرصت‌هایی برای گسترش آن، تصمیمات پیگرد قانونی، چشم‌انداز IP که در حال حرکت در آن هستیم و فرصت‌های تجاری استراتژیک به ما می‌دهد.

برای استراتژی IP مهم است که با کار سایر بخش‌های داخل شرکت همخوانی داشته باشد. ملاحظات اصلی ما در مرحله توسعه هر پروژه و کار با مهندسانمان است تا اطمینان حاصل کنیم که هرگونه اصلاحی در مشخصات ثبت اختراع است و بهبودها برای پرونده های بالقوه بعدی ثبت می شود.

در نهایت، چه توصیه ای به کسی در شروع سفر IP خود می دهید؟

یک وکیل ثبت اختراع خوب با تخصص در منطقه خود، به طور بالقوه حتی بازار (که با مشاوره عملی است) پیدا کنید تا مطمئن شوید که مسیر درست را هنگام تهیه پیش نویس و از طریق پیگرد قانونی طی می کنید.

شرکت‌های در مراحل اولیه باید فرآیندی را ایجاد کنند که نوآوری‌های جدید را شناسایی کند و یک استراتژی حفاظتی داشته باشد. این می تواند از طریق فرم افشای نوآوری برای تیم توسعه باشد.

جلسات منظم منظم با گروه راهبری برای بررسی پیشرفت IP شرکت، پرونده‌های جدید و پیگرد قانونی ثبت اختراعات حیاتی بوده و به طور بالقوه وکیل ثبت اختراع را نیز برای داشتن یک برنامه اقدام سازنده به همراه خواهد داشت.

در نهایت، چشم انداز ثبت اختراع را برای رقابت نظارت و بررسی کنید، چندین پایگاه داده خوب وجود دارد که استفاده از آنها رایگان است، از جمله espace.net و lens.org.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JSmlbZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *