موفقیت MEDICA 2022 باعث افزایش تقاضا برای سال 2023 می شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

از آنجایی که سرعت پیشرفت در بخش فناوری پزشکی همراه با افزایش تقاضا ادامه می یابد، اهمیت و ارتباط بزرگترین نمایشگاه مراقبت های بهداشتی جهان هرگز آشکارتر نبوده است.

MEDICA 2022 بار دیگر ثابت کرد که ویترین فروشگاه، مرکز نوآوری و رویداد شبکه‌ای برای بخش علوم زیستی و مراقبت‌های بهداشتی است، جایی که شرکت‌های این صنعت پویا و در حال حرکت می‌توانند برای کمک به برآوردن نیازهای در حال تحول ملاقات، همکاری و ایجاد روابط داشته باشند. از بازار

حضوری برجسته

غرفه مدیلینک که در سالن 16 واقع شده است، استقبال قابل توجهی را برای غرفه داران به ارمغان آورد.

جک جکینز، مدیر ارشد بازاریابی در تیم مشاوره گفت: “مدیلینک جایگاه فوق العاده ای در غرفه بریتانیا داشت. ما هر روز با موفقیت خوبی روبرو بودیم و مکالمات مفید زیادی داشتیم.»

در سال 2022، مدیلینک انگلستان میزبان بزرگترین پاویون بریتانیا بود که حدود 60 شرکت را که مایل به گسترش حضور بین المللی خود بودند، در خود جای داد و از 40 شرکت دیگر که در ماموریت های تجاری با وزارت تجارت بین المللی (DIT) از شمال انگلستان و مناطق میدلندز شرکت داشتند، حمایت کرد. حضور آنها سال به سال در طول دو دهه گذشته افزایش یافته است و به شریک اصلی بریتانیا در Messe Düsseldorf تبدیل شده است.

پاویون مدیلینک شامل شرکت‌های مدی‌تک بود که بر ورود به بازارهای بین‌المللی جدید، یافتن توزیع‌کنندگان و ایجاد مشارکت‌های جدید متمرکز بودند. غرفه داران شامل شرکت های سلامت دیجیتال، تولیدکنندگان ایمپلنت و پروتز بودند. تولید کنندگان ابزار پزشکی و مواد مصرفی؛ تامین کنندگان سیستم های تشخیصی، درمانی و نظارتی؛ و خدمات حقوقی، مالی، بیمه و مشاوره.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  وضعیت پذیرش اینترنت اشیا برای مراقبت های بهداشتی و تجهیزات پزشکی

قبل از بسته شدن نمایشگاه 2022، تعداد رزروهای تکراری برای رویداد 2023 از هر دو غرفه‌دار تازه وارد و آنهایی که به طور منظم بخشی از MEDICA هستند، ثبت شد.

لی کرک، رئیس فروش LEEC Limited گفت: “چند سال پیش در MEDICA نمایشگاه هایی را برگزار کردیم تا محصولات جدیدی را در محدوده خود عرضه کنیم – موفقیت آن به ما کمک کرد تا به عنوان یک تجارت گسترش پیدا کنیم. ما دوباره در سال 2022 به نمایش گذاشتیم تا با مخاطبین جدید و موجود رو در رو پس از همه گیری کووید-19 ملاقات کنیم تا شرکای توزیع جهانی بیشتری به دست آوریم. ما با مردمی از خاورمیانه و اندونزی ملاقات کردیم و قطعاً برای نمایشگاه دوباره باز خواهیم گشت.»

پشتیبانی جامع

بسته نمایشگاهی Medilink انگلستان شامل دسترسی به بودجه برای مشاغل واجد شرایط، پشتیبانی در طول رویداد، از جمله جلسات توجیهی، جلسات با مشاوران DIT، کمک در سفر، حمل و نقل و اقامت و فرصت های شبکه است. همچنین شامل پشتیبانی تخصصی در بازار روابط عمومی است. برای بسیاری از شرکت ها این یک جنبه حیاتی از مشارکت آنهاست.

پیتر کارول، مدیر Medezine گفت: «ما 15 سال با مدیلینک در موارد متعددی کار کرده‌ایم. کمک های نمایشگاهی آنها بسیار عالی است، از پشتیبانی اقامتی گرفته تا ارتباط آنها با وزارت تجارت بین المللی برای فرصت های بیشتر برای صادرکنندگان بریتانیا.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مندلیان 1.4 میلیون پوند برای راه حل بیماری نادر اعطا کرد

متخصصان نوآوری و تجاری سازی مدیلینک نیز برای ارائه بینش و راهنمایی بازار برای کمک به افزایش احتمال موفقیت تجاری و سودآوری حضور داشتند. مشاوران همچنین برای ارائه اطلاعات و کمک به درک تنظیمات بین المللی مراقبت های بهداشتی از جمله دسترسی به بازار و فرصت ها، پویایی بازار، معیارهای ارزیابی، سیاست های بازپرداخت و چشم اندازهای نظارتی در دسترس هستند.

فرصت های 2023

رزروهای نمایشگاه امسال در حال حاضر با تعداد زیادی از غرفه داران ثبت نام شده انجام می شود و نشان می دهد که سال 2023 رویداد بزرگ و موفق دیگری خواهد بود. پاویون مدیلینک انگلستان بار دیگر جایگاه برجسته ای را در یکی از شلوغ ترین سالن ها به خود اختصاص خواهد داد. برای کسانی که مایل به عضویت در هیئت مدیلینک انگلستان با پشتیبانی و کمک مرتبط هستند، توصیه می شود در اسرع وقت با ما تماس بگیرند تا از ناامیدی جلوگیری کنند زیرا فضا مرتباً به سرعت فروخته می شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DYfyXq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *