ویندوز 11 یکی از شرم آورترین باگ های مایکروسافت تا کنون را برطرف می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

11 بالاخره یک باگ آزاردهنده را که از ماه مارس منتشر شده بود، برطرف کرد، به‌طوری‌که قبلاً قطعنامه‌ای را برای مشکلی که کار نمی‌کرد ارائه کرده بود.

با این حال، این بار به ما گفته شده است که این مشکل قطعا حل شده است.

به طور خلاصه، این باگ با به‌روزرسانی تجمعی مارس 2023 برای ویندوز 11 22H2 ظاهر شد و باعث شد خطایی به کاربر بگوید که حفاظت محلی امنیت (LSA) خاموش شده است (و ممکن است دستگاه آنها در نتیجه آسیب‌پذیر باشد) .

در واقع، LSA خاموش نیست، اشکال به سادگی پیام خطا را تولید می کند (که از قضا، خود خطا است).

مشکل این است که این هشدار همچنان ظاهر می شود، و به نظر می رسد نقصی بد در سیستم دفاعی ویندوز 11 باشد، به این معنی که مردم بی جهت نگران آن بودند.

همانطور که گفته شد، یک اصلاح در ماه می ارائه شد که کار نکرد و در واقع باعث ایجاد برخی مشکلات عجیب و غریب مربوط به درایور (به هم ریختگی برخی از بازی های شخصی) شد. بنابراین مایکروسافت آن پچ (KB5007651) را به پایان رساند و برای کار بر روی یک راه حل جدید به صفحه طراحی بازگشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه برای رفع خطای Exception Breakpoint Has Been Reached در ویندوز 11

خوب، همانطور که آخرین نسخه ویندوز مشاهده شد، نسخه جدید KB5007651 اکنون وارد شده است. طبق معمول می‌توانید با بررسی به‌روزرسانی‌ها در Windows Update آن را بگیرید.

مایکروسافت در داشبورد سلامت انتشار خود به ما اطلاع داد که: “این مشکل در یک به روز رسانی پلتفرم Windows Security پلت فرم ضد بدافزار KB5007651 (نسخه 1.0.2306.10002) حل شد.”


تجزیه و تحلیل: قسمتی که مایکروسافت می خواهد فراموش کند

امیدواریم این اصلاح کار را انجام دهد (با توجه به اینکه همانطور که اشاره شد، پچ قبلی نتوانست این کار را انجام دهد). با توجه به آنچه می بینیم، هیچ گزارش اولیه ای مبنی بر اشتباه بودن چیزی این بار وجود ندارد – و چند نظر مثبت که گرملین با آنها برخورد شده است. البته، امیدوارید که مایکروسافت در این دومین تلاش در KB5007651 بسیار مراقب باشد.

در مجموع، این یکی از شرم آورترین قسمت ها در تاریخ باگ های ویندوز 11 بوده است (و رقابتی در این زمینه وجود دارد).

بدیهی است که اشکالی که پیام‌های ایجاد وحشت در مورد آسیب‌پذیری را همراه با هشدارهای مثلث زرد نشان می‌دهد – و انجام مکرر آن – بدیهی است که وضعیت ایده‌آل فاصله دارد. به طور خاص، کاربرانی که از فناوری کمتر آگاه هستند، احتمالاً نگران این بودند که رایانه شخصی آنها به روشی واقعاً نگران کننده خراب شده باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ترزو 16 میلیون دلار برای استخراج داده های کلیدی از قراردادها به دست می آورد •

مایکروسافت به ما گفت که پیام‌های خطا را می‌توان با خیال راحت نادیده گرفت، اما گفتن آن آسان‌تر از انجام دادن است، و ظاهر شدن مکرر آنها بدون شک بسیار آزاردهنده بود. توصیه های مایکروسافت در مورد این باگ را هم همه ندیده اند.

حداقل در حال حاضر ما بالاخره یک رزولوشن داریم، و یک رزولوشن محکم که از نظر ظاهری به درستی کار می کند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zFE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *