ساعت‌های هوشمند اندرویدی اسپاتیفای دی‌جی هوش مصنوعی، واتس‌اپ و اپلیکیشن‌های به‌روز شده گوگل را دریافت می‌کنند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ساعت‌های ی اسپاتیفای دی‌جی هوش مصنوعی، واتس‌اپ و اپلیکیشن‌های به‌روز شده گوگل را دریافت می‌کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این شرکت امروز در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O خود اعلام کرد که گوگل در حال به روز رسانی Wear OS است تا ویژگی ها، برنامه ها و تجربیات جدید برنامه را به پلتفرم سیستم عامل ساعت هوشمند خود بیاورد. این ویژگی‌ها که اواخر امسال ارائه می‌شوند، شامل بهبودهایی در برنامه‌های شخص اول خود گوگل، مانند Gmail، Calendar، و Home، و همچنین برنامه‌های جدید و بهبود یافته از اشخاص ثالث، مانند WhatsApp، Peloton، و Spotify است.

این شرکت آخرین بار دو سال پیش پلتفرم Wear OS را به روز کرد و سپس با در یک پلتفرم یکپارچه همکاری کرد. این آخرین به‌روزرسانی چندان گسترده نیست، اما شامل طیف وسیعی از پیشرفت‌ها در اکوسیستم گسترده‌تر اپلیکیشن Wear OS است.

این شامل به‌روزرسانی‌های برنامه‌های خود Google، مانند Google Home است، که اکنون کنترل‌های خانه هوشمند جدیدی را به دست می‌آورد که به کاربران اجازه می‌دهد قفل‌های هوشمند خود را با امنیت بیشتر، از طریق احراز هویت دو مرحله‌ای کنترل کنند. کاربران می‌توانند قفل‌های خود و سایر دستگاه‌هایی را که دارای پین اختصاصی هستند نیز کنترل کنند.

اعتبار تصویر: گوگل

در همین حال، Gmail برای Wear OS اواخر امسال به‌روزرسانی می‌شود تا ویژگی‌های جدیدی را با تمرکز بر تریاژ صندوق ورودی و پاسخ دادن به ایمیل‌ها از صفحه کوچک ساعت شما ارائه کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تایگر گلوبال از استارتاپ صنعتی اینترنت اشیاء هند Infinite Uptime در دور سرمایه گذاری 18.8 میلیون دلاری حمایت می کند

همچنین در اواخر سال جاری، برنامه Google Calendar ویژگی‌هایی مانند دسترسی گسترده به برنامه‌های آینده شما (چیزهای بعدی)، جزئیات رویداد با پشتیبانی از کنش‌ها (به عنوان مثال، پاسخ، حذف، و پیمایش)، و Tasks با کنش‌ها (علامت‌گذاری به عنوان کامل و حذف).

اعتبار تصویر: گوگل

در جای دیگر، در اکوسیستم برنامه های شخص ثالث، گوگل تعداد انگشت شماری به روز رسانی برای برنامه هایی مانند WhatsApp، Spotify و Peloton را اعلام کرد.

واتس اپ با انتشار سیستم عامل Wear OS خود برای اولین بار به ساعت های هوشمند می آید – کمی رد کردن قابل توجه نسبت به رقیب متا اپل. (این دو شرکت از زمانی که اپل ویژگی‌های «ردیابی نکن» را برای iOS منتشر کرد که بر تجارت متا تأثیر گذاشت، با هم اختلاف داشتند.) برنامه ساعت هوشمند جدید واتس‌اپ به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور ایمن پیام‌ها را ارسال و دریافت کنند و از چت‌های خود از مچ خود مطلع شوند.

اعتبار تصویر: گوگل

اپلیکیشن Wear OS Spotify به‌روزرسانی دریافت می‌کند که از کاشی‌های جدید پشتیبانی می‌کند، توانایی پخش اپیزودهای جدید از پادکست‌های مورد علاقه یا دیدن آنچه در چرخش سنگین شما وجود دارد و استفاده از DJ جدید هوش مصنوعی Spotify را مستقیماً از ساعت شما به ارمغان می‌آورد.

اعتبار تصویر: گوگل

برنامه Peloton همچنین در حال به دست آوردن پشتیبانی برای ردیابی با تمرینات مبتنی بر تجهیزات Peloton و کاشی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد پیشرفت تمرین هفتگی خود را در یک نگاه مشاهده کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  خلاصه TechCrunch+: اخراج خود به عنوان مدیر عامل، اصول پایه هیئت مدیره، بدهی های مخاطره آمیز توضیح داده شده است

درباره Google I/O 2023 در TechCrunch بیشتر بخوانید

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IYFGuz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *