در edtech، تاریخ اهمیت دارد: Reach Capital به تازگی بزرگترین صندوق خود را تا به امروز بسته است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم در edtech، تاریخ اهمیت دارد: Reach Capital به تازگی بزرگترین صندوق خود را تا به امروز بسته است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Reach Capital، یکی از اولین شرکت‌های سرمایه‌گذاری که به طور انحصاری بر روی edtech تمرکز کرد، آخرین وسیله سرمایه‌گذاری خود را طی یک رونق بی‌سابقه در فناوری تعطیل کرد. این شرکت سرمایه‌گذاری مستقر در سانفرانسیسکو افزایش زیرساخت‌های دیجیتال، یادگیری از راه دور و توجه بی‌ثباتی جامعه را به عنوان یک فرصت دید – و جای تعجب نیست که همان دم‌بادها سپس به ریچ کمک کردند تا بزرگترین صندوق خود را ببندد.

با گذشت دو سال، ما اکنون در دنیایی متفاوت هستیم، از نظر اجتماعی، سیاسی و فناوری. فراتر از این واقعیت که دیگر کسی در مورد مدرسه زوم یا پادهای یادگیری صحبت نمی کند، استارت آپ های edtech در سال گذشته 10.6 میلیارد دلار جذب کردند که 49 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است. بنابراین، آیا طرح سرمایه گذاری edtech تغییر کرده است؟

Esteban Sosnik، شریک در Reach Capital می گوید: «من فکر می کنم این واقعیت که edtech ممکن است دیگر چندان در اخبار نباشد، چیز خوبی است. او با تکرار ضرب المثل رایج دیگر سرمایه گذاران این روزها، می گوید که هرگز زمان بهتری برای راه اندازی یک شرکت وجود نداشته است. او اضافه می کند که به طور خاص در آموزش، سرمایه کمتر به معنای رقابت کمتر است: اگر موفق به ساختن چیزی شوید، احتمال موفقیت شما 10 برابر بیشتر است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  AWS نسخه جدیدی از پایگاه داده Aurora را معرفی کرد که هزینه های I/O را کاهش می دهد

سرمایه کمتر برای برخی یک پیروزی برای برخی دیگر است: ریچ امروز اعلام کرد که بزرگترین سرمایه خود را تا به امروز جمع آوری کرده است، یک وسیله سرمایه گذاری 215 میلیون دلاری برای حمایت از استارتاپ های مرحله اولیه مستقر در ایالات متحده و خارج از کشور، با نگاهی خاص به آمریکای لاتین. همچنین یک صندوق 4 میلیون دلاری به نام Reach Founders Fund را بسته است که سرمایه 40 شرکت پرتفوی را گرد هم می آورد. همانطور که ذکر شد، سرمایه جدید در شرایطی بسیار متفاوت از صندوق قبلی جمع آوری شد. اما تیم می گوید تاریخ تفاوت ایجاد می کند.

سرمایه‌گذاران توریستی زیادی در دو، سه سال گذشته وارد این فضا شده‌اند، بنابراین داشتن صندوقی که قبل از شیوع بیماری همه‌گیر سرمایه‌گذار طولانی مدت بوده، به نظر می‌رسد یک پیشنهاد ارزش واقعی و کار در ما باشد. وای چو، یکی از بنیانگذاران ریچ کپیتال، گفت. چو گفت که LP ها همچنین با “نیمکت تحصیل کرده” سرمایه گذاران در شرکت که بیش از 20 سال تجربه مدارس دولتی را گرد هم می آورند، طنین انداز شده اند.

برای استراتژی Reach Capital بین صندوق‌ها چیز زیادی تغییر نمی‌کند (چو می‌گوید که ارزش‌گذاری‌های edtech شروع به کاهش تا سطح مارس 2020 کرده‌اند). اما آنچه قدیمی است به این معنی نیست که آنها چیزهای جدید را نادیده می گیرند: شور و نشاط پیرامون .

Reach Capital از زمان راه‌اندازی شرکت حدود پنج سرمایه‌گذاری در شرکت‌های هوش مصنوعی انجام داده است، اما با توجه به رونق در فضا و پیشرفت‌های اخیر فناوری با ، این شرکت مشتاقانه به دنبال استارت‌آپ‌های جدید خالص است. چو به TechCrunch می گوید که در حال حاضر با چهار استارت آپ هوش مصنوعی در حال بررسی دقیق هستند. چو گفت: «ما شاهد فناوری های زیادی در جستجوی راه حل هستیم. فن آوری جدید سرگرم کننده، اما به نظر می رسد هنوز چیزی را وارد می کند که به اندازه کافی عمیق نیست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برای اسکن کدهای QR در رایانه شخصی ویندوز

در همین حال، Sosnik از Reach، می خواهد به بنیانگذاران یادآوری کند که هوش مصنوعی جدید نیست. سرمایه گذار از بنیانگذاران می خواهد که بر همکاری با محققان، خندق های منحصر به فرد داده ها و تأثیر قابل اندازه گیری تمرکز کنند.

همانطور که اخیراً نوشته است، «همانطور که از ترن هوایی کریپتو، متاورس و واقعیت مجازی دیدیم، پذیرش به این بستگی دارد که آیا محصول تجربیات و نتایج بهتری ارائه می‌کند یا خیر. به زبان ساده تر: هوش مصنوعی چگونه زندگی را بهتر می کند؟ از قضا، همان سؤالی که او برای هوش مصنوعی حیاتی می‌داند، همان سؤالی است که موفقیت edtech همیشه به آن بستگی دارد: آیا می‌تواند برای افراد مناسب، در زمان مناسب، به درستی و عادلانه‌ترین راه کار کند؟

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Pwh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *