موضوعات اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از موضوعات چیست و چگونه از آن استفاده کنیم
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

دوران ماسک شاهد تغییرات زیادی در بود. برخی خوب، بیشتر بد. و با آن، این نوشته روی دیوار بود که ارتباط توییتر سریعتر از قیمت سهام آن سقوط خواهد کرد. متا با معرفی Threads – یک پلتفرم وابسته به اینستاگرام – از این موضوع استفاده کرد. اگر به دنبال افزایش زمان صفحه نمایش خود با پیمایش بی‌پایان بر روی یک برنامه دیگر هستید، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد موضوعات اینستاگرام و نحوه استفاده از آن بدانید آورده شده است.

برخلاف اینستاگرام، که در آن فقط می‌توانید رسانه پست کنید، Threads به شما اجازه می‌دهد تا متن را نیز مانند توییتر آپلود کنید. بنابراین، تمام جلسات پرخاشگر شما اکنون می توانند به جای یک برنامه، روی دو برنامه جذابیت پیدا کنند. با این وجود، اگر یک توییتر سرسخت هستید که به دنبال تغییر به پلتفرم دیگری قبل از غرق شدن کشتی هستید، موضوعات اینستاگرام جایگزین خوبی به نظر می رسد.

ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید یک حساب کاربری در Threads راه اندازی کنید و هر کاری که می توانید در برنامه انجام دهید. بیایید از ابتدا شروع کنیم.

موضوعات اینستاگرام چیست؟

Threads by Instagram اپلیکیشنی است که به شما امکان می دهد متن، عکس و ویدیو درباره هر چیزی که در زندگی شما اتفاق می افتد ارسال کنید. می توانید افکار، نظرات یا حتی تصاویر زیبای سگ خود را به اشتراک بگذارید. آن را به عنوان اینستاگرام در نظر بگیرید – اما نه محدود به رسانه ها.

هنگامی که یک “رشته” را در برنامه Threads ارسال می کنید، هر کسی که از این پلتفرم استفاده می کند می تواند با آن تعامل داشته باشد. همچنین می توانید پست های دیگران را لایک کنید، بازنشر کنید یا به آنها پاسخ دهید. اگر از توییتر استفاده کرده اید، رابط Threads باعث می شود احساس کنید در خانه هستید.

اپلیکیشن Threads چه تفاوتی با اینستاگرام دارد

  • می توانید متن و رسانه را در Threads ارسال کنید. از طرف دیگر، اینستاگرام فقط به شما امکان می دهد عکس ها، فیلم ها، داستان ها و حلقه ها را پست کنید – که همه آنها اشکال مختلف رسانه هستند.
  • اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد که پست شخص دیگری را بازنشر کنید. Threads یک دکمه Repost شبیه به ویژگی Retweet در توییتر دارد.
  • در اینستاگرام، فقط پست‌ها و استوری‌ها را از افراد یا حساب‌هایی که دنبال می‌کنید می‌بینید. Threads پست های مربوط به علایق شما را از حساب های تصادفی در فید شما نمایش می دهد.
  • فالوورهای فعلی اینستاگرام شما به صورت خودکار به Thread ها نمی رسند.

نحوه ثبت نام در تاپیک های اینستاگرام

پلتفرم جدید رسانه های اجتماعی در حال حاضر فقط به عنوان یک برنامه تلفن هوشمند در دسترس است. با این حال، انتظار داریم متا به زودی نسخه وب Threads را راه اندازی کند. با این اوصاف، در اینجا نحوه ایجاد یک حساب کاربری در Threads و شروع… threading آمده است؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Samsung Galaxy Z Fold 5 و Tab S9 Ultra می توانند فوق العاده گران باشند

به فروشگاه Google Play یا Apple App Store بروید و برنامه Threads را دانلود کنید. بسته به تلفنی که استفاده می کنید می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

پس از نصب، برنامه را روی گوشی هوشمند خود باز کنید. اکنون، برنامه Threads دو گزینه را در اینجا به شما ارائه می دهد: حساب اینستاگرام موجود خود را پیوند دهید یا یک حساب جدید راه اندازی کنید. شما می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. مراحل بعدی را بر این اساس دنبال کنید.

پیوند دادن اکانت اینستاگرام موجود خود با موضوعات

مرحله 1: نام کاربری خود را در برنامه Threads در زیر متن «ورود با اینستاگرام» انتخاب کنید. اکنون برای تنظیم نمایه خود هدایت می شوید.

می توانید اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید یا دکمه “واردات از اینستاگرام” را فشار دهید تا جزئیات را از حساب اینستاگرام موجود خود پر کنید. پس از اتمام، روی Next ضربه بزنید.

گام 2: اکنون موضوعات از شما می خواهند که تنظیمات حریم خصوصی مورد نظر خود را انتخاب کنید. یک نمایه عمومی یا خصوصی را انتخاب کنید.

مرحله 3: آخرین مرحله این است که حساب های مورد نظر خود را دنبال کنید. Threads لیستی از تمام اکانت هایی را که در اینستاگرام دنبال می کنید به شما نشان می دهد. می‌توانید انتخاب کنید که حساب‌های منتخب را دنبال کنید یا دکمه Follow All را در پایین فشار دهید. بعد از اتمام روی Next کلیک کنید. در نهایت گزینه Join Threads را در پایین صفحه انتخاب کنید. این فرآیند ثبت نام شما را تکمیل می کند.

ورود به سیستم با یک حساب تازه

مرحله 1: گزینه Switch Accounts را در صفحه اصلی برنامه انتخاب کنید. سپس روی «ورود به یک حساب اینستاگرام دیگر» در پایین ضربه بزنید.

گام 2: اکنون می توانید مشخصات ورود به حساب کاربری اینستاگرام دیگری را وارد کنید یا یک حساب جدید ایجاد کنید.

داشتن یک حساب کاربری اینستاگرام برای استفاده از Threads ضروری است. در حال حاضر، راهی برای ایجاد یک حساب مستقل Threads وجود ندارد.

اگر تصمیم به ایجاد یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام دارید، از آن اعتبارنامه ها در صفحه بالا برای ورود به Threads استفاده کنید.

نحوه استفاده از موضوعات برای مشاهده و ارسال محتوا

پس از ثبت نام، با صفحه اصلی Threads روبرو خواهید شد. اینجاست که می‌بینید دیگران چه پست کرده‌اند. می‌توانید با لایک کردن، نظر دادن، ارسال مجدد آن یا اشتراک‌گذاری آن، با آن ارتباط برقرار کنید. نوار ناوبری در پایین می تواند برای دسترسی به پنل های مختلف استفاده شود. می توانید کاربران را جستجو کنید، اعلان ها را بررسی کنید یا نمایه خود را مشاهده کنید.

در مرکز نوار پایینی دکمه Create Thread قرار دارد. روی آن ضربه بزنید، و می توانید یک پست پیش نویس کنید. با انتخاب دکمه Attach می توانید عکس یا ویدیو را به رشته خود اضافه کنید.

هنگامی که یک موضوع پیش‌نویس شد، می‌توانید با انتخاب گزینه «Anyone can reply» در گوشه سمت چپ پایین و تغییر آن به گزینه مورد نظر، انتخاب کنید که چه کسی می‌تواند پاسخ دهد. وقتی آماده شدید، روی دکمه ارسال در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید تا اولین موضوع خود منتشر شود!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ۱۱ روش برای رفع عدم پخش آهنگ Spotify در موبایل یا رایانه شخصی

چگونه یک موضوع در استوری اینستاگرام خود ارسال کنید

از آنجایی که اپلیکیشن Threads جدید است، ممکن است بخواهید فالوورهای اینستاگرام خود را از حضور خود در این پلتفرم مطلع کنید. می توانید این کار را با ارسال یک موضوع در استوری اینستاگرام خود انجام دهید. در اینجا چگونه است.

مرحله 1: به موضوعی که می خواهید به استوری خود اضافه کنید بروید. دکمه اشتراک گذاری را انتخاب کرده و «افزودن به داستان» را انتخاب کنید.

گام 2: اکنون برنامه شما را به اینستاگرام هدایت می کند. می توانید متن یا جلوه های دیگر را به استوری اضافه کنید. پس از اتمام، دکمه Your Story را در پایین انتخاب کنید.

استوری اکنون برای فالوورهای اینستاگرام شما پست می شود تا آن را مشاهده کنند. اگر می خواهید موضوع خود را در جای دیگری به اشتراک بگذارید، پس از زدن دکمه اشتراک گذاری در برنامه Threads، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

ویژگی های اپلیکیشن Threads

  • می‌توانید هر حسابی را که انتخاب می‌کنید جستجو و دنبال کنید، از جمله آنهایی که قبلاً در اینستاگرام دنبال می‌کنید.
  • یک پست یا موضوع می‌تواند حاوی متن، تصویر و ویدیو باشد. متأسفانه در حال حاضر نمی توانید گیف ارسال کنید.
  • با این حال، از GIF می توان برای پاسخ دادن به یک رشته استفاده کرد.
  • اگر یک حساب خصوصی راه‌اندازی می‌کنید، کاربران دیگر باید مانند اینستاگرام، درخواست کنند تا شما را دنبال کنند.
  • موضوعات را می توان به طور یکپارچه در توییتر به اشتراک گذاشت، چیزی که ما از یک برنامه رقیب انتظار نداشتیم.
  • برنامه در حال حاضر توانایی ارسال DM را ندارد. این را می توان به عنوان یک طرفدار یا مخالف دید.

از آنجایی که برنامه هنوز در مراحل اولیه خود است، با گذشت زمان ویژگی های بیشتری اضافه خواهد شد.

سوالات متداول برای موضوعات اینستاگرام

1. اپلیکیشن Threads چه تفاوتی با توییتر دارد؟

Threads رقیب توییتر است، به این معنی که رابط کاربری، طرح‌بندی و ویژگی‌ها تقریباً مشابه هستند. ما در حال کار بر روی یک مقایسه اختصاصی بین این دو پلتفرم هستیم تا ایده واضح تری به شما ارائه دهیم.

2. آیا تمام فالوورهای اینستاگرام من Thread های من را خواهند دید؟

فالوورهای اینستاگرام شما تنها در صورتی می توانند Thread های شما را ببینند که در برنامه Threads ثبت نام کرده و شما را در آن دنبال کنند.

3. آیا برنامه Threads به داده های گوشی من دسترسی دارد؟

Threads یک برنامه توسط متا است. و متا برای جمع آوری داده های کاربر بدنام است. بنابراین بله، Threads برای دسترسی به داده های شما به مجوزهای زیادی نیاز دارد. قبل از دانلود برنامه، می‌توانید فهرست مجوزها را در فهرست Play Store یا App Store مشاهده کنید.

پست های خود را بچسبانید

دیدن یک رقیب جدید توییتر، به خصوص با توجه به وضعیت فعلی پلت فرم رسانه های اجتماعی، خوب است. اگرچه هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا Threads جایگزین توییتر به عنوان برنامه واقعی برای افراد همفکر برای بیان افکار خود می شود، به نظر می رسد گامی در مسیر درست باشد. امیدواریم متا استوری ها و حلقه ها را به برنامه اضافه نکند و آن را به فیس بوک دیگری تبدیل نکند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pJi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *