فدراسیون پلاستیک بریتانیا در میان سخنرانان اینترپلاس 2023 تایید شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رویداد صنعت پیشرو از دستور کار مدیریت شده پر از گفتگوهای روشنگر به رهبری کارشناسان صنعت از بخش پلاستیک پرده برداری می کند.

Interplas خوشحال است که برنامه رسمی برنامه نمایشگاه و کنفرانس مورد انتظار خود را اعلام کند. اینترپلاس که از 26 تا 28 سپتامبر 2023 در NEC، بیرمنگام برگزار می شود، برخی از باهوش ترین ذهن ها و رهبران فکری صنعت پلاستیک بریتانیا را گرد هم می آورد.

با بیش از 40 جلسه و بیش از 70 سخنران برنامه ریزی شده برای ارائه، کنفرانس نوید ارائه مجموعه ای جذاب از جلسات را می دهد که بازدیدکنندگان را از طریق ارائه های فکری و پانل های پویا با آخرین بینش ها توانمند می کند. جلسات کنفرانس در موضوعات مختلفی از جمله «طراحی در پلاستیک: مواد آینده»، «آینده پلاستیک بریتانیا»، «راهی به سوی صفر خالص و اقتصاد دایره‌ای»، «دیجیتال‌سازی برای تولید پایدار»، «تنوع» ارائه می‌شود. در پلاستیک» و «تحقیق و توسعه در پلاستیک».

نکات مهم در دستور کار امسال عبارتند از:

دیجیتالی شدن برای تولید پایدار:

  • اهمیت صنعت 4.0 در صنعت پلاستیک برای جگوار لندرور
  • دستیابی به محصولات پلاستیکی پایدار با قالب گیری تزریقی تمام الکتریکی مبتنی بر داده – بلوم در جعبه

راه به سمت صفر خالص و اقتصاد دایره ای:

  • آنچه که صنعت برای مقابله با آلودگی پلاستیک انجام می دهد – بانک پلاستیک
  • نکات برتر برای پردازشگرهای پلاستیکی برای دستیابی به فناوری خالص صفر – Tangram
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Perimed گواهینامه ها را مطابق با MDR اتحادیه اروپا اعلام می کند

آینده پلاستیک انگلستان:

  • بحث بزرگ: بازسازی و ساخت قراردادی – پانل با همکاری مجله پلاستیک و لاستیک بریتانیا
  • نوآوری در حال تغییر بخش پلیمر – پانل با همکاری شبکه پلاستیک دایره ای انگلستان و نوآوری KTN UK

مرحله معرفی تکمیل کننده کنفرانس بینش Interplas خواهد بود و بینش های تخصصی بیشتری را در مورد آینده فناوری پلاستیک و همچنین دانش فنی ارائه می دهد. موضوعات متنوعی از قالب‌گیری و شکل‌دهی، مواد، اتوماسیون، نرم‌افزار، تست، بازرسی و موارد دیگر پوشش داده می‌شود.

در طول این رویداد، شرکت کنندگان این فرصت منحصر به فرد برای ملاقات با سخنرانان تاثیرگذار در یک محیط آغازین و مشارکتی را خواهند داشت. برای تقویت شبکه در محل، برنامه رسمی رویداد این توانایی را دارد که با استفاده از الگوریتم خواستگاری مبتنی بر ، توصیه‌های شخصی ارائه دهد. علاوه بر این یک منطقه شبکه اختصاصی در کنار سالن کنفرانس خواهد بود.

شارلوت چمبرز، مدیر بازاریابی و کنفرانس گروهی در Interplas، گفت: “ما در هنگام برگزاری کنفرانس یک هدف در ذهن داریم و آن اطمینان از ارائه محتوایی به شرکت کنندگان است که می تواند آنها را به چالش بکشد و آنها را الهام بخشد تا با چالش هایی که با آن روبرو هستیم مقابله کنیم. به عنوان صنعتی که به سرعت در حال تغییر است. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که لیست کنفرانس ماه سپتامبر را که شامل طیف متنوعی از بحث‌های جذاب و جلسات تعاملی است، معرفی می‌کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه معکوس کردن جهت اسکرول در مک

Interplas 2023 در سالن 3A و 4 NEC، بیرمنگام، بریتانیا، 26 تا 28 سپتامبر برگزار خواهد شد. برنامه کامل کنفرانس را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Vyw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *