متا انتظارات درآمد را شکست می دهد، به متاورس متعهد می ماند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم متا انتظارات درآمد را شکست می دهد، به متاورس متعهد می ماند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

همه چیز به دنبال متا است. این شرکت پیش بینی های درآمدی را پشت سر گذاشت و برای اولین بار در سه فصل اخیر افزایش درآمد نسبت به سال گذشته را گزارش کرد. اما این پرتو نور برای شرکتی که قبلاً فیس‌بوک نامیده می‌شد، در بحبوحه تجدید ساختار شدید و منجر به حذف بیش از ده هزار شغل در سال جاری می‌شود.

فناوری در میان کلمات کلیدی مانند ساعت حرکت می کند. اگرچه متاورس زمانی که متا نام خود را تغییر داد – نوعی نسل بازگشتی و خودارجاعی از تبلیغات – همه چیز در مورد بود. علیرغم ضررهای بزرگ در سرمایه‌گذاری‌های متاورس، مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت، این نکته را به سرمایه‌گذاران اعلام کرد که به سمت خط هوش مصنوعی نمی‌چرخد. در عوض، او هوش مصنوعی را فناوری‌ای می‌داند که همگام با متاورژن کار می‌کند.

زاکربرگ گفت: “روایتی ایجاد شده است که ما به نوعی در حال دور شدن از تمرکز بر روی دید فرا وجهی هستیم، بنابراین من فقط می خواهم از قبل بگویم که این دقیق نیست.” ما روی هوش مصنوعی و متاورژن تمرکز کرده‌ایم و به این کار ادامه خواهیم داد.»

اعتبار تصویر: TechCrunch

متا هنوز انتظار ندارد که Reality Labs درآمد کسب کند، اما سرمایه گذاران ابراز نگرانی کرده اند که این سرمایه گذاری سنگین ممکن است نتیجه ندهد. علاقه زاکربرگ به توسعه مداوم هوش مصنوعی ممکن است برخی از این نگرانی‌ها را برطرف کند – قیمت سهام متا افزایش یافته است – اما متاورس همچنان در حال خونریزی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ربات چت هوش مصنوعی بینگ در آستانه دریافت دو ویژگی بسیار مورد نظر است

Reality Labs، بخش VR و AR متا، در این سه ماهه نزدیک به 4 میلیارد دلار از دست داد. در کل سال گذشته، 13.7 میلیارد دلار از دست داده است. زاکربرگ خاطرنشان کرد، با این حال، فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در واقع شامل هوش مصنوعی هستند.

زاکربرگ در این تماس گفت: «دیدگاه ما برای عینک‌های AR شامل یک سیستم عامل مبتنی بر هوش مصنوعی است که فکر می‌کنیم مبنایی برای محاسبات نسل بعدی خواهد بود».

زاکربرگ گفت که نیمی از کاربران فعال روزانه هدست‌های Quest، بیش از یک ساعت در روز را روی دستگاه خود صرف می‌کنند. متا اعلام نکرد که واقعاً چه تعداد از افراد روزانه از هدست های Quest استفاده می کنند.

زاکربرگ گفت: «ساخت متاورس یک پروژه بلندمدت است، اما منطق آن یکسان است و ما به آن متعهد هستیم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ruLSxH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *