ربات‌های هرزنامه اکنون موضوعاتی را پیدا کرده‌اند، زیرا شرکت «محدودیت‌های نرخ» خود را اعلام می‌کند.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ربات‌های هرزنامه اکنون موضوعاتی را پیدا کرده‌اند، زیرا شرکت «محدودیت‌های نرخ» خود را اعلام می‌کند.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به نظر می‌رسد تنها کسی نیست که باید به محدودیت‌های امتیازدهی – یا محدودیت‌های تعداد پست‌هایی که کاربران می‌توانند مشاهده کنند – روی آورد. در یک رویداد سرگرم کننده، آخرین رقیب توییتر، Instagram ، امروز بعدازظهر اعلام کرد که به دلیل حملات هرزنامه، باید محدودیت های نرخ را نیز تشدید کند. ایلان ماسک مالک توییتر در یک پاسخ به یک اسکرین شات از اطلاعیه منتشر شده در توییتر، “Lmaooo Copy ? [cat]”

همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، توییتر در اوایل این ماه مجبور شد محدودیت‌های جدیدی را برای تعداد توییت‌هایی که کاربران می‌توانند بخوانند، اعمال کند زیرا این سرویس دچار قطعی طولانی مدت شد. ماسک توضیح داد که در آن زمان، توییتر با “سطوح حذف داده ها” از صدها سازمان و دیگر “دستکاری های سیستم” مواجه بود. در نتیجه، توییتر تصمیم گرفت تا با اجازه دادن به کاربران تایید شده (مشترکین پولی) تا حداکثر 6000 پست روزانه را بررسی کند، در حالی که کاربران تایید نشده فقط می توانند 600 پست را مشاهده کنند. پس از واکنش شدید کاربران، ماسک بعداً محدودیت ها را به 10000 افزایش داد. حساب های تایید شده، 1000 برای حساب های تایید نشده و 500 برای حساب های جدید تایید نشده.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر بی سر و صدا سیاست های مربوط به سوءجنسیت ترنس ها را حذف می کند

در آخر هفته، ماسک گفت که محدودیت نرخ را دوباره برای کاربران Verified تا 50 درصد افزایش خواهد داد که به این معنی است که آنها اکنون می توانند 15000 پست را ببینند.

توییتر به دلیل راه حل غیرمتعارف خود برای مشکل اسپم و ربات مورد انتقاد قرار گرفته بود، که برخی معتقد بودند اگر توییتر تعداد زیادی از کارکنان مهندسی خود را اخراج نمی کرد، مشکلی ایجاد نمی شد. به هر حال، عدم توانایی پیمایش در جدول زمانی توییتر برای مدت طولانی، هرگز در روزهای قبل از الون مشکلی نبود (البته به جز در سال‌های اولیه که نهنگ شکست‌خورده یک اتفاق معمولی بود).

اکنون به نظر می‌رسد حتی برنامه جدید متا نیز از مشکل ربات‌ها و هرزنامه‌ها که بر رقیب احتمالی آن در توییتر، Threads تأثیر گذاشته است، مصون نیست.

آدام موسری، رئیس ، این مشکل را در پستی در برنامه Threads بعدازظهر امروز توضیح داد و خاطرنشان کرد: «حملات هرزنامه‌ای افزایش یافته‌اند، بنابراین ما باید مواردی مانند محدودیت‌های نرخ را سخت‌تر کنیم، که به معنای محدود کردن ناخواسته فعال‌تر است. افراد (مثبت کاذب). اگر گرفتار شدی [in] آن حفاظت ها به ما اطلاع می دهند.»

به عبارت دیگر، پرکارترین کاربران Threads ممکن است با محدودیت هایی در استفاده از برنامه و مشاهده پست ها مواجه شوند. با این حال، برخلاف محدودیت‌های سخت توییتر در مورد پست‌های قابل مشاهده، موسری به مردم پیشنهاد می‌کند در صورت شروع به تجربه این مشکل، تماس بگیرند. به نظر می رسد که تیم Threads آماده است تا با کاربران قانونی کار کند تا تأثیر منفی بر تجربه آنها نداشته باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تلاش واتس اپ برای حفظ ارتباط ایرانیان در میان قطع گسترده اینترنت

در پاسخ به اطلاعیه موسری، چندین نفر از این شکایت دارند که اسپم نظرات در این پلتفرم در روزهای اخیر به طور قابل توجهی بدتر شده است، به طوری که یک نفر حتی اظهار داشت که نیمی از پست‌های آنها پاسخی از ربات‌ها، مانند ربات‌های مرتبط با قمار یا “طعمه” را مشاهده می‌کنند. پیام ها. یکی دیگر از آنها شکایت کرد که نیمی از وقت خود را برای مسدود کردن ربات‌هایی که سایت‌های قمار و رمزنگاری را فشار می‌دهند تلف می‌کنند.

بدون تحت کنترل گرفتن ربات ها و هرزنامه ها، Threads در همان قایق توییتر خواهد بود. در واقع کپی کردن



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bdMhHQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *