سونی A6700 جدید فوکوس خودکار با هوش مصنوعی را به APS-C می آورد.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با گذشت تقریباً چهار سال از سونی A6600، این غول بالاخره آخرین پرچمدار دوربین بدون آینه APS-C خود را به شکل سونی A6700 عرضه کرد.

این مفهوم آشناست: کوچکترین شکل ممکن را حفظ کنید، یکی از بهترین دوربین های مسافرتی را در اطراف بسازید و آن را با تکنولوژی پیشرفته و پیشرو در کلاس خود بسازید – بالاخره این سونی است.

بررسی کامل سونی A6700 ما در حال حاضر منتشر شده است، و ما متوجه شده‌ایم که مدل جدید APS-C عالی و معمولی را در هم می‌آمیزد، بنابراین بیایید به سرعت از جایی که A6700 رشد می‌کند و در نهایت عقب مانده است، باز کنیم.

رهبر کلاس

بسته بندی همان پردازنده Bionz XR و تراشه مجهز به سونی A7R V و سونی ZV-E1A6700 فوکوس خودکار ردیابی پیشرو در کلاس را ارائه می دهد. در اینجا فوکوس خودکار تشخیص فاز 759 نقطه‌ای با پوشش گسترده با قابلیت ردیابی سوژه پیچیده‌تر از رقبا است که نه تنها سوژه‌ها را تشخیص می‌دهد، بلکه وضعیت بدن را نیز بهبود می‌بخشد که توانایی دوربین را برای قفل کردن فوکوس در جایی که بیشترین اهمیت را دارد، بهبود می‌بخشد.

دوربین بدون آینه سونی Alpha A6700 بیرون روی دیوار

(اعتبار تصویر: کریس رولندز)

سایر های مجهز به هوش مصنوعی به نام ZV-E1 مانند ردیابی خودکار وجود دارد که زندگی را به عنوان یک تیرانداز انفرادی آسان‌تر می‌کند. ما به طور گسترده‌تر در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی نحوه عملکرد دوربین‌های ما را تغییر می‌دهد، نوشته‌ایم، اما این چیزهای هوشمندانه‌ای است که در یک مثال می‌تواند اثر یک اپراتور دوربین انسانی را تکرار کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 راه حل برای واکنش های فیس تایم (ژست ها) که در آیفون کار نمی کنند

عکاسان می‌توانند عکس‌های ۲۶ مگاپیکسلی را با فشرده‌سازی بدون تلفات خام بگیرند، در حالی که ویدیوهای ۴K ۶۰p از نمونه‌های بیش از حد ۶K گرفته شده است. سونی ادعا می کند که A6700 اثرات نامطلوب شاتر نورد را بسیار بهتر از Sony A6600 کنترل می کند، به علاوه دارای تثبیت کننده 5 محوره در بدنه برای ثابت نگه داشتن عکس های شما است. همچنین عمر باتری پیشرو در کلاس وجود دارد – باتری FZ-100 دوربین رقبا را از بین می برد. همه جانبه، A6700 یک هیبرید بسیار توانمند است.

تجربه تیراندازی آشنا

A6600 و A6700 تا حد زیادی از یکدیگر متمایز نیستند، اما A6700 مجموعه ای از بهبودهای هندلینگ مانند دستگیره بزرگتر، به علاوه دکمه ها و صفحه های فیزیکی اضافی، از جمله صفحه کنترل جلویی بسیار درخواستی را به همراه دارد. صفحه نمایش لمسی آن نیز بهتر است. واحد زاویه متغیر عملکردهای لمسی همه کاره تری دارد، در حالی که A6600 فقط به انتخاب نقطه فوکوس خودکار محدود شده بود.

Sony A6700 قیمت و در دسترس بودن

Sony A6700 دارای لیست قیمت فقط بدنه 1,450 پوندی است و هنگامی که آن را دریافت کردیم، قیمت آن را به شما اطلاع خواهیم داد. این قیمت مشابه قیمت راه اندازی a6600 است که در واقع A6700 را با توجه به تورم و پیشرفت های تکنولوژیکی ارزش بهتری می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین کابل اندروید اتو در سال 2023

برخلاف رقبای Canon EOS R7 و Fujifilm X-S20 / X-T5 (قیمت A6700 در وسط گزینه های Fujifilm بی نظیر است)، A6700 دارای طراحی صفحه تخت با منظره یاب الکترونیکی 2.36 متری است که همسطح است. در سمت چپ بالای بدن بنابراین، این دوربین از لحاظ فیزیکی فشرده‌ترین دوربین در این سطح است، اما با مواردی همراه است که به موجب آن کنترل‌ها کمی تنگ و محدود به نظر می‌رسند.

رقبا یک منظره یاب مرکزی و برجسته دارند که در نهایت فضای بیشتری برای تنفس در اطراف خود دوربین می دهد. در این سطح بالای عملکرد، احتمالاً فرم بزرگتر و هندلینگ بهتر همه جانبه منطقی تر است. آیا سونی هرگز یک دوربین APS-C در قالب دوربین های فول فریم A7 خود خواهد ساخت که به طرز معقولی با قابلیت های تکنولوژیکی آن مطابقت داشته باشد؟

دوربین بدون آینه سونی Alpha A6700 بیرون روی دیوار

(اعتبار تصویر: کریس رولندز)

یکی برای سرگرمی های خواستار

A6700 بهترین دوربین APS-C سونی است و در چندین زمینه از جمله فوکوس خودکار، حالت‌های عکاسی مبتنی بر هوش مصنوعی و عملکرد باتری، عملکرد برتر کلاسی دارد. با این حال، انتخاب طراحی سرسختانه در نهایت دوربین را از بهترین در کلاس خود باز می دارد. با این حال، اگر به دنبال یک اسناپر راحت تر برای سفر هستید، A6700 می تواند بهترین انتخاب باشد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tdQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *