نتفلیکس سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور را در هند و هر بازار دیگری به ارمغان می آورد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور را در هند و هر بازار دیگری به ارمغان می آورد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این غول پخش جهانی پس از انتشار محدود محدودیت ها به شرکت کمک کرد تا در سه ماهه منتهی به ژوئن نزدیک به 6 میلیون مشترک را ثبت کند، نتفلیکس از امروز برای مصرف کنندگان در هند و هر بازار دیگری سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور را اعمال می کند.

غول گفت که از روز پنجشنبه شروع به رسیدگی به اشتراک گذاری حساب بین خانوارها در تقریباً همه کشورهای باقی مانده خود خواهد کرد. نتفلیکس که زمانی از روش اشتراک گذاری رمز عبور حساب پشتیبانی می کرد، اکنون متوجه شده است که آن را چالش های پیچیده ای برای چشم انداز تجاری خود قرار داده است.

سال گذشته آزمایش این محدودیت را آغاز کرد که باعث ناراحتی بسیاری از مشترکان شد و آن را به تعدادی از کشورهای دیگر از جمله کانادا، نیوزلند، پرتغال، اسپانیا و ایالات متحده در سال 2023 گسترش داد. در برخی از بازارهای فوق الذکر، نتفلیکس به کسانی که رمز عبور را به اشتراک می گذاشتند اجازه داد. برای اسکان دوستان خود هزینه اضافی پرداخت کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دولت نمی تواند داده های شما را مصادره کند - اما می تواند آنها را بخرد

این شرکت تصریح کرده است که گزینه عضویت اضافی را برای مشتریان کشورهایی که به تازگی محدودیت‌های اشتراک‌گذاری حساب را اعمال کرده‌اند، معرفی نخواهد کرد. این شرکت در نامه ای به سهامداران نوشت که دلیل این تصمیم ضریب نفوذ نسبتا کم در بازار در این بازارها به همراه در دسترس بودن سطوح اشتراک اقتصادی تر نتفلیکس است.

در این بازارها، با توجه به اینکه اخیراً قیمت‌ها را در تعداد زیادی از این کشورها کاهش داده‌ایم (مثلاً اندونزی، کرواسی، کنیا و هند) و نفوذ در بسیاری از کشورها هنوز نسبتاً پایین است، گزینه عضو اضافی را ارائه نمی‌کنیم. بنابراین ما بدون ایجاد پیچیدگی اضافی، باندهای زیادی داریم. خانوارهایی که از نتفلیکس وام می گیرند می توانند های موجود را به حساب های جدید و موجود منتقل کنند.

این شرکت روز چهارشنبه گفت که سرکوب اشتراک گذاری رمز عبور نتفلیکس به رشد قوی مشترکین در سه ماهه منتهی به ژوئن کمک کرد. پس از از دست دادن نزدیک به 1 میلیون مشتری در سه ماهه مشابه سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که اکنون 5.9 میلیون مشترک به دست آورده است. این افزایش تا حد زیادی به دلیل افرادی است که دیگر قادر به اشتراک گذاری سرویس بدون هیچ هزینه ای نیستند، تصمیم گرفته اند برای حساب های خود پرداخت کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  The Witcher 4: همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

اسپنس نویمان، مدیر مالی نتفلیکس، گفت که رشد درآمد این شرکت “تا حد زیادی ناشی از عرضه اشتراک های پولی ما است.” وی افزود: “این شتاب دهنده درآمد اولیه ما در سال است و ما انتظار داریم که این تاثیر … در چندین فصل افزایش یابد.”

تلاش مداوم علیه اشتراک گذاری رمز عبور می تواند به طور بالقوه مزیت رقابتی نتفلیکس را در بازارهای مختلف به چالش بکشد. به عنوان مثال، هند را در نظر بگیرید، جایی که نتفلیکس با رقابت سختی از سوی JioCinema مواجه است، پلتفرمی که توسط جیمز مرداک و موکش آمبانی پشتیبانی می شود. JioCinema نه تنها برنامه‌ها و فیلم‌های محبوب متعددی از NBC، HBO، و Warner Bros را پخش می‌کند، بلکه میزبان برخی از رویدادهای ورزشی منطقه است که مورد توجه قرار گرفته‌اند. هزینه اشتراک سالانه JioCinema حدود 12 دلار است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JAlfjN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *