پرسش و پاسخ: آینده تشخیص در خانه

زمان مطالعه: 3 دقیقه

جان مارو، رئیس راه حل های زنجیره تامین در RRD، نتایج گزارش محرک های تشخیصی خود را بررسی می کند، نظرسنجی از تصمیم گیرندگان زنجیره تامین که نگاهی درونی به رشد اخیر بازار کیت های تست تشخیصی در خانه و زنجیره تامین حمایت کننده از آن ارائه می دهد.

آینده تشخیص تست در خانه چگونه است؟

ما در حال حاضر با افزایش تقاضا برای تست های خانگی در سراسر جهان مواجه هستیم. در واقع، نظرسنجی اخیری که توسط RRD در این مورد انجام شد نشان داد که 97٪ از پاسخ دهندگان شاهد افزایش تقاضا برای کیت های تشخیصی تست در خانه در دو سال گذشته بوده اند. ما احتمالاً می‌توانیم این را به دو عامل نسبت دهیم: راحت‌تر شدن مصرف‌کنندگان با خودآزمایی در طول همه‌گیری COVID-19 و سطح بالایی از اطمینان از سوی ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی که مصرف‌کنندگان می‌توانند به طور دقیق خودشان آزمایش کنند. قبل از همه‌گیری، صنعت تست در خانه از قبل برای ایجاد فناوری و فرآیندهایی برای خودآزمایی مکرر در خانه کار می‌کرد. با این حال، از آنجایی که تولیدکنندگان تست مجبور بودند به سرعت برای ارائه تست‌های سریع COVID-19 به بازار حرکت کنند، این روند تسریع شد و به مصرف‌کنندگان کمک کرد تا با تست‌های خانگی بیشتر آشنا شوند و به آن‌ها اعتماد کنند. در حالی که نسل اول این تست‌های تشخیصی در خانه عمدتاً آزمایش‌های سریع بوده است، بازار همچنان به تکامل خود ادامه می‌دهد و ما شاهد آزمایش‌های نسل بعدی هستیم که با گوشی‌های سازگار هستند که منجر به عملکرد پیشرفته، راحتی و کاهش طولانی‌مدت هزینه‌های مراقبت می‌شود. . ما شاهد نوآوری و پیشرفت باورنکردنی این صنعت هستیم و انتظار داریم که در چند سال آینده شاهد رشد سریع ادامه دار باشیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مراکز تشخیصی کلید مقابله با بحران NHS هستند

آیا افزایش تشخیص زودهنگام و معمول و حرکت به سمت مراقبت های پیشگیرانه بر رشد بازار تست در خانه تأثیر می گذارد؟ تست تشخیصی در خانه چگونه از مراقبت های پیشگیرانه پشتیبانی می کند؟

بله، کاملاً – حرکت به سمت تشخیص زودتر و معمول‌تر تا حد زیادی به رشد بازار تست در خانه کمک می‌کند. هر زمان که آزمایش های روتین بیشتری انجام شود، بیماران به ناچار می توانند مراقبت های پیشگیرانه خود را با اجتناب از تشخیص های تاخیری افزایش دهند.

این تقاضا برای آزمایش در خانه، تولیدکنندگان را وادار می کند تا به سرعت فناوری خود را توسعه دهند و آزمایش های پیشرفته تری ارائه دهند. شرکت‌های خصوصی بیمه سلامت و سازمان‌های بهداشت عمومی در سرتاسر آمریکای شمالی و اروپا به این فناوری توجه می‌کنند و عمدتاً برای دستیابی به نتایج بهتر بیمار و ارائه مراقبت شخصی برای اعضای خانه‌شان بدون متحمل شدن هزینه‌های درمانی عمده در پایین دست، از این فناوری استفاده می‌کنند.

آیا رشد را در دسته های آزمایشی خاصی مشاهده می کنید، مانند بیماری های مقاربتی، آلرژی های غذایی و غیره؟ می توانید با کدام و چرا صحبت کنید؟

ما همچنان شاهد رشد در دسته کیت های تست دیابت، همراه با افزایش تقاضا برای تست های سرطان روده بزرگ هستیم. دسته‌های دیگر، مانند تست STI نیز به دلیل راحتی و حریم خصوصی انجام آزمایش در خانه به سرعت در حال رشد هستند. در واقع، 41 درصد از پاسخ دهندگان از نظرسنجی اخیر RRD معتقدند که ترجیحات مصرف کنندگان برای یک تجربه آزمایشی راحت و خصوصی باعث افزایش تقاضا برای این آزمایشات در خانه می شود.

رشد آزمایش در خانه چگونه بر تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی تأثیر گذاشته است و آنها چگونه واکنش نشان داده اند؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تلویزیون‌های فیلیپس Ambilight 2023 یک ویژگی بصری همهجانبه کلیدی را که من دوست داشتم حذف خواهند کرد

رشد تست در خانه به طور قابل توجهی بر تولید کنندگان تجهیزات پزشکی تأثیر گذاشته است. در حالی که از نظر تاریخی، تست تشخیصی خانگی غالب بارداری بود، از آنجایی که شاهد افزایش تقاضا برای آزمایش در خانه هستیم، تولیدکنندگان از این فرصت استفاده می‌کنند و بازار را گسترش می‌دهند. ما شاهد ظهور دسته‌های جدید فراتر از بارداری و COVID-19 هستیم. با نگاهی به آینده، فرصتی برای تولیدکنندگان وجود دارد که در سطح زمین با برنامه های بهداشت عمومی و خصوصی که به دنبال پیاده سازی این فناوری برای مشتریان خود هستند، وارد شوند.

بزرگ‌ترین چالش‌هایی که تولیدکنندگان دستگاه‌های پزشکی برای حرکت رو به جلو در زمینه تشخیص تست با آن مواجه هستند، چیست؟

بازار دیگر یک وضعیت یک‌اندازه نیست، با استراتژی‌های کانالی متعدد، مانند شرکت‌های بیمه سلامت، همکاری‌های خرده‌فروشی نوظهور، و افزایش پیچیدگی بازار مستقیم به مصرف‌کننده. چالش ها نیز در مناطق مختلف متفاوت است. در آمریکای شمالی، پرداخت کنندگان از مزایای حجم زیادی از مشتریان در سراسر مناطق برخوردار هستند که عمدتاً به یک مجموعه از الزامات نظارتی پایبند هستند. اگرچه هنوز پیچیدگی نسبتاً زیادی دارد، اما به تولیدکنندگان روش متمرکزتری برای کار با تعداد زیادی از مشتریان می‌دهد. بازار اروپا به شدت پراکنده است و بسیاری از کشورها ممکن است سیستم های بهداشتی منحصر به فرد خود را داشته باشند که در تلاش برای رساندن دستگاه های خود به مصرف کنندگان نهایی، محیطی سفارشی تری ایجاد می کند. فراتر از تدارکات دریافت آزمایش‌های تشخیصی برای مصرف‌کنندگان در خانه‌هایشان، این مدل نیازمند بازنگری در بسیاری از عناصر دیگر از جمله خدمات، نظارت و گزارش‌های مرتبط با خودآزمایی خارج از محیط مراقبت سنتی است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/acVnlX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *