نامزدهای نهایی جوایز نوآوری Med-Tech اعلام شدند

زمان مطالعه: 6 دقیقه

فینالیست‌های جوایز نوآوری Med-Tech 2023 با مجموع 29 فینالیست در پنج دسته معرفی شدند.

جوایز در کنار جوایز کسب و کار مراقبت های بهداشتی ملی مدیلینک در مرکز کنفرانس ملی در تاریخ 7 برگزار می شود.هفتم ژوئن، پس از اولین روز نمایشگاه نوآوری Med-Tech در بیرمنگام.

دسته بندی نهایی عبارتند از چاپ سه بعدی، سلامت متصل، طراحی، مواد نوآورانه و پایداری.

این شب توسط مجری کاریزماتیک، سخنران و دارنده مدال بازی های Invictus – JJ Chalmers برگزار می شود.

فینالیست های جایزه نوآوری Med-Tech عبارتند از:

پرینت سه بعدی

Boston Micro Fabrication/ImcoMet MedTech – Microneedle-Duo Technology

IMcoMET فناوری مبتنی بر میکروسیال‌ها و میکروسوزن‌ها را توسعه داده است که به ریزمحیط تومور و تمام اجزای آن اجازه می‌دهد به صورت فیزیکی حذف شوند تا با بافت سالم جایگزین شوند.

Bond3D – PEEK Spinal Cages

Bond3D به شرکت های تجهیزات پزشکی کمک می کند تا قفس های نخاعی PEEK را چاپ کنند. این شرکت در بلوغ فناوری خود برای چاپ قطعات PEEK با استحکام بالا با ویژگی های قابل مقایسه با قطعاتی که قالب گیری تزریقی یا ماشین کاری شده اند، پیشرفت کرده است.

MedScan3D – مدل جریان TAVR خاص بیمار

مدل جریان TAVR برای شبیه سازی دسترسی کرونر و PCI پس از استنت گذاری دودکش در طول کاشت دریچه در یک پروتز زیستی جراحی استفاده شد.

3D MicroPrint – چاپگرهای میکرو پزشکی یکپارچه

این شامل مفهومی برای گیره‌ها و موچین‌های پزشکی است که بر اساس طراحی تخصصی چاپ به‌عنوان یک ترکیب با چاپ میکرو لیزری با دقت بالا، گیره‌های فلزی کاملاً کاربردی را در یک مرحله تولید تولید می‌کند.

سلامت متصل

شاخص زوال عقل BrainTrip (BrainTrip)

یک نشانگر زیستی مبتنی بر EEG که می تواند زوال عقل را در مراحل اولیه تشخیص دهد و برای اندازه گیری پیشرفت آن استفاده شود. آزمایش غیر تهاجمی آن می تواند در عرض 15 دقیقه با دقت 94 درصد نتیجه دهد.

سرنگ فلکس 2.0 (فلکس)

Flex Smart Syringe 2.0 یک پلت فرم مرجع است که نظارت بر پایبندی به درمان را بهبود می بخشد و به تسریع زمان ورود به بازار کمک می کند. به لطف پیستونی که ویژگی‌های دیجیتالی را در خود جای داده و می‌تواند داده‌ها را از طریق کم انرژی به ابر منتقل کند، می‌توان مصرف منظم دارو را بدون به خطر انداختن حریم خصوصی و امنیت سایبری کنترل کرد.

Hemolens Diagnostics – تشخیص غیر تهاجمی قلب

همولنز یک ابزار تشخیصی غیر تهاجمی را برای کمک به استانداردسازی مراقبت و اجتناب از روش‌های غیرضروری توسعه داده است. پلت فرم تشخیصی آن، Cardiolens FFR-CT Pro، نقشه مجازی تعاملی مقادیر FFR را برای شبکه عروق کرونر ایجاد می کند.

ایمپلنت نشانگر فیدوشیال هوشمند – Boston Scientific

یک سنسور پرتوی کوچک و قابل کاشت که برای علامت‌گذاری مکان رادیوتراپی استفاده می‌شود و به هدف قرار دادن درمان موثر برای سرطان پروستات کمک می‌کند.

آستین عصبی CIONIC – CIONIC

لباس بیونیک که حس، تجزیه و تحلیل و تقویت را در یک لباس پوشیدنی ترکیب می کند. این برای بهبود تحرک برای افراد مبتلا به افتادگی پا و ضعف عضلانی پا ناشی از مولتیپل اسکلروزیس، سکته مغزی، فلج مغزی و سایر شرایط ایجاد شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ByteDance مادر TikTok چشم به فصل جدیدی در انتشار کتاب دارد

The Essential Parent App – The Essential Parent Company

برنامه‌ای که جدول‌های زمانی محتوای سلامت و سلامت روان مبتنی بر شواهد را که توسط بیمارستان‌ها و مقامات محلی انتخاب شده‌اند، به والدین آینده و جدید با پیشینه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

سیستم آموزشی توتوم جراحی – Inovus Medical

یک پلتفرم معتبر توسط کالج سلطنتی جراحان انگلستان که بر ارائه یک اکوسیستم آموزشی جراحی متصل از طریق مجموعه شبیه‌سازهای جراحی با وفاداری بالا تمرکز دارد.

پلتفرم سلامت دیجیتال viO – viO HealthTech

پلتفرم viO با طیف وسیعی از سنسورهای با وضوح فوق العاده بالا، یک برنامه دستگاه پزشکی غنی از اطلاعات و پورتال نظارت از راه دور پزشک در حال حاضر در بازار، طراحی شده است تا به زنان کمک کند تا مشکلات اصلی بارداری، پلی کیستیک، سندرم تخمدان (PCOS)، سقط جنین را مدیریت کنند. خطر، خطر بارداری، اندومتریوز و یائسگی.

طرح

دستگاه غربالگری ApneaScan DC1 – Bluefrog Design & Apnea Tech

Apne-Scan DC1 مستقیماً مسیر تنفس را نظارت می کند، آپنه و هیپوپنه (تنفس کم عمق) را شناسایی می کند و برای توسعه یک فناوری جدید پلت فرم ارزان قیمت برای تغییر غربالگری و تشخیص آپنه انسدادی و آپنه مرکزی در خواب نقش اساسی دارد.

مربی آموزشی AstraZeneca – مشاوره تیمی و AstraZeneca انگلستان

یک دستگاه “مربی” ساخته شده برای کمک به بیماران در تمرین ایمن تزریق خود با یک اتوانژکتور. این دستگاه برای شبیه‌سازی دقیق با استفاده از تزریق واقعی، از مکانیسم‌های فعال کردن آن گرفته تا فشار فشار دادن دستگاه به پوست کاربر و «تزریق» طراحی شده است.

تثبیت کننده دهانه رحم ساکشن Carevix – ASPIVIX

Carevix یک دستگاه تثبیت کننده دهانه رحم است که از فناوری مکش ظریف برای محکم کردن دهانه رحم استفاده می کند، با در نظر گرفتن راحتی بیمار همیشه و بدون کاهش عملکرد.

FALKO – Medical Media Vision – Tecnomed Italia

FALKO HMD است که روی کلاه دندانپزشکی با سیستم تاشو نصب شده است – توسط Tecnomed Italia برای مراقبت های بهداشتی مطالعه و طراحی شده است. FALKO اطلاعات ویدیویی را از هر تجهیزات تصویربرداری پزشکی مدیریت و نمایش می دهد.

فناوری بیحرکتی FlexiOh – JC OrthoHeal Pvt

OrthoHeal یک قالب ارتوپدی سبک و قابل شستشو است که روی پوست قالب می‌گیرد و هدف آن مقرون‌به‌صرفه بودن و استفاده سریع است.

دستگاه لاپاراسکوپی بدون گاز ارزان قیمت – PD-M International

همکاری با دانشگاه لیدز، کالج پزشکی آزاد مولانا در دهلی و شرکت تجهیزات پزشکی XLO، PD-M International برای توسعه دستگاه لاپاراسکوپی برای کشورهای کم درآمد و متوسط ​​(LMIC).

تصویربرداری آندوسکوپ OCH2B و AntLinx – Omnivision

AntLinx یک رابط پزشکی جدید با استفاده از فناوری نیمه هادی اکسید فلزی (CMOS) است که در نوک یک آندوسکوپ تعبیه شده است تا دوربین ها از طریق کوچکترین برش ها وارد بدن شوند.

پلت فرم قبل از تولد RONIA – PerkinElmer

پلتفرم PerkinElmer RONIA (فقط برای استفاده تحقیقاتی، در حال توسعه برای CE-IVD) با هدف ارائه یک راه حل نوآورانه در نقطه مراقبت برای پره اکلامپسی و سایر شرایط در دوران بارداری که منجر به پیامدهای نامطلوب می شود، ارائه نتایج با کیفیت آزمایشگاهی خارج از مراقبت های بهداشتی سنتی است. تنظیمات

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع عدم کارکرد اعلان های برنامه Xbox در ویندوز

نوآوری در مواد

کاربرد ایمن در پاییز – محافظت از ضربه لگن

محافظ‌های لگن که برای محافظت از کاربر در برابر افتادن با طرحی استفاده می‌شوند که می‌تواند یک لایه چسب را در خود جای دهد که می‌توان آن را 24/7 پوشید – که با فناوری سنسور تشخیص سقوط آزمایش می‌شوند.

مسکن پزشکی با Tritan – OGM Medical

OGM شرکت مواد تخصصی جهانی، Eastman، و شرکت پوشش تخصصی Roper FinishingSolutions را گرد هم آورد تا در توسعه مواد برای پروژه توسعه مسکن برای یک دستگاه برقی با استفاده از آخرین فناوری نیمه هادی با یکدیگر همکاری کنند.

Micro Barb Array – Isometric Micro Molding

Micro Barb Array برای ارائه راهی آسان تر و کم تهاجمی به جراحان، پرسنل نظامی و عموم مردم برای بستن ایمن زخم ها ایجاد شده است. محصول نهایی یک باند چسبی استریل، تنفسی و ضد حساسیت است که از پوست حمایت می کند و به طور موقت لبه های پوست را در کنار هم نگه می دارد تا به بهبود زخم کمک کند.

Omni-Wave: نوار چسب Biosignal – FLEXcon

OMNI-WAVE FLEXcon یک فناوری مخرب است که منجر به صرفه جویی در هزینه برای تولید کنندگان الکترودهای پزشکی و دستگاه های پوشیدنی می شود و در عین حال تجربه بهتری را برای بیماران فراهم می کند. OMNI-WAVE از یک چسب رسانا و سازگار با پوست استفاده می کند که واکنش های پوستی مربوط به هیدروژل را برای بیمارانی که به هیدروژل حساس هستند از بین می برد.

الاستومرهای ترموپلاستیک برای فناوری BFS – Kraiburg TPE

Kraiburg یک TPE جدید ساخته است که پلی اتیلن انعطاف پذیر را با خواص پلی پروپیلن ترکیب می کند که می تواند در دمای 121 درجه سانتیگراد استریل شود. مناسب برای تولید محصولات دارویی، می تواند راه های جدیدی را در طراحی محصول باز کند.

پایداری

واحد ساکشن پزشکی Net Zero Compact Airway – Airway Medical

واحد مکش پزشکی Compact Airway – CAMSU، یک دستگاه ساکشن راه هوایی قابل حمل با صفر خالص و کم هزینه ارائه می دهد. ساخته شده از پلیمرهای زیستی گیاهی که به نیروی الکتریکی نیاز ندارد.

بیهوشی پایدار SID Solutions – SageTech Medical + Hymid Multi-Shot

SageTech Medical راه حل های SID-Solution را توسعه داده است. یک راه حل اقتصاد دایره ای برای جمع آوری، بازیابی و بازیافت گازهای بیهوشی فرار و زباله های مضر برای محیط زیست.

بسته بندی پزشکی پایدار – CliniMed

CliniMed یک غلاف تمام سیلیکونی را به بازار آورده است که به موجب آن بسته بندی برجسته است و مزایایی را برای NHS، پزشکان و مراقبان و بیماران ارائه می دهد و در عین حال با محیط زیست بسیار مهربان تر است.

دستمال‌های ضدعفونی‌کننده واقعاً زیست تخریب‌پذیر – فناوری سد باقی‌مانده

Residual Barrier Technology یک دستمال ضدعفونی کننده 100٪ زیست تخریب پذیر برای بخش مراقبت های بهداشتی ایجاد کرده است که هدف آن به حداقل رساندن آسیب های زیست محیطی ناشی از میکروپلاستیک ها و مواد شیمیایی منتشر شده در مراقبت های بهداشتی و محیط های عمومی است.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو صندلی خود در جوایز کسب و کار ملی بهداشت و درمان Medilink انگلستان، لطفاً به www.med-techawards.com مراجعه کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yZo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *