توییتر سیاست جدید اشتراک درآمد خود را برای سازندگان به منظور گسترش دسترسی و افزایش محدودیت‌های نرخ تغییر می‌دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سیاست جدید اشتراک درآمد خود را برای سازندگان به منظور گسترش دسترسی و افزایش محدودیت‌های نرخ تغییر می‌دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توییتر هفته گذشته شروع به پرداخت سهمی از درآمد تبلیغاتی به سازندگان در پاسخ‌های پست‌هایشان کرد تا در مواجهه با افزایش رقابت از سوی شبکه‌های اینستاگرام و دیگران، مهم‌ترین توییترهای پلتفرم را حفظ کند. اما علیرغم پرداخت های قابل توجه این برنامه، برخی از سازندگان راضی نبودند – و شکایات خود را در آخر هفته به مالک توییتر ایلان ماسک بردند. ماسک در مجموعه‌ای از توییت‌ها به نگرانی‌های سازندگان درباره مواردی مانند انواع حساب‌هایی که برای کسب درآمد واجد شرایط هستند، محدودیت‌های نرخ و سایر مسائل اشاره کرد.

TechCrunch هفته گذشته گزارش داد که ماسک گفته بود دور اول پرداخت‌های سازنده در مجموع 5 میلیون دلار خواهد بود و از فوریه به بعد انباشته خواهد شد. این باعث شده است که برخی از سازندگان پرداخت های قابل توجهی از چهار یا حتی پنج رقم را ببینند، بسیاری از آنها در توییتر گزارش دادند.

با این حال، یک خط‌مشی قدیمی از واجد شرایط شدن برخی سازندگان برای اشتراک‌ها در صورتی که ‌شان دارای «حیوانات یا شخصیت‌های تخیلی» باشد، جلوگیری می‌کند، مگر اینکه آن‌ها مستقیماً به برند یا سازمان حساب توییتر وابسته باشند. حساب کاربری با نام «Battle Beagle» – که اتفاقاً در مورد سگ‌ها توییت نمی‌کند، بلکه بیشتر از حساب‌های دیگر بازتوییت می‌کند – به این سیاست به ماسک اشاره کرد و او پاسخ داد: «این سیاست احمقانه را از هم اکنون حذف کنید.»

موضوع دیگر برخاسته از یک توییتر فعال که می‌گفتند محدودیت نرخ خود را بسیار بالا می‌برند – مشکلی که نباید به‌عنوان یک حساب تأیید شده با اشتراک می‌داشتند. ماسک پاسخ داد که برای رسیدن به حد مجاز باید حدود 8 ساعت پیمایش مداوم طول بکشد، مگر اینکه توییتر کار اشتباهی انجام دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه برای رفع مشکل صفحه سیاه Steam Library در ویندوز 11

توییتر پیش از این محدودیت‌هایی را برای تعداد توییت‌هایی که یک کاربر می‌تواند مشاهده کند، با توجه به آنچه که ماسک ادعا می‌کرد «سطوح حذف داده‌ها» از صدها سازمان است، اعمال کرده بود. این شرکت همچنین به طور موقت یک الزام ورود به سیستم را برای مشاهده توییت ها اعمال کرده بود، اما این اقدام اضطراری را در 5 ژوئیه لغو کرد.

در پاسخ به کاربری که گفته بود با محدودیت نرخ مواجه هستند، ماسک پاسخ داد روز شنبه توییتر محدودیت نرخ را برای کاربران تایید شده تا 50 درصد افزایش می دهد که در عرض چند ساعت اعمال می شود.

مالک توییتر همچنین خاطرنشان کرد که به زودی، توییتر شروع به تقسیم درآمد تبلیغات از بازدیدهای صفحه نمایه نیز خواهد کرد، که باید «تقریباً پرداخت‌ها را دوبرابر کند»، اما فقط بازدیدهای کاربران تأیید شده به حساب می‌آیند زیرا در غیر این صورت استفاده از ربات‌ها برای کلاهبرداری ممکن است. تعداد بازدید

مشک علاوه بر این پاسخ داد به یکی دیگر از کاربران توییتر گفت که شرکت در حال کار بر روی بازگرداندن قابلیت پخش زنده در توییتر برای مشترکین است، پس از اینکه آنها شکایت کردند که این ویژگی دیگر در دسترس نیست.

این تغییرات در برنامه اشتراک درآمد تازه راه اندازی شده برای اولین بار توسط Deadline و Insider گزارش شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بررسی Nomad Titanium Band: تیتانیوم برای ساعت اپل شما

برنامه درآمدزایی سازندگان در حالی ارائه می شود که توییتر با سخت ترین رقابت تا به امروز روبرو است. اگرچه بسیاری از رقبای دیگر توییتر پس از تسلط ماسک بر این شبکه اجتماعی ظهور کرده یا محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند – از جمله Mastodon، T2، Bluesky، Post، Spill، Spoutible و موارد دیگر، راه اندازی اینستاگرام در حال شکل گیری یک تهدید جدی تر است. . Threads قادر است به پایگاه خالقان و افراد مشهور موجود در اینستاگرام نفوذ کند و سیستم هوشمند داخلی آن به برنامه اجازه می دهد تا در عرض چند روز به بیش از 100 میلیون ثبت نام افزایش یابد. توییتر به وضوح به راهی برای مقابله نیاز داشت – و به نظر می‌رسد در حال حاضر پرداختن به سازندگان برای ادامه توییت‌ها راهی برای حل این مشکل است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WYXFpS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *