نحوه کسب درآمد در اپلیکیشن

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پر از فرصت است و افراد بیشتری به دنبال کسب درآمد از طریق این شبکه اجتماعی هستند.

اگر شما از جمله افرادی هستید که می‌خواهید از حساب اینستاگرام خود کسب درآمد کنید و نمی‌دانید چگونه… این مقاله برای شماست.

آنچه برای کسب درآمد در اینستاگرام نیاز دارید: الزامات

شما می توانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید، اما برای انجام این کار، باید چند الزام را رعایت کنید که اگر اکنون این کار را انجام ندهید، می توانید سعی کنید آنها را برآورده کنید.

اگر می خواهید از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید، داشتن تعداد فالوور بالا مهم است.

اما هر نوع جامعه ای معتبر نیست، دنبال کنندگان باید با کیفیت باشند. برای دستیابی به این اولین نیاز، بسیاری از کسانی هستند که دنبال کننده می خرند تا بعدا متوجه شوند که هیچ مزیتی به همراه ندارد.

#2. محتوای با کیفیت منتشر کنید

برای اینکه بتوانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید و استراتژی خود را بهبود ببخشید، داشتن محتوای با کیفیت خوب و ارزش افزوده برای کاربران ضروری است.

به این ترتیب شما مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد، بنابراین تعداد فالوورهای اکانت اینستاگرام خود را افزایش خواهید داد و همچنین به لطف عکس ها یا ویدیوهای خود در اینستاگرام، امکان کسب درآمد بیشتری خواهید داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 راه حل برای اتصال این سایت در Edge در ویندوز امن نیست

#3. را فعال نگه دارید

در استراتژی بازاریابی اینستاگرام همیشه فاکتور فعالیت وجود دارد.

این به شما امکان می دهد تا کاربران خود را به روز نگه دارید و همچنین به تدریج آنها را به محتوای خود وابسته و وابسته کنید.

مواظب باش! ارسال محتوای بیش از حد ممکن است با هرزنامه اشتباه گرفته شود و ممکن است به دلیل آن فالوورهای خود را از دست بدهید.

حد وسطی را با تعداد دفعات ارسال خود بدون زیاده‌روی پیدا کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام: کسب درآمد

دنیای رسانه های اجتماعی بسیار سریع تغییر می کند و کاری که ما یک روز انجام می دهیم ممکن است چند ماه یا سال بعد دیگر کارساز نباشد. با این حال، اقداماتی وجود دارد که می توانید با آنها در اینستاگرام درآمد کسب کنید و در حال حاضر برای تعداد زیادی از کاربران کار می کند.

هنگامی که محصولات وابسته را به اشتراک می گذارید، اگر کاربران محصولات را از طریق پیوندی که شما به اشتراک گذاشته اید خریداری کنند، غرامتی دریافت خواهید کرد.

بازاریابی وابسته را می توان در صفحات وب و همچنین در اینستاگرام انجام داد.

با برندها همکاری کنید

بسیاری از برندها به دنبال سفیری هستند که در شبکه های اجتماعی خود در مورد آنها صحبت کنند و بتوانند محصولات یا خدمات خود را بفروشند.

⏩ شما می توانید تماس با شرکت ها برای ارائه خدمات شما

درست است که یافتن برندهایی که به دنبال اینفلوئنسر هستند آسان نیست زیرا معمولاً برعکس است و این شرکت‌ها هستند که به دنبال اینستاگرامرهایی هستند که با آنها در یک استراتژی بازاریابی کار کنند.

⏩ استفاده کنید پلتفرم های اینفلوئنسر مارکتینگ

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع مشکل کار نکردن پیام های صوتی اسنپ چت

این پلتفرم ها به شما کمک می کنند تا کمپین های خاصی را به برندهای مختلف ارائه دهید. آسان تر است زیرا آنها با شرکت هایی که به دنبال این خدمات هستند تماس مستقیم دارند.

محصولات خود را بفروشید

اگر شروع به ایجاد محصولاتی مانند از پیش تعیین شده، تصاویر، پوسترها، جواهرات … کرده اید، می توانید سعی کنید آنها را در اینستاگرام از طریق خرید اینستاگرام بفروشید یا به عنوان ویترینی برای محصولات خود خدمت کنید.

به عنوان مثال:

یک فروشگاه در خرید اینستاگرام ایجاد کنید

اگر قبلاً یک فروشگاه آنلاین با وب سایت دارید، می توانید یک حساب کاربری خاص در اینستاگرام ایجاد کنید و گزینه خرید اینستاگرام را اضافه کنید.

دریافت کمیسیون های وابسته

اینستاگرام در حال حاضر در حال آزمایش ابزار جدیدی برای تولیدکنندگان محتوا است. با آن، آنها می توانند برای فروش محصولی که تبلیغ می کنند، کمیسیون دریافت کنند. همه در داخل برنامه

برای این منظور اینستاگرام در بالای پست اطلاع رسانی می کند که اگر محصول را با استفاده از پست وابسته خریداری کنید، به تولید کننده محتوا کمک می کنید. قابلیتی که رابطه بین سازنده محتوا و برندها را تقویت می کند.

سیدوباره یک فروشگاه

آن دسته از تولیدکنندگان محتوا که برند خود را دارند، یک فروشگاه آنلاین در اینستاگرام خود دارند.

در آنجا آنها می توانند محصولات خود را در معرض فروش بگذارند و نیازی به وب سایت خارجی ندارند. محصولاتی که آنها به فروش می‌رسانند با هر یک از شرکای تجاری اینستاگرام مرتبط هستند: Bravado / UMG، Spring، Represent و Fanjoy.

از طرفداران هدایایی دریافت کنید

ممکن است با ایده هدیه دادن در رسانه های اجتماعی، مانند آنچه اکنون در TikTok در دسترس است، آشنا باشید. سازندگان محتوا اکنون می توانند از طرفداران خود هدایایی دریافت کنند.

بینندگان می توانند خرید کنند ستاره ها و آنها را برای سازندگان مورد علاقه خود ارسال کنید. اینستاگرام آنها سهم درآمدی از حلقه‌هایی که هدایایی دریافت کرده‌اند را به این سازندگان می‌دهد.

و این همه متری کولر است،

آیا هیچ سوالی دارید؟ در زیر نظر بدهید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pWw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *