شش آلبوم صوتی فضایی که در این هفته از Apple Music به گوش شما می‌رسد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

صدای فضایی یکی از سرگرم‌کننده‌ترین ویژگی‌های AirPods (نسل سوم)، AirPods Pro، AirPods Max و Beats Fit Pro / Beats Studio Buds است، و اگر Music دارید، تعداد زیادی موسیقی در این فرمت وجود دارد که هر هفته به گوش‌هایتان اضافه می‌شود.

فناوری صوتی فضایی نوعی صدای فراگیر را در داخل و هدفون شما ارائه می دهد و به شما امکان می دهد صدا را از هر جهت بشنوید. وقتی خوب است، خیلی خوب است، و انتشارات صوتی فضایی جدید این هفته، ویترین های عالی برای فناوری هستند – و مهمتر از آن، تجربه های موسیقی عالی در هر ابعادی.

آیا اپل موزیک ندارید؟ بیشتر از بهترین خدمات پخش موسیقی را که درمان صوتی فضایی را ارائه می دهند، کشف کنید. همچنین اگر به دنبال ارتقای فناوری صوتی خود هستید، حتماً راهنمای ما در مورد بهترین هدفون و بهترین بلندگوهای بی‌سیم را بررسی کنید.

Apple Music Live: Burna Boy

نمایش Burna Boy در لندن در ژوئن 2023 اولین باری بود که یک هنرمند آفریقایی تیتر یک نمایش استادیوم در بریتانیا شد و اپل آن را فیلمبرداری کرد. با مهمانانی از جمله Stormzy، J Hus و Dave و خواننده جامائیکایی Popcaan، اجرای باشکوه، شاد و کاریزماتیک از پخش‌کننده‌ترین هنرمند نیجریه‌ای تمام دوران در Apple Music در سراسر جهان و پر پخش‌ترین هنرمند در نیجریه است.

مثل همیشه در مورد موسیقی زنده، صدای فضایی به جای پخش کردن نمایش به شما کمک می‌کند احساس کنید که واقعاً آنجا هستید. ترکیبی از فضای جمعیت و بیس عظیم نشستن در بالای جهان هزاران سرگرم کننده است

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 راه برای رفع گیرکردن ویندوز 11 در حالت هواپیما

Taylor Swift: Speak Now (نسخه تیلور)

انتشارات اخیر تیلور همگی صوتی فضایی با نتایج متفاوت را در بر گرفته است. در آلبوم‌های قفلی‌تر او، حس خوشایندی از فضا و مکان اضافه می‌کرد، اما در نیمه‌نایت‌های الکترونیکی‌تر، کمی کمتر ضروری به نظر می‌رسید. در اینجا، در جدیدترین سری از ضبط‌های مجدد او – نسخه اصلی تیلور که هنوز هم کشوری است. الان صحبت کن در سال 2010 منتشر شد – به آهنگ های آکوستیک تر مانند جان عزیز (نسخه تیلور).

افشاگری: کیمیاگری

آیا واقعاً یک دهه از اولین باری که Disclosure را دیدیم و عکس های تبلیغاتی با چهره خط خورده آنها را برای اولین آلبوم آنها دیدیم، می گذرد؟ این است، و این چیزی شبیه بازگشت به فرم پس از چند سال ساختن رکوردهایی است که طرفداران را خوشحال کرد، اما منتقدان را به این راحتی جذب نکرد. و این آلبوم می‌توانست برای بهترین AirPods ساخته شود: تولید آن مملو از جزئیات کوچک شگفت‌انگیز است که واقعاً خود را به صدای فضایی می‌رساند. باران های خورشیدی برجسته – و خیلی کوتاه a cappella است روزی چیز زیبایی است

طبق گفته Pitchfork، “برای اولین بار در مدتی طولانی، به نظر می رسد که آنها به آنچه در کلابلند اتفاق می افتد گوش می دهند و از خود نمی پرسند که چه چیزی را می توانند برای نمودارها جستجو کنند، بلکه از خود می پرسند که چه چیزی را می توانند روی میز بیاورند”.

Spice Girls: Spice World

این یکی برای بچه های پاپ در یک سن خاص است، به خصوص – اگر شبکه های اجتماعی من نشانه ای از آن باشد – همجنس گرایان و آن ها: آلبوم Spice Girls 1997، دومین آلبوم آنها، مملو از موسیقی پاپ مقاومت ناپذیر است. ادویه تا زندگی خود را، Motown-esque متوقف کردن و تصنیف حماسی زنده باد برای همیشه. تغییر صوتی فضایی آن سرگرمی بیشتری را به شما اضافه می کند: مراقب باشید! گری پشت شماست!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  قوسینا ساخت اتاق تمیز کلاس 8 را به پایان رساند

Lewis Capaldi: Broken By Desire to Be Heavenly Sent (نسخه موزیک اپل)

هر چه بیشتر لوئیس را می بینیم بیشتر دوستش داریم: این خواننده و ترانه سرای اسکاتلندی اوایل این ماه زمانی که تیک های مختلف او – کاپالدی دارای تورت است – مانع از آواز خواندن او در گلستونبری شد و جمعیت او را به دست گرفتند، و مستند زگیل و همه چیز او ساعت خوبی است، در فضای مجازی پخش شد. اما ثبت شده است که Capaldi واقعا می درخشد، و تولید صوتی فضایی در نسخه ارکسترال الان چه احساسی دارم فوق العاده است

محله: IRL

برخی از بهترین موسیقی های صوتی فضایی جایی است که نوازنده فضایی برای نفس کشیدن دارد، و این مورد در مورد مجموعه لایه های زیبای نئو سول است: اگر به دنبال لذت صوتی فوری هستید، مستقیماً به قطعه شش بروید. نوامبر.

با حضور مهمان توسط استورمزی و جوجو، قدرت ستاره ای جدی در اینجا وجود دارد، اما این خود ماهالیا است که نمایش را می دزدد: او ممکن است تنها 25 سال داشته باشد اما صدایش شبیه چیزی بسیار قدیمی تر و قدرتمندتر به نظر می رسد. کلش موزیک می‌گوید: این یک جواهر درخشان در میان نسخه‌های اخیر است. در همین حال، ایرلندی تایمز می‌گوید که موسیقی «تا حد زیادی بین آهنگ‌های رویایی اسکیپ‌هاپ ترانه‌هایی مانند Wassup و In My Bag، و شوک روح‌انگیز و مه‌آلود نوامبر (یک دوئت دوست‌داشتنی با یک طوفان کرون‌زی) و Lose Lose در نوسان است.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pZtsmd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *