سلام Sonos، نوارهای صوتی جدید Dolby Atmos یاماها زیرساخت‌های داخلی یا مجزا را ارائه می‌دهند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یاماها از دو نوار صوتی کاملاً جدید Dolby Atmos رونمایی کرده است، از جمله یکی که به نظر می رسد به Sonos Beam Gen 2 (هنوز یکی از بهترین ساندبارهای موجود در بازار) عملکرد مناسبی برای پول خود بدهد.

پس بیایید با مدعیان جدید آشنا شویم! SR-B40A یک نوار صوتی و جفت ساب ووفر است، در حالی که نوار SR-B30A دارای یک ساب داخلی است.

به ترتیب نوک زدن یاماها کجا می نشینند؟ هر دو ساندبار جدید یک پله یا بیشتر از میله‌های بیژو SR-C30A و SR-C20A عالی شرکت ژاپنی هستند – و منظور ما این است که هم از نظر فیزیکی و هم از نظر هزینه‌ای که برای داشتن یکی از آنها باید بپردازید.

نوار جدید و پیشنهاد فرعی SR-B40A دارای لیست قیمت پیش بینی شده 399 دلار / 449 پوند است (حدود 649 دلار استرالیا، اگرچه این قیمت ها غیر رسمی هستند)، در حالی که انتظار می رود نوار SR-B30A با ساب ووفر داخلی با قیمت 279 دلار / پوند به فروش برسد. 299 (حدود 409 دلار استرالیا).

با این قیمت‌ها، یاماها جفت SR-B40A را به عنوان جایگزینی برای Sonos Beam Gen 2 معرفی می‌کند – اما البته، SR-B40A می‌تواند کمی صدای بلندتر و قدرت بیس بیشتری را در قسمت پایین ارائه کند. در پایان، زیرا در حالی که Beam فقط همین است – یک واحد بلندگو – پیشنهاد یاماها با یک ساب ووفر اختصاصی عرضه می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مخفی کردن سرورهای متقابل در Discord در دسکتاپ و موبایل

هر دو مدل در حال حاضر موجود هستند.

تجزیه و تحلیل: بارهای یاماها همیشه بهتر می شوند

نوار صوتی یاماها SR-B40A و ترکیب ساب ووفر در زمینه سفید

SR-B40A یاماها با یک ساب ووفر بی‌سیم مستقل ارائه می‌شود تا سطح پایین را بیشتر کند. (اعتبار تصویر: یاماها)

برای کمی دانه بندی بیشتر، در زیر کاپوت مدل گران قیمت SR-B40A، چهار درایور 460 میلی متری و دو 250 میلی متری با محدوده فرکانس 210 هرتز تا 22 هرتز را خواهید دید.

نوار SR-B30A همان پیکربندی SR-B40A را دارد، اما با دو درایور ساب ووفر 750 میلی‌متری اضافی، بنابراین نوید می‌دهد که کف بیس را تا 54 هرتز کاهش دهد.

پس پول اضافی در SR-B40A کجا می رود؟ زیر بی‌سیم همراه با این راه‌حل، یک مخروط 1600 میلی‌متری بزرگ‌تر را ارائه می‌کند تا آن فرکانس‌های باس آبدار و لرزان را جشن بگیرد.

آیا کار خواهد کرد؟ هنوز نمی توان گفت. اگرچه ما SR-C30A قدیمی‌تر را “یکی از بهترین ساندبارهای ارزان قیمتی که می‌توانید بخرید” نامیدیم، اما مشکل اصلی ما (که به طور کامل در بررسی اختصاصی Yamaha SR-C30A توضیح داده شد) این بود که رابطه بین ساب و نوار صوتی همراه آن عالی نبود. . همانطور که گفته شد، SR-C30A قادر به ارائه محتوای کامل Dolby Atmos نیست، و SR-B40A جدید قطعاً چنین است، بنابراین یاماها فقط در سطح پیشرفت می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین کیف لپ تاپ برای لپ تاپ های سنگین بازی

از نظر اتصالات، هر دو میله دارای سازگاری نوری و HDMI هستند – و به یاد داشته باشید که از Sonos Ray با قیمت و اندازه مشابه پشتیبانی HDMI دریافت نخواهید کرد. با استفاده از اتصالات HDMI-CEC و eARC، می‌توانید مستقیماً از کنترل تلویزیون خود به آن فرمان دهید، اما برنامه Sound Bar Remote نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد صدا را تنظیم کنید و در صورت تمایل، حالت‌های صدا را از تلفن یا رایانه لوحی خود تغییر دهید. ترجیح میدم

یاماها می‌گوید که دو راه‌حل نوار صوتی جدید آن، تا حدی به لطف فناوری اختصاصی True Sound این شرکت، که قصد دارد جنبه‌های جهت و ارتفاع Dolby Atmos را به حداکثر برساند، «تولید صدای درخشان» همهجانبه‌ای را ارائه می‌دهد. همچنین فناوری Clear Voice یاماها و پسوند باس وجود دارد که شنیدن دیالوگ را بسیار آسان‌تر می‌کند (به OSKAR فالر برای ایده‌ای خاص دیگر مراجعه کنید) و شما را قادر می‌سازد تا سطح پایین را مطابق میل قلبی خود تغییر دهید.

هر دو راه حل SR-B40A و SR-B30A چهار حالت صدا را ارائه می دهند: فیلم، استریو، استاندارد یا ، تا به شما کمک کنند عملکرد صوتی را با توجه به محتوای بصری خود بهینه کنید. آیا هر یک از مدل‌ها می‌توانند ویژگی یاماها را در بهترین راهنمای نوار صوتی Dolby Atmos ما ببینند؟ زمان مشخص خواهد کرد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ayJbGr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *