جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، Threads را در تحقیقات جاری رسانه های اجتماعی بررسی می کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، را در تحقیقات جاری رسانه های اجتماعی بررسی می کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

رئیس قوه قضائیه مجلس نمایندگان، جیم جردن (R-OH) تحقیقات گسترده خود را در مورد شرکت های بزرگ فناوری و رسانه های اجتماعی گسترش داده است تا Threads، رقیب جدید توئیتر متا را نیز شامل شود.

نماینده اردن در ماه فوریه از آلفابت، آمازون، ، متا و مایکروسافت احضار کرد تا درباره «چگونه و تا چه حد قوه مجریه با شرکت‌ها و سایر واسطه‌ها برای سانسور گفتار اجبار و تبانی کرد».

اگرچه فقط چند هفته از عمر آن می گذرد، جردن در حال حاضر به Threads علاقه مند است. او نامه‌ای به مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا نوشت و در آن اطلاعات بیشتری در مورد اسپین‌آوت جدید اینستاگرام متا درخواست کرد و از او خواست هر گونه اطلاعاتی در مورد تعدیل محتوا به اشتراک بگذارد. این اطلاعیه همچنین به زاکربرگ دستور داده است که هیچ گونه ارتباط الکترونیکی مرتبط با محصول را حذف یا تغییر ندهد. آخرین مهلت متا برای رعایت این دستور 31 جولای است.

جردن نوشت: «Threads نگرانی‌های جدی و خاصی را ایجاد می‌کند، زیرا به عنوان رقیب توییتر ایلان ماسک، که به دنبال تعهد ماسک به آزادی بیان با آزار و اذیت سیاسی دولت بایدن مواجه شده است، به بازار عرضه شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  وضعیت اشتراک فوکوس در آیفون چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

در گذشته، جردن «فایل‌های توییتر» ماسک را تحسین کرده است. اما در حالی که توییتر ماسک تعهد خود به آزادی بیان را تبلیغ می کند، سیاست های جدیدتر آن اغلب با این هدف ناسازگار بوده است. توییتر به سانسور لینک‌ها به دیگر پلت‌فرم‌های اجتماعی رقیب، ممنوعیت خودسرانه روزنامه‌نگاران و تبلیغ توییت‌های کاربرانی که برای Twitter Blue پرداخت می‌کنند، معروف است.

در یکی دیگر از شکایت های اخیر، یک قاضی لوئیزیانا دستوری صادر کرد که ارتباط بین کاخ سفید و شرکت های رسانه های اجتماعی را محدود می کند. این دعوی حقوقی نکات محافظه کارانه مکرر درباره هانتر بایدن، حذف محتوای ضد واکسن و نظریه منشأ ویروس کرونا در آزمایشگاه ووهان را بازگو می کند. جردن در احضاریه جدید خود از متا از این شکایت استفاده می کند.

تاپیک ها در صحنه رسانه های اجتماعی منفجر شد و تنها در چند روز بیش از 100 میلیون کاربر جذب کردند. با این حال، اکنون که به نظر می رسد شوق اولیه گذشته است، تعداد کاربران روزانه در حال کاهش است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NilKkm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *