شتاب دهنده دیجیتال یورکشایر AHSN برنامه ها را باز می کند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

شتاب‌دهنده سلامت دیجیتال شبکه علوم بهداشت دانشگاهی یورکشایر و هامبر (AHSN)، Propel@YH، برای پنجمین سال خود بازگشته است و به دنبال حمایت از نوآوری‌هایی است که به NHS کمک می‌کنند و در عین حال اقتصاد منطقه را تقویت می‌کنند.

Propel@YH به نوآوران فناوری سلامت دوره ای ساختاریافته از مشاوره و راهنمایی ارائه می دهد تا به آنها کمک کند تا در NHS حرکت کنند و در عین حال رشد شرکت را تسریع کرده و حضور در بازار را افزایش دهد.

امسال، این برنامه به دنبال نوآوری در زمینه های زیر است:

  • نیروی کار
  • لیست های انتظار
  • سلامت روان
  • تشخیص اولیه
  • مراقبت های فوری و اورژانسی (UEC)
  • حمایت از اولویت های مراقبت های بهداشتی دفتر علوم زندگی (زوال عقل، تشخیص زودهنگام سرطان، پیشگیری از CVD، تنفس، پیری و سلامت روان).
  • توانمندسازی بیمار
  • روش های نوآورانه استفاده از فناوری هوش مصنوعی

سازمان‌های موفق در یک سری از کلاس‌های آموزشی، جراحی‌های مبتکر دیجیتال، رویدادها و جلسات آموزشی 1-2-1 در طول شش ماه برنامه شرکت خواهند کرد. نوآوران همچنین به شرکای Propel@YH که تخصص خاصی را به برنامه می آورند دسترسی خواهند داشت، از جمله:

از زمان شروع این برنامه، 40 مبتکر با 11 شرکت کوچک و متوسط ​​که پایگاهی را در منطقه ایجاد کرده اند، برنامه را طی کرده اند. کسب‌وکار سلامت دیجیتال و هوش مصنوعی، Mediwise، مستقر در لیدز، اخیراً از زمان حضور در این برنامه در سال 2022، سرمایه‌گذاری 1 میلیون پوندی را تضمین کرده است و اکنون قصد دارد فعالیت‌های خود را در یورکشایر گسترش دهد. پروانه قبلی مدی جولیان، مدیر عامل Digibete، یک پلتفرم دیجیتال برنده جوایز را برای کمک به حمایت از خود مدیریتی دیابت نوع 1 ایجاد کرد. از زمان حضور در برنامه Propel@YH در سال 2019، Digibete مجموعه ای از همکاری های تحقیقاتی جدید را تضمین کرده است و مستقیماً یکی از آنها را به این برنامه نسبت داده است. اکنون Digibete در حال برنامه ریزی برای گسترش بین المللی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هکرها زیرساخت های حیاتی ایالات متحده را با استفاده از سیتریکس روز صفر هدف قرار می دهند

دکتر نویل یانگ، مدیر شرکت و نوآوری در یورکشایر و هامبر AHSN اظهار داشت: «ما برای پنجمین سال راه اندازی این برنامه هیجان زده هستیم. از زمان شروع برنامه، ما شاهد نوآوری‌های باورنکردنی بوده‌ایم که از NHS پشتیبانی کرده‌اند، از جمله یک پلتفرم دیجیتالی برنده جوایز متعدد که برای بهبود زندگی افراد مبتلا به دیابت نوع 1 طراحی شده است و یک سرویس درمانی آنلاین که توانبخشی پیشرونده گام به گام از راه دور را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در طول سال گذشته، این برنامه از 44 مبتکر پشتیبانی کرده است و 36 ساعت زمان شبکه را بین شرکت‌های مبتکر و ذینفعان ملی یا محلی NHS تسهیل کرده است و این منجر به 32 همکاری با NHS شده است.

«برنامه Propel@YH فرصتی عالی برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​برای دریافت مشاوره و راهنمایی تخصصی از AHSN و شرکای کلیدی ما است، بنابراین آنها می‌توانند در بازار NHS حرکت کنند، حضور خود را در منطقه افزایش دهند و نوآوری‌های خود را به نفع کسانی که در یورکشایر و هامبر زندگی و کار می‌کنند، گسترش دهند.

این برنامه همچنین شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا با طیف گسترده‌ای از ذینفعان از اکوسیستم فناوری سلامت گسترده‌تر در سراسر بریتانیا درگیر شوند و شبکه‌سازی را با دیگر نوآوران و همکاران ما از سراسر بخش علوم زیستی تسهیل می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Nomad کابل شارژ جدید ChargeKey را برای دستگاه های USB-C و Lightning منتشر کرد

جودیت دوهرتی، مدیر حساب در CDS، گفت: «ما خوشحالیم که CDS اکنون شریک Propel@YH است. این فرصت باورنکردنی با تعهد ما به نوآوری و همکاری در فضای سلامت دیجیتال همسو است. ما بیشترین اهمیت را به تفکر طراحی انسان محور و فراگیر بودن در ساخت محصولات یا خدمات جدید می دهیم. ما کاملاً معتقدیم که با قرار دادن نیازها و تجربیات کاربران در خط مقدم فرآیند، می‌توانیم راه‌حل‌هایی ایجاد کنیم که واقعاً بر زندگی مردم تأثیر بگذارد. با این طرز فکر، ما هیجان زده هستیم که تخصص و اشتیاق خود را برای تمرکز بر کاربر به مشارکت Propel بیاوریم.

ما مشتاقانه منتظریم تا با ترویج طراحی فراگیر برای کاهش نابرابری های بهداشتی و توانمندسازی افراد از همه اقشار، بخشی از سفر Propel@YH باشیم.”

نوآوران می توانند برای این برنامه در وب سایت Propel@YH درخواست دهند: https://www.propel-yh.com/

آخرین مهلت ارسال درخواست ها ساعت 18، جمعه 25 می باشدهفتم اوت.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tocYzI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *