توییتر توییت هایی با 10000 کاراکتر برای مشترکین آبی معرفی می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم توییت هایی با 10000 کاراکتر برای مشترکین آبی معرفی می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توییتر ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به مشترکین Blue اجازه می دهد تا پست های طولانی 10000 کاراکتری ارسال کنند – گویی این شبکه اجتماعی در تلاش برای رقابت با یک پلت فرم خبرنامه رقیب است. توییتر علاوه بر این، پشتیبانی از قالب بندی متن پررنگ و ایتالیک را نیز اضافه کرده است.

در ماه فوریه، این شبکه اجتماعی توییت هایی با 4000 کاراکتر را برای مشترکین Blue معرفی کرد تا مردم را تشویق کند که به جای تاپیک، پست های طولانی تر منتشر کنند.

تلاش این شرکت برای نوشتن طولانی مدت در زمانی است که ایلان ماسک ابزارهای درآمدزایی سازندگان را معرفی می کند. روز پنجشنبه، او اعلام کرد که سازندگان می توانند برای کسب درآمد درخواست دهند و اشتراک را به کاربران ارائه دهند. برای 12 ماه آینده، توییتر پس از پرداخت 30 درصد کاهش 30 درصدی به یا گوگل، تمام پول را به سازندگان خواهد داد. با ارسال آن، مالیات اپل/گوگل به 15 درصد کاهش می یابد و شرکت رسانه های اجتماعی هزینه کمتری از سازندگان می گیرد.

با این حال، شرایط Google نشان می دهد که تنها 15٪ از هزینه های اشتراک را دریافت می کند. بنابراین مشخص نیست که چرا ماسک گفته است که هزینه غول جستجو 30 درصد است.

در حال حاضر، سازندگان می‌توانند اشتراک‌هایی را با قیمت‌های 2.99 دلار، 4.99 دلار و 9.99 دلار در ماه ارائه دهند. توییتر قوانین نشان می دهد که سازندگان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند، آنها باید 10000 دنبال کننده فعال داشته باشند، و باید حداقل 25 بار در 30 روز گذشته توییت کرده باشند تا واجد شرایط کسب درآمد باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر اعتراف کرد که با اعلام تنظیمات جدید DM مشکل ارسال هرزنامه تایید شده دارد

در حال حاضر، برنامه کسب درآمد توییتر در حال حاضر فقط برای کاربران در ایالات متحده در دسترس است، اما ماسک گفت که این شرکت در دسترس است کار کردن برای گسترش این برنامه به کشورهای دیگر.

این راه اندازی مجدد کسب درآمد اساساً تغییر نام تجاری برنامه Super Follows این شرکت است. که اولین بار در سال 2021 معرفی شد. ماسک به تازگی چند ویژگی مانند قالب بندی متن و ویدیوهای طولانی تر را اضافه کرده است تا آن را شبیه یک ابزار جدید کند.

نوشتن طولانی نیز کاملاً جدید نیست. ژوئن گذشته، این شرکت برنامه ای به نام یادداشت های توییتر را برای نویسندگان منتخب معرفی کرد. با این حال، آن برنامه در زمان ماسک بسته شد. پس از تصاحب شرکت، او همچنین ابزار خبرنامه Revue را که یک استارتاپ توییتر در سال 2021 خریداری کرده بود، کشت.

توییتر همچنین در یک نبرد شدید با پلتفرم خبرنامه Substack است که اوایل این هفته یک فید مشابه توییتر به نام Notes را معرفی کرد. در چند روز گذشته، شبکه اجتماعی شروع به مسدود کردن لینک‌های Substack کرد و حتی پاسخ‌ها، ریتوییت‌ها یا نشانک‌های روی توییت‌ها را با پیوند به سرویس خبرنامه ممنوع کرد.

زمانی که مت طیبی، که چندین بار در فایل‌های توییتر نوشت، گفت که قرار بود به Substack Notes، ماسک برود متهم او به خاطر کارمند Substack (اسپویلر: او نیست).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه فعال کردن حالت تاریک OneNote در هر دستگاه

ماسک همچنین ساب استک را متهم کرد که «تلاش برای دانلود بخش عظیمی از پایگاه داده توییتر برای راه‌اندازی شبیه‌سازی توییتر خود دارد». این ادعا توسط کریس بست، مدیرعامل Substack رد شد.

در ماه فوریه، مدیر عامل تسلا قول داده بود که درآمد تبلیغاتی را با مشترکین آبی به اشتراک بگذارد، اما این ویژگی هنوز در جایی ظاهر نشده است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://98zoom.ir/%d8%aa%d9%88%db%8c%db%8c%d8%aa%d8%b1-%d8%aa%d9%88%db%8c%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-10000-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%aa/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *