نحوه بازگرداندن نوار اسنپ چت: راهنمای مفصل

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه بازگرداندن نوار اسنپ : راهنمای مفصل با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

اسنپ ​​چت تقریباً برای هر ویژگی دارای ایموجی است. و اگر آنها را تغییر ندهید، برای همه اسنپ چترها ثابت می مانند. اینها شامل دو قلب صورتی برای Super BFF شما، یک شکلک پین برای مکالمات پین شده شما، شکلک آتشین برای Streaks شما و موارد دیگر است. اما Snapchat Streaks چیست؟ و آیا می توانید Snapchat Streaks را بازگردانید؟ برای دانستن به خواندن ادامه دهید.

آیا می توانید نوار اسنپ چت خود را بازگردانید؟

همانطور که از نام آن پیداست، Snapchat Streaks به معنای تعامل دائمی بین شما و دوستتان در اسنپ چت است. هنگامی که شما دو نفر به مدت 3 روز متوالی اسنپ برای یکدیگر ارسال کردید، یک شکلک شعله به همراه تعداد روز ظاهر می شود که نشان دهنده استریک شما با دوستتان است.

اما وقتی یک روز را از دست می دهید چه اتفاقی می افتد؟ آیا می توانید یک Snapchat Streak را برگردانید؟ بیایید دریابیم.

چرا نوار اسنپ چت خود را از دست دادید؟

در حالی که اسنپ چت به شما امکان ارسال متن، عکس از حافظه ها یا عینک های اسنپ چت و غیره را می دهد، تنها عکس ها، تصاویر و ویدیوهای گرفته شده از برنامه اسنپ چت در Snapchat Streak شما حساب می شوند. اینها باید یک به یک باشند و در چت گروهی اسنپ چت نباشند.

و با ادامه دادن، تعداد روزهای پیش روی Streak نیز تغییر می کند. علاوه بر این، این تعامل باید دو طرفه باشد. می توانید رگه های خود را از پنجره چت ها مشاهده کنید. در اینجا چگونگی آن است.

رگه های اسنپ چت خود را مشاهده کنید

مرحله 1: برنامه موبایل اسنپ چت را باز کنید.

مرحله 2: در اینجا، روی نماد Chat در پایین ضربه بزنید.

مرحله 3: اکنون نماد Streak و تعداد روزها را بررسی کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 روش برتر برای رفع همگام نشدن پیام ها بین آیفون و آیپد
Streaks را در اسنپ چت ببینید

با این حال، اگر شما و دوستتان هر 24 ساعت یکبار اسنپ های یکدیگر را ارسال و باز نکنید، Snapstreak شما از بین خواهد رفت. اما قبل از اینکه در مورد نحوه بازیابی یک اسنپ استریک صحبت کنیم، اجازه دهید چند نکته را که باید قبل از شروع فرآیند بازیابی Snapchat Streak در نظر بگیرید، بررسی کنیم.

نکاتی که قبل از بازگردانی Snapchat Streak باید بدانید

در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که Snapchat Streak خود را بازگردانید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید و چند عامل ممکن است در تصمیم نهایی تأثیر بگذارد. اجازه دهید به آنها نگاه کنیم.

  • قبل از اینکه Streak شما منقضی شود، یک شکلک ساعت شنی قابل مشاهده خواهد بود. اگر قبل از ناپدید شدن این ایموجی شما و دوستتان اسنپ های یکدیگر را ارسال و باز کنید، می توانید Streak خود را حفظ کنید.
  • هر بار فقط می توانید یک Streak را بازیابی کنید. در حال حاضر، هیچ گزینه بازیابی انبوه برای Streaks وجود ندارد.
  • در زمان نوشتن این راهنما، تنها در صورتی می‌توانید Snapchat Streak خود را بازیابی کنید که گزینه Restore در دسترس باشد. این گزینه در انحصار موبایل اسنپ چت است.
  • مگر اینکه این به دلیل نقص برنامه باشد، پشتیبانی از اسنپ چت نمی تواند پس از ناپدید شدن گزینه Restore، Snapstreak شما را بازگرداند.

با وجود این موضوع، اجازه دهید به مراحل بازگرداندن Snapstreak شما برویم.

چگونه اسنپ استریک گمشده خود را در اسنپ چت دریافت کنید

اکنون که درباره Snapchat Streak و دلیل از بین رفتن آن بیشتر می دانیم، بیایید تمام راه هایی را که می توانید برای بازیابی Streak خود استفاده کنید، بررسی کنیم.

1. با استفاده از دکمه Restore

Snapchat اخیراً دکمه Restore را اضافه کرده است تا به ذخیره Streaks شما کمک کند. با این حال، با احتیاط از آن استفاده کنید زیرا فقط یک Streak را به صورت رایگان بازیابی می کنید، صرف نظر از اینکه برای کدام دوست از آن استفاده می کنید. پس از این، شما باید یک هزینه اسمی (حدود 0.99 دلار) برای هر بازیابی Streak پرداخت کنید. برای استفاده از این گزینه به پنجره Chats رفته و بر روی Restore ضربه بزنید.

Snapchat Streak را بازیابی کنید

اگر این اولین بازیابی شما نیست، پرداخت سفارش خود را تمام کنید. پس از اتمام، Snapchat Streak شما را بازیابی می کند. اگر می خواهید هر Streak دیگری را بازیابی کنید، باید به صورت جداگانه روی گزینه Restore ضربه بزنید. با این حال، سریع باشید، زیرا این گزینه فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای صفحه سیاه با صدا در Amazon Prime Video در Apple TV 4K

2. تماس با تیم پشتیبانی اسنپ چت

اگر احساس می‌کنید که Streak را به دلیل اشکالات فنی نرم‌افزار از دست داده‌اید و نه به دلیل یک روز از دست رفته اسنپ، می‌توانید مستقیماً با تیم پشتیبانی اسنپ چت تماس بگیرید و این مشکل را به آنها گزارش دهید. مطمئن شوید که این کار را زودتر انجام دهید. آنها سپس راه حل های احتمالی را برای این موضوع پیشنهاد می کنند.

برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: Snapchat را باز کنید و روی نماد خود ضربه بزنید.

مرحله 2: در اینجا، روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید.

تنظیمات اسنپ چت را باز کنید

مرحله 3: به پایین بروید و روی “I Need Help” ضربه بزنید.

نکته: همچنین می‌توانید از گزینه «I've lost my Snapstreak» استفاده کنید اگر در مورد گزینه Streak Restore سؤالی دارید.

مرحله 4: اکنون روی تماس با ما ضربه بزنید.

با پشتیبانی اسنپ چت تماس بگیرید

پس از باز شدن فرم تماس، مشکل خود را تا حد امکان با جزئیات بیشتر برای حل سریع توضیح دهید.

3. ارسال اسنپ به دوستان خود

هنگامی که یک Snapstreak از بین می رود، تعداد روزها به 0 بازنشانی می شود. با این حال، همه از بین نمی روند. اگر شما و دوستتان می خواهید، همیشه می توانید با ارسال اسنپ به یکدیگر استریک دیگری را شروع کنید.

Snaps را برای دوستان ارسال کنید

و اکنون که درباره Snapchat Streaks اطلاعات بیشتری دارید، اسنپ های یکدیگر را در پنجره 24 ساعته ارسال و باز کنید. پس از گذشت 3 روز، شکلک Streak در مقابل نام دوست شما در پنجره گپ قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین بخوانید: فهرست بهترین دوستان اسنپ چت چگونه مرتب می شود؟

سوالات متداول درباره Snapstreak Streak Recovery

1. اگر به یک استریک 1000 روزه در اسنپ چت برسید، چیزی به دست می آورید؟

هنگامی که به نقطه عطف 1000 روز رسیدید، ممکن است جایزه Streak و ایموجی آتش 1000 روزه را در اسنپ چت دریافت کنید.

2. آیا می توانید هرزمان خواستید Snapchat Streak خود را بازیابی کنید؟

شما فقط یک پنجره زمانی محدود برای بازیابی Snapchat Streaks خود دارید. پس از ناپدید شدن گزینه Restore، بازیابی Snapstreak تقریبا غیرممکن خواهد بود.

Snapchat Streaks خود را بازیابی کنید

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا متوجه شوید که Streaks در اسنپ چت چیست و چگونه می توانید یک Snapchat Streak از دست رفته را بازگردانید. علاوه بر این، در نظر داشته باشید که دوستان خود را در اسنپ چت پین کنید تا افراد خاص را برجسته کنید و Streak را ادامه دهید.

امیدواریم از این مقاله نحوه بازگرداندن نوار اسنپ چت: راهنمای مفصل مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nfxAoa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *