توییتر در حال بررسی طرح راستی‌آزمایی سازمانی ارزان‌تری است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم در حال بررسی طرح راستی‌آزمایی سازمانی ارزان‌تری است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توییتر در حال فکر کردن به یک برنامه تأیید سازمانی است که ماهیانه 1000 دلار هزینه ندارد. در آخر هفته، ایلان ماسک در توییتر گفت که این شرکت در حال کار بر روی یک طرح ارزان‌تر برای مشاغل کوچک است، اما جزئیاتی در مورد هزینه آن ارائه نکرد.

مالک توییتر گفت که این شرکت در حال کشف یک فرآیند جدید ورود به سیستم است تا اطمینان حاصل کند که سازمان‌هایی که درخواست تأیید می‌کنند در فعالیت‌های کلاهبرداری دخیل نیستند.

در حال حاضر، برندها باید 1000 دلار در ماه برای تأیید هزینه کنند تا یک علامت طلایی به همراه 50 دلار در ماه برای هر حساب وابسته دریافت کنند. برای سازمان های کوچکتر، این مبلغ ممکن است صرفاً برای حفظ حضور خود در توییتر هزینه قابل توجهی باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  وقتی استارت آپ شما شکست می خورد | TechCrunch

مثل همیشه ماسک هیچ اطلاعاتی در مورد هزینه این طرح، نوع شرکت‌هایی که ممکن است واجد شرایط آن باشند، یا زمانی که توییتر قصد دارد سطح جدید را راه‌اندازی کند، ارائه نکرد.

این شبکه اجتماعی مدتی است که برای تایید پولی تلاش می کند. به خصوص، پس از حذف چک مارک های قدیمی در ماه گذشته، که باعث شد بسیاری از سازمان ها وضعیت تأیید خود را از دست بدهند.

در همان زمان، توییتر شروع به ارسال به حساب‌های مختلف کرد مبنی بر اینکه برای تبلیغ در پلتفرم باید در توییتر آبی یا طرح تأیید سازمانی مشترک شوند.

از 21 آوریل، حساب @ شما باید دارای یک علامت تأیید شده باشد یا در Twitter Blue یا Verified Organizations مشترک شوید تا به اجرای تبلیغات در توییتر ادامه دهید. این شرکت در ایمیلی گفت: حساب‌های تجاری که بیش از 1000 دلار در ماه هزینه می‌کنند، در حال حاضر دارای چک‌های طلایی هستند یا به زودی خواهند داشت، و در حال حاضر بدون وقفه به تبلیغات دسترسی خواهند داشت.

با این حال، تأیید سازمان به توییتر محدود نمی شود. هفته گذشته، جی‌میل تیک‌های تأییدشده آبی را راه‌اندازی کرد تا مطمئن شود نام تجاری که به کاربران ایمیل ارسال می‌کند معتبر است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rguiLd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *