روندهای پزشکی که باید در سال 2023 تماشا کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

برنارد راس، مدیرعامل Sky Medical Technology، آنچه را که از دنیای پزشکی و مراقبت های بهداشتی در سال 2023 انتظار دارد، برجسته می کند.

همه‌گیری جهانی فشار بی‌سابقه‌ای بر NHS وارد کرد، در زمانی که برای مبارزه با مشکلات مزمنی که جمعیت سالخورده با آن مواجه بود، تحت فشار شدید قرار داشت. در اوج همه‌گیری، نیاز به پرداختن به تهدید بزرگ برای زندگی مردم باعث شد که پزشکان و پرستاران در سراسر سیستم مستقر شوند و ظرفیت در جاهای دیگر کاهش یابد. در همین حال، قرنطینه ها منجر به افزایش چشمگیر تشخیص از راه دور و بسته شدن کلینیک های سرپایی شد.

ما اکنون با عواقب آن زندگی می کنیم. NHS با حجم فزاینده ای از جراحی های انتخابی مواجه است که به رکورد بالایی رسیده است، مردم در سراسر کشور با مشکلات سلامت جسمی و روانی درازمدت دست و پنجه نرم می کنند و بسته شدن کلینیک های سرپایی به معنای متوقف شدن یا به تعویق افتادن آزمایشات بالینی جدید است. این بدون اشاره به روحیه پایین در میان کارکنان مراقبت های اولیه است که باعث شده بسیاری از مراکز محلی برای جذب و حفظ کارکنان مستعد تلاش کنند.

با این حال، یک نکته مثبت عمده برای بیرون آمدن از این همه گیری وجود داشت: سرعت پذیرش فناوری پزشکی در سراسر NHS و مزایای آن بر نتایج بیماران. در زمانی که کشور بیش از همه به آن نیاز داشت، نوآوری که مراقبت از بیمار را افزایش داد و هزینه ها را کاهش داد، مورد استقبال قرار گرفت.

اگر همه‌گیری چیزی به ما آموخت، پیش‌بینی آینده یک تجارت پرخطر است. اما در حال حاضر برخی از روندهای اصلی در سراسر سیستم مراقبت های بهداشتی در حال ظهور هستند که در سال آینده نمایان خواهند شد و آینده صنعت medtech را شکل خواهند داد.

سلام به هیبرید

پزشکی از راه دور در طول همه گیری همه گیر با انتقال مشاوره ها به صورت آنلاین منفجر شد. اما بدون تهدید فوری شیوع COVID-19، پزشکان عمومی و پزشکان با واکنش شدید بیمارانی که از مشاوره و تشخیص از راه دور ناامید شده‌اند، مواجه می‌شوند. واقعیت این است که بسیاری از بیماری‌های مزمن را نمی‌توان از طریق تماس تلفنی یا ویدیویی شناسایی کرد – چیزی که پزشکان عمومی و متخصصان به طور فزاینده‌ای آن را تشخیص می‌دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برتر برای رفع کار نکردن ضبط صدا در ویندوز 11

در سال 2023 سیستم مراقبت های بهداشتی از یک مدل ترکیبی استقبال می کند که راحتی مشاوره از راه دور را برای بسیاری تشخیص می دهد، اما به نیازهای ملاقات حضوری واقعی برای دیگران احترام می گذارد.

خانه و بیمارستان

با تشدید فشار اجتناب‌ناپذیر بر خدمات مراقبت‌های بهداشتی در کوتاه‌مدت، انتظار می‌رود که شاهد گسترش و استفاده از medtech باشیم که بیماران را قادر می‌سازد تا شرایط خود را در خانه به‌طور مؤثرتری تحت نظر بگیرند و در برخی موارد درمان کنند.

این رویکرد نیاز به بازدید از بیمارستان یا کلینیک را کاهش می‌دهد و به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند تا بیماران را نظارت، شناسایی و درمان کنند – تضمین می‌کنند که مراقبت‌های مورد نیاز را در مواقعی که نیاز دارند دریافت می‌کنند اما منابع محدود هدر نمی‌رود. در دنیایی که میلیون‌ها نفر تاخیر در جراحی را تجربه کرده‌اند، این امر به بخش مهمی از ایجاد آسایش بیماران در زمان انتظار برای درمان تبدیل می‌شود.

به عصر medtech خوش آمدید

ضرورت ناشی از همه‌گیری، پذیرش سریع‌تر و بدون اصطکاک‌تر فناوری را تشویق کرده است. این حرکت توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی حمایت شده است که می دانند فقط فناوری می تواند به طور موثر شکاف بین افزایش تقاضای پزشکی و بودجه های محدود را پر کند.

دلیل خوبی وجود دارد که چرا خدمات مراقبت های بهداشتی به طور سنتی در پذیرش درمان های جدید و استانداردهای مراقبت کند بوده اند: تغییرات باید نتایج بالینی بهتری را ارائه دهند تا مورد پذیرش قرار گیرند. اثبات این امر ممکن است سخت باشد و نشان دادن آن به زمان نیاز دارد. زمانی که اکثر درمان های جدید دارویی بودند، همیشه نگرانی در مورد عوارض جانبی بالقوه طولانی مدت وجود داشت، به خصوص اگر یک درمان جدید فقط تا حدی بهتر از استاندارد مراقبت قبلی باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه جلوی ظاهر شدن Google Translate در اپلیکیشن ها را بگیریم

با افزایش سرعت تکامل در صنعت پزشکی، درمان‌ها می‌توانند فواید واقعی بیمار را به مراتب سریع‌تر نشان دهند. راه‌حل‌های Medtech می‌توانند شفا را دو برابر یا بیشتر تسریع کنند، و چندین روش پزشکی را در قالب‌ها یا برنامه‌های جدید اقتباس یا اصلاح کرده‌اند. این تنها در سال 2023 و پس از آن افزایش خواهد یافت.

اتصال مجدد زنجیره تامین

چه کمبود داروی هورمون درمانی جایگزین (HRT) برای زنان یائسه باشد و چه ناشی از کمبود تجهیزات حفاظت فردی مناسب (PPE) برای کارکنان خط مقدم، امسال اهمیت حیاتی یک منبع قوی و موثر را نشان داد. زنجیره ای در مراقبت های بهداشتی

سیستم مراقبت‌های بهداشتی بریتانیا باید اطمینان حاصل کند که می‌تواند تداوم مراقبت را در دنیایی غیرقابل پیش‌بینی ارائه کند، به‌ویژه اطمینان حاصل شود که داروها و راه‌حل‌های پزشکی که به بهبودی افراد کمک می‌کنند همیشه در دسترس باشند. یک روند اصلی در سال 2023 این است که شرکت‌های medtech به چالش کشیده می‌شوند تا نشان دهند که چگونه تداوم عرضه را در هر شرایطی تضمین می‌کنند. از آنجایی که جهان کمتر قابل پیش‌بینی می‌شود، سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی کمتر از رویکرد «درست به موقع» برای تحویل محصولات حیاتی استفاده می‌کنند.

یک دنیا فرصت

با رشد بیشتر medtech در سال 2023 و پس از آن، چالش ها و فرصت هایی برای صنعت وجود خواهد داشت. راه‌حل‌های بهتر برای مراقبت از بیمار که به وضوح می‌توانند باکس‌های دوگانه نتایج بهبود یافته و کاهش هزینه را علامت بزنند، از موانع کمتری برای پذیرش برخوردار خواهند بود. این پذیرش، به نوبه خود، فرصت های بیشتری برای ارائه ارزش به سیستم های مراقبت های بهداشتی و ارتقای استاندارد مراقبت در درمان های بستری و سرپایی فراهم می کند.

اگر این صنعت به نمایش پتانسیل خود برای ارائه نتایج بالینی و مالی بهتر ادامه دهد، سال 2023 و پس از آن همچنان عصر medtech باقی خواهد ماند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GpuNEF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *