سخنرانی های کلیدی در مرکز MD&M West قرار می گیرند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برایان اورگرین، رئیس جهانی نوآوری مشترک و کریستوفر لافایت، بنیانگذار Gatherverse، نمایشگاه تولید غربی پنج در یک را با جلسات تخصصی در مورد چگونگی استفاده از فناوری پیشرفته امروزی برای پیشبرد نوآوری‌های خاص صنعت در تولید و اتوماسیون، عنوان خواهند کرد.

آدرین زپدا، مدیر رویداد گروه، گفت: “ما به دنبال ارائه بهترین تخصص و بینش صنعت در زمینه فناوری تولید هستیم که به بحث های فکری در صنعت دامن می زند. رهبران فکری مانند لافایت و اورگرین در حال شکل دادن به آینده هستند و دیدگاه آنها نشان خواهد داد که چگونه فناوری‌های در حال تکامل به پیشرفت‌های پزشکی، هوش مصنوعی، اتوماسیون و سایر نوآوری‌های مجاور ادامه می‌دهند.

سخنرانی اصلی لافایت، فناوری پزشکی در متاورس – تغییر اساسی، در 7 برگزار می شود.هفتم فوریه ساعت 9 صبح این جلسه نشان خواهد داد که چگونه فناوری پزشکی همهجانبه از طریق متاورس در حال توسعه است. لافایت بررسی خواهد کرد که چگونه این امر بر مشاغل، فن‌آوران، و پزشکان تأثیر می‌گذارد و چه چیزی را در جامعه پزشکی انتظار می‌رود.

در 8هفتم فوریه ساعت 9 صبح.ارائه Evergreen، پاکسازی مه دیجیتال: گام اول تحول خودمختار، چالش‌هایی را که رهبران در تلاش برای مهار هوش مصنوعی و فناوری‌های مجاور آن برای بهبود سازمان خود و جهان با آن مواجه شده‌اند، و اینکه چگونه سازمان‌ها می‌توانند شروع به غلبه بر آن کنند، برجسته خواهد کرد. این چالش ها در عصر «تحول خودمختار».

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تسلا با عدم استفاده از سیستم خرید درون برنامه ای از مالیات 30 درصدی اپ استور اپل فرار می کند

Evergreen گفت: “من مفتخرم که این فرصت را به من داد تا در مورد تحول خودمختار با رهبران تولید به اشتراک بگذارم. با توجه به ماهیت فیزیکی تولید و ریشه های آن در خلاقیت انسانی با پشتوانه نیروی کار و اتوماسیون، پایه تولید پتانسیل غنی برای ایجاد آینده ای انسانی تر با فناوری ارائه می دهد.

هفتم-9هفتم فوریه 2023 در مرکز کنوانسیون آناهیم در آناهیم، ​​کالیفرنیا.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pDp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *